ASYSTENT ZARZĄDU Sanok oferta pracy Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Sanoku
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie sekretariatu Spółki;- organizacja wyjazdów służbowych Zarządu;- rozliczanie delegacji służbowych Zarządu;- przygotowywanie i współredagowanie artykułów prasowych;- prowadzenie ewidencji faktur przychodzących zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną;- obsługa komputera - przepisywanie i tworzenie pism;- analizowanie i planowanie potrzeb w zakresie materiałów biurowych;- obsługa i monitorowanie poczty elektronicznej Spółki.
Data publikacji: 2021-05-11
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Sanoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu Spółki;- organizacja wyjazdów służbowych Zarządu;- rozliczanie delegacji służbowych Zarządu;- przygotowywanie i współredagowanie artykułów prasowych;- prowadzenie ewidencji faktur przychodzących zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną;- obsługa komputera - przepisywanie i tworzenie pism;- analizowanie i planowanie potrzeb w zakresie materiałów biurowych;- obsługa i monitorowanie poczty elektronicznej Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1817
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Sanoku
danePracodawcy_nip: 6870005556
danePracodawcy_regon: 370301150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: sanocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1817
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sanok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0953510
Adres strony pracodawcy: https://www.spgk.com.pl
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
Przedmiotem tej działalności jest obecnie świadczenie usług komunalnych w zakresie: zaopatrzenia w wodę, usuwania i oczyszczania ścieków, dostarczania ciepła, dostarczania usług komunikacji miejskiej, utrzymania dróg miejskich, obsługi technicznej i serwisowania pojazdów samochodowych sprzedaży materiałów pędnych oraz akcesoriów samochodowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ccde5dcdccb44c1169663cacd6c508e9
Podobne oferty pracy
Prace pomocnicze przy produkcji pościeli (kołdry, rożki, itp.) krojenie gumek, suwaków, przygotowywanie wypełnień. Kontakt osobisty w godz. 7.00-15.00.
KERSTIN Krystyna Długołędzka - 2016-10-21 - Mordy (mazowieckie)
Montaż instalacji i konserwacja instalacji grzewczych i wodno-kanalizacyjnych w obiektach mieszkalnych , biurowych i przemysłowych. Gwintowanie , szlifowanie, gięcie, lutowanie, klejenie ,spawanie i łączenie rur; mierzenie i docinanie rur, czyszczenie , dostosowywanie konserwowanie instalacji; uszczelnianie złącz kielichowych; składanie, spawanie ,lutowanie oraz montaż grzejników i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej
Bar DUET s.c. Małgorzata Tąkiel, Milena Skórska - 2019-11-07 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Poszukiwanie dostawców materiałów i usług. Zlecanie realizacji i rozliczenie przebiegu umów. Kompleksowa realizacja dostaw celnych importowych materiałów. Terminowe sporządzanie dokumentacji.
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2021-04-23 - Pabianice (łódzkie)
opieka nad dziećmi bawiącymi się w bawialni, pełnienie roli animatora podczas urodzin, sprzedaż towaru i obsługa kasy fiskalnej, obsługa punktu małej gastronomii
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Doradca klienta
HDM K. Zagajewski, Z. Kowalski, B. Helik, W. Ratajczak - 2015-12-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Szlifowanie i polerowanie elementów granitowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Mszana (śląskie)
Oferta dla osób powyżej 30 roku życia, kobiet posiadających niskie kwalifikacje. Gastronomia. Sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napojów, deserów, obliczanie wartości odzywczej, obróbka wstepna surowców.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego: dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub dyplom ukończenia do dnia 31.12.2013 r. studiów wyższych na innych kierunkach o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego, posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, posiadanie obywatelstwa polskiego i nieposzlakowanej opinii. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawienie dodatkowych umiejętności; kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dyplomów i świadectw ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy); kserokopie dotychczasowych świadectw pracy lub/i dokumentu potwierdzającego wymagane doświadczenie zawodowe, kserokopia dowodu osobistego. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Oferty wraz z kompletem dokumentów prosimy składać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku 44-200 Rybnik, ul. Żużlowa 25. w terminie do dnia 2 marca 2018 r. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu (32) 4399302 lub 4399317 pytania można kierować na adres e-mail: pracsocjalni (at) opsrybnik.pol.pl lub kadry (at) opsrybnik.pol.pl.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RYBNIK - 2018-02-20 - Rybnik (śląskie)
prezentowanie oferty klientom, obsługa klientów chińskojęzycznych, koordynowanie działań w zakresie pozyski-wania klientów, raportowanie, budowanie bazy danych
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- transport towarów
Roś Trans Waldemar Wyszyński Szpietowo - 2016-09-01 - Szepietowo (podlaskie)
Poszukiwanie dostawców materiałów i usług. Zlecanie realizacji i rozliczenie przebiegu umów. Kompleksowa realizacja dostaw celnych importowych materiałów. Terminowe sporządzanie dokumentacji.
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2021-04-23 - Pabianice (łódzkie)
Praca polegająca na pomocy w przygotowaniu posiłków dla pacjentów szpitala, sprzątanie po produkcji, utrzymywanie czystości w kuchni.Kontakt z pracodawcą: Anna Reszuta 662 232 556
Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu im. Jana Mikulicza-Radeckiego - 2017-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
pracownik marketu
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
praca w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjerski Pasja Dorota Jasińska - 2017-11-02 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa samochodów, maszyn rolniczych, wymiana opon
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-01-20 - Daszyna (łódzkie)
przyjmowanie zleceń , pomoc fryzjerska
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Konserwacja i naprawa maszyn.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Ropczyce (podkarpackie)
uprawnienia na obsługę wózka jezdniowego z bezpośrednią wymianą butli gazowej; praca w jednym z najnowocześniejszych magazynów logistycznych, obsługa wózka jezdniowego
Correct - K. Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-12-29 - Ociąż (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Płouszowice-Kolonia (lubelskie)
Obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Kierowanie zestawem pojazdów (ciągnik siodłowy + naczepa) o DMC 40T. Administrowanie dokumentów przewozowych CMR oraz dokumentów pokrewnych. Dbanie o nienaganny stan techniczny powierzonego pojazdu. Dbanie o prestiż firmy. Częste delegacje do krajów Unii Europejskiej oraz Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy: KATOWICE oraz kraje wg. zleceń na terenie UE oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 12 miesięcy. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców + soboty, niedziele. Wymagana szkoła zawodowa, mile widziane wykształcenie średnie. Wymagane 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania pojazdem DMC 40 T w krajach Unii Europejskiej oraz Ukrainie. Wymagany ważny paszport. Wymagane sprawne poruszanie się pojazdem C+E, biegła obsługa urządzeń mobilnych (nawigacja, telefon).
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Katowice (śląskie)
montaż detali plastikowych, pakowanie produktów, praca zgodnie z instrukcją przełożonego
kontakt przez PUP - 2020-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE FITNESS KLUBU 2 GODZ. DZIENNIE
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Banino (pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami indyjskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi i angielskim
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Omawianie z klientami projektów nowych wyrobów, wdrażanie nowych wyrobów do sprzedaży, opieka nad klientami bieżącymi i poszukiwanie nowych klientów, współpraca z osobami w firmie.
REVERTO KRZYWIEC Sp.J. - 2019-09-30 - Kowale (pomorskie)
przygotowywanie elementów konstrukcji ciesielskiej do montowania, ocenianie przydatnośći elementów drewnianych do wykonania konstrukcji ciesielskiej, wykonywanie rusztowań drewnianych, rozpoznawanie gatunków i rodzaju drewna
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Piaseczno (mazowieckie)