ASYSTENT ZARZĄDU Leżajsk oferta pracy EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu

Data publikacji: 2017-07-04

Lokalizacja: Leżajsk (podkarpackie)

Pracodawca: EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżajsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leżajsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Data zakończenia pracy: 31.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B

Nazwa pracodawcy:
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV oraz dokumenty aplikacyjne należy przedstawić pracodawcy osobiście

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: leżajski

Gmina pracodawcy: Leżajsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Leżajsk

Ulica pracodawcy: Spółdzielcza

Numer budynku pracodawcy: 13b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 05.07.2017

Oferta pracy ważna do: 03.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 500 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 048 PLN

dokonywanie analiz akt sprawy we wskazanym zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie na zlecenie sędziego projektów zarządzeń, orzeczeń i ich uzasadnień, gromadzenie we wskazanym zakresie orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych Sędziom w danym zakresie
Sąd Rejonowy - 2017-12-14 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 1 900 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 4 000 - 6 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami niemieckimi.
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMKOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Kolbudy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HURTU - 3 000 - 4 000 PLN

akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności,współpraca z kontrahentami, poszukiwanie nowych możliwości rozwojuhurtowni, fakturowanie sprzedaży, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Opole (opolskie)

ASYSTENTKA W BIURZE TŁUMACZEŃ - od 2 750 PLN

Obsługa zleceń tłumaczeń, korespondencji mailowej z kontrahentami, obsługa bazy danych, urządzeń biurowych, pomoc dla dyrektora.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi i indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami bengalskimi i indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 1 850 PLN

obsługa klientów, badania słuchu, dobór i sprzedaż aparatów słuchowych
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT KONSTRUKTOWA FORM WTRYSKOWYCH/TECHNOLOGA (CAD/CAM/CNC) - od 1 750 PLN

pomoc konstruktorowi w projektowaniu form wtryskowych i odlewniczych, pomoc technologowi w pisaniu programów na maszyny CNC, współpraca z działem produkcji w rozwiązaniu problemów
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - od 1 500 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej do formy i wychodzącej oraz poczty elektronicznej. Ewidencjonowanie obiegu dokumentó w biurze. Wsparcie działu prawnego firmy. Inne prace biurowe (archiwizacja, kserowanie, bindowanie)
ENVISTAR.BIZ Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (KONKURS - O.KDR. 1102 - 2/16) - od 3 000 PLN

- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: O.Kdr. 1102 - 2/16. Liczba wolnych stanowisk: 1,0 etatu. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 3 czerwca 2016 roku o godzinie 9.00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45/47, sala nr 101(I piętro). Praca: ul. Warszawska 45-47 m. pok. 309, 40-010 Katowice lub ul. Pl. Wolności 10, 40-078 Katowice.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na początek na umowe o pracę na czas określony 1 rok do ukończenia stażu. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2016-04-29 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ADMINISTRATORA - 997,4 PLN

pomoc w nadzorze nad administrowanymi budynkami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pruszków (mazowieckie)

MURARZ/TYNKARZ - od 3 000 PLN

POMOCNIK PRZY MUROWANIU DOMÓW WIELORODZINNYCH , WE WROCŁAWIU JAGODNOUmowa zlecenie około 160h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 740 PLN

Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, współpraca z lekarzem dentysta w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych, użytkowanie i przechowywanie i konserwacja i sterylizacja urządzń i aparatury i instrumentów, utrzymanie czystości przychodni stomatologicznej.
Indywidualna Praktyka Lekarska lek. dent. Adam Kruger Drzycim - 2016-02-02 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

odbieranie telefonów i udzielanie informacji
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-03 - Łęczyca (łódzkie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Planowanie i kierowanie produkcją
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2017-01-02 - Myjomice (wielkopolskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - 997,4 PLN

zastepstwo procesowe jako radcy prawnego przed sadami i urzedami na podstawie stosownych upoważnień, opracowywanie projektów umów, opini prawnych, pism procesowyych, analiza przepisów orzecznictwa sadowego, bieżća obsługa klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)

NAUCZYCIEL NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO - od 2 681 PLN

nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w kl. I
Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie - 2017-09-25 - Bodzanów (małopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

-zaopatrzenie sklepu, prowadzenie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - do 2 500 PLN

- Przygotowywanie dokumentów konstrukcyjnych dla działu produkcji, - współpraca z UDT w celu uzgodnień dokumentacji,- projektowanie konstrukcji stalowych,- opracowywanie instrukcji obsługi urządzeń,
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 000 - 4 000 PLN

Bieżąca, ścisła współpraca z Zarządem, obsługa organizacyjna i logistyczna Zarządu, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie i dbanie o właściwy system identyfikacji wizualnej Spółki, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, zebrań, szkoleń i konferencji, prowadzenie sekretariatu, obsługa dokumentacji prawnej i urzędowej, koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji, zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną, zarządzanie pojazdami Spółki
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH - do 1 085 PLN

Obsługa cenowa w sklepie, identyfikacja cenowa, obsługa skanera, komputera, praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego, praca także w soboty i niedziele; godziny pracy (głównie 6.00-16.00)
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA REGIONU - do 2 000 PLN

przeprowadzanie spotkań z obecnymi oraz nowymi klientami. Tworzenie grafiku lektorom
Centrum Edukacji ATUT-Południe CL Sp. z o.o., Sp.J. - 2016-08-17 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT BIURA BROKERSKIEGO - 13 - 15 PLN

Prowadzenie sekretariatu biura, a w tym:- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej- Sprawowanie obsługi w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej w postaci papierowej, w tym korespondencji faksowej oraz elektronicznej- Obsługa biurowa- Rozliczanie rachunków- Sporządzanie raportów w tym ekspiracje i przypomnienia płatności- Rejestracja dokumentów- Sporządzanie zestawień, przygotowanie dokumentów, informacji zgodnie z wytycznymi- Prowadzenie dokumentacji biura i archiwizacja danych- Sporządzanie pism i opracowań na potrzeby biura- Komputerowe opracowanie danych- Obsługa rozmów telefonicznych.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka Kontakt kandydatów z pracodawcą: m a r z e n a . k l o r e k (at) m e n t o r . p l (CV oraz list motywacyjny)Prosimy o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Oferujemy:-Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia-Pracę w młodym i energicznym zespole-Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00-Wdrożenie w codzienne obowiązki, szkolenie-Niezbędne narzędzia do pracy Oferta w sali: E
MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat