ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH W贸lka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: organizacja pracy biura, dbanie o sta艂膮 dost臋pno艣膰 towar贸w, zamawianie towar贸w u dostawc贸w z Wietnamu, negocjowanie warunk贸w handlowych z firmami z Wietnamu
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:W贸lka Kosowska, powiat: piaseczy艅ski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
organizacja pracy biura, dbanie o sta艂膮 dost臋pno艣膰 towar贸w, zamawianie towar贸w u dostawc贸w z Wietnamu, negocjowanie warunk贸w handlowych z firmami z Wietnamu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: W贸lka Kosowska
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: piaseczy艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dok艂adniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczeg贸lnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2018
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: komunikatywno艣膰
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczy艅ski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczy艅ski
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy wa偶na do: 06.10.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauka:- sprawowania opieki nad dzie膰mi w przedszkolu podczas zabaw, zaj臋膰 dydaktycznych, spacer贸w,- w艂a艣ciwej organizacji miejsca pracy,- nadzorowania dzieci podczas odpoczynku,- czynno艣ci przygotowawczych do zaj臋膰 dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Konin (wielkopolskie)
przygotowanie pacjenta do badania, asysta przy lekarzu denty艣cie wykonuj膮cemu zabiegi dentystyczne ,przygotowanie materia艂u do badania
"Epoka" Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej - 2016-11-24 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)
1) opracowywanie zbior贸w muzealnych, 2) prowadzenie inwentarzy muzealnych,3) prowadzenie kwerend, 4) podejmowanie prac naukowych, 5) prowadzenieprac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych wymagaj膮cych oczyszczenia,naprawy, przygotowania do ekspozycji lub wypo偶yczenia, 6) prowadzenie analizstanu zachowania obiekt贸w zabytkowych, 7) prowadzenie czynno艣ciprofilaktycznych dotycz膮cych zbior贸w, magazyn贸w, sal wystawowych itransportu muzeali贸w, 8) popularyzacja wiedzy zwi膮zanej z dzia艂alno艣ci膮Muzeum, 9) prace administracyjne i organizacyjne zwi膮zane z funkcjonowaniemdzia艂u, 10) obs艂uga przewodnicka zwiedzaj膮cych Muzeum i Miejsce Pami臋ciNarodowej w 艁ambinowicach (tak偶e w soboty, niedziele i 艣wi臋ta, gdy plac贸wkajest otwarta dla zwiedzaj膮cych).
Centralne Muzeum Je艅c贸w Wojennych - 2016-01-27 - 艁ambinowice (opolskie)
Sta偶-limit podstawowy. Praca w Prywatnym Przedszkolu. Opiekowanie si臋 dzie膰mi, pomoc przy organizacji zaj臋膰
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
- Realizacja wyznaczonych zada艅 administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raport贸w, zestawie艅, sporz膮dzanie dokument贸w finansowych dla ksi臋gowo艣ci zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracownik贸w, dba艂o艣膰 o wysok膮 jako艣膰 i terminowo艣膰 wykonania projekt贸w, zakup i prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, udzia艂 w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie wy偶sze: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomo艣膰 prawa pracy i zagadnie艅 z zakresu kadr. Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych i wychowawczych
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 1 im.III TYSI膭CLECIA SYC脫W - 2017-09-29 - Syc贸w (dolno艣l膮skie)
prowadzenie biura zarz膮dcy, praktyczne wykorzystywanie ustawy o w艂asno艣ci lokali, prawa budowlanego, sporz膮dzanie i sprawdzenie list obecno艣ci, ewidencja czasu pracy, kart pracy, segregowanie, porz膮dkowanie i archiwizacja dokuemntacji biurowej, udzia艂 w inspekcjach nadzoru budowlanego, obs艂uga klienta, techniczna i nekonomiczna obs艂uga nieruchomo艣ci, oferta przeznaczona dla os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura.Zarz膮dzanie kalendarzem Zarz膮duZapewnienie prawid艂owego i sprawnego obiegu korespondencji, dokument贸w i ich archiwizowanie.Sporz膮dzanie pism, wniosk贸w, prowadzenie korespondencji biznesowej.Przygotowywanie raport贸w i prezentacji .Organizacja i obs艂uga spotka艅 biznesowych.Organizacja podr贸偶y s艂u偶bowych.Nadz贸r nad urlopami i czasem pracy pracownik贸w. Koordynacja proces贸w rekrutacyjnych w firmie. Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w
POLSAROS SP.Z O.O. - 2016-08-11 - Pilzno (podkarpackie)
Sterylizacja narz臋dzi, asysta przy pracy stomatologa
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
przygotowywanie kanapek, obs艂uga klienta, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o czysto艣膰
SERENISSIMA POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-30 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Wykonywanie projekt贸w w zakresie budownictwa wodnego i sieci kanalizacji deszczowej.Wykonywanie oblicze艅 hydrologicznych i hydraulicznych.
"FKprojekt" Biuro Us艂ug In偶ynierskich, Krzysztof Faron - 2018-04-20 - 艁膮cko (ma艂opolskie)
Zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Pas艂臋k (warmi艅sko-mazurskie)
- Samodzielne szalowanie 艣cian i strop贸w. Praca na terenie ca艂ej Polski.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 5 lat. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 1 rok. jako cie艣la szalunkowy (Przerwa w zawodzie nie mo偶e by膰 d艂u偶sza ni偶 2 lata). Wymagana umiej臋tno艣膰 czytania rysunku technicznego. Wymagana znajomo艣膰 system贸w szalunkowych PERI, DOKA, ULMA.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Katowice (艣l膮skie)
okre艣艂ono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - 艁obez (zachodniopomorskie)
obs艂uga koresponedncji wewn臋trznej i zewnetrznej zak艂adu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, wype艂nianie oraz prowadzenie bie偶膮cej dokumentacji, formatowanie oraz korygowanie dokumentow wed艂ug przyj臋tych standard贸w.
MULTI-CONSTRUCTION PLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-07 - P艂onka-Strumianka (podlaskie)
Wsp贸艂praca z agencjami przy tworzeniu i aktualizacji materia艂贸w marketingowych (drukowanych i online), administracja stron internetowych i katalogu produkt贸w, planowanie i realizacja kampanii e-mail marketingowych (Newsletter), koordynacja dzia艂a艅 PR, tworzenie tekst贸w, czynny udzia艂 w bie偶膮cych dzia艂aniach marketingowych, https://sitaniectech.pl/kierownik-ds-marketingu/
Sitaniec Technology Tomasz Szewczyk - 2018-04-24 - Zamo艣膰 (lubelskie)
-
IN呕YNIERIA BUDOWLANA PAWE艁 M艁YNEK - 2018-03-06 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga sklepu internetowego, obs艂uga marketingu, umieszczanie produkt贸w (bran偶a tekstylna i samochodowa). Praca od pn do pt.
INTER TAP SP脫艁KA CYWILNA ILONA BINDA, MATEUSZ BINDA, INTER TAP SP.Z O.O. - 2016-02-11 - Pisarzowice (艣l膮skie)
prowadzenie ci膮gnika siod艂owego
FHU Kumiec s.c. - 2016-12-19 - 艁ubniany (opolskie)
-wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych-dekretacja dokument贸w-archiwizowanie dokument贸w-sporz膮dzanie dokumentacji kadrowej-prowadzenie akt osobowych-wyliczenia zus-naliczanie wynagrodze艅-przygoto
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
pomoc nauczycielowi przy opiece nad dzie膰mi
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Klucze (ma艂opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-02-14 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Dyrektor eksploatacyjno - techniczny
Przedsi臋biorstwo Komunikacji Samochodowej w Boles艂awcu Sp.z o.o. - 2018-07-25 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad prac膮 pracownik贸w w lesie, organizacja pracy w lesie
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji profili aluminiowych na nowoczesnych technologiach i maszynach w systemie trzy zmianowym od poniedzia艂ku do pi膮tku - mo偶liwo艣膰 przyuczenia do wykonywanej pracy. Praca w 艣rodowisku ECO - nie uczula i nie podra偶nia dr贸g oddechowych.
ALURON sp. z o.o. - 2018-06-21 - Zawiercie (艣l膮skie)
kadry, p艂ace, ksi臋ga przychod贸w i rozchod贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sk贸rnice (艣wi臋tokrzyskie)
- Obs艂uga pacjenta. Rejestracja osobista i telefoniczna pacjenta. Obs艂uga poczty elektronicznej i tradycyjnej.- Wynagrodzenie: 2200 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny jednego miesi膮ca. Kolejna umowa o prac臋 na czas okre艣lony sze艣ciu miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 8:00-20:00 + 1 lub 2 soboty w miesi膮cu: 8:00-16:00 (dzie艅 pracy/dzie艅 wolnego). Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: info (at) centrumincorpore.pl
Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore Iwona Sosnowska-Wieczorek - 2017-01-13 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie ksi臋gowo艣ci
S艂awie艅ski Dom Kultury S艂awno ul. Cieszkowswkiego 2 - 2018-01-29 - S艂awno (zachodniopomorskie)