ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Roźwienica oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów księgowych, sprzwdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i ksi ęgowym, przygotowywanie przelewów doi banku, kserowanie faktur.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Roźwienica (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Roźwienica, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów księgowych, sprzwdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i ksi ęgowym, przygotowywanie przelewów doi banku, kserowanie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Roźwienica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2019
Data zakończenia pracy: 05.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2019
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6dea51aaf14660fbaa3984d848a405d
Podobne oferty pracy
ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chromiec (wielkopolskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
doradztwo i sprzedaż herbat, kaw i akcesoriów
AETERNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
staż - zapoznanie się ze specyfiką dokumentów księgowych, sortowanie ich oraz przygotowanie do wprowadzenia do systemu komputerowego, poznanie zasad rozliczania opodatkowania w formie ryczałtu ewidencjonowanego oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów, nauka obliczania podatku dochodowego, zapoznanie z zsadami podatku VAT oraz sporzadzanie deklaracji podatkowych, zapoznanie z programem płacowym celem naliczenia listy wynagrodzeń oraz z obsługą programu PŁATNIK, wysyłka deklaracji do ZUS, Kompleksowa obsługa przedsiębiorstwa w obecnym stanie prawnym. praca przy komputerze - ok. 6h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru faktursporządanie pism
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Bychawa (lubelskie)
Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i międzynarodowych, obsługa taboru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług i towarów oferowanych przez Spółkę Clipper, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty),aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie i stały rozwój pozytywnych relacji z obecnymi klientami,przygotowywanie ofert, spotkania z klientami,obsługa posprzedażowa, współpraca z innymi działami, realizacja wspólnie opracowanych parametrów sprzedaży
Clipper Sp. zo.o. - 2016-02-17 - Chludowo (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2017-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy koordynacji spraw personalnychpomoc przy koordynacji spraw admnistracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i weryfikacja wystawionych faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem (przygotowywanie dokumentów do spraw sądowych, archiwizacja), rozliczanie zakończonych spraw sądowych, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, alokacja wpływów z wyciągu bankowego, współpraca z ubezpieczycielami, współpraca z kurierami, współpraca z dostawcą ubezpieczeń grupowych i ambulatoryjnych, ewidencjonowanie e-faktur, archiwizacja dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, odbieranie i nadawanie poczty, obsługa szkód transportowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach. Planowane zatrudnienie od 01.02.2017.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-12-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
praca z rodziną miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę, wspieranie w sytuacjach zyciowych, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, pomoc w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu zatrudnienia, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrozenia bezpieczeństwa ( z ofertą można zapoznać się szczegółowo na stronie www.opspilica.pl)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-15 - Pilica (śląskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00
Stanisław Niewiński NZOZ Centrum Stomatologiczne-Przychodnia - 2016-04-28 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przyuczenie do wykonywania obowiązków asystentki stomatologicznej.Staż odbywać się będzie w dzielnicy Szwederowo.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w organizacji biura
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Secemin (świętokrzyskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w opiece nad dziećmi (2,5-6 lat).
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
staż - pomoc w pracy nauczyciela przedszkola w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z dziećmi, uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynności opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprawnych ruchowo (pomoc w zakresie higieny osobistej, żywienia, ubierania), uczestniczenie w organizowanych przez przedszkole formach aktywności ruchowej (spacery, wycieczki, zabawy na świeżym powietrzu, placu zabaw), utrzymanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynności przydzielonych przez dyrektora. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Dębnica (wielkopolskie)
reprezentowanie spółki na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Zwola (wielkopolskie)
- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonegopraca od 8.00 do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2017-08-24 - Mielec (podkarpackie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie środków dezynfekcji i detergrntów, - przeprowadzanie dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną,- przekazywanie brudnej bielizny do pralni oraz odbioru czystej bielizny z magazyny,- transport pacjentów wewnątrz i zewnątrzoddziałowy,- tranport materiałów do badań, materiałów do/z sterylizacji, - zanoszenie i przynoszenie wyników badań pacjentów,- zachowanie w należytej czystości i porządku wyznaczonych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz znajdującego się w nich sprzętu.
NZOZ Szpital Powiatowy Sp. z o.o., Dzierżoniów - 2018-08-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- organizacja pracy sekretariatu, - odbieranie i łączenie telefonów, -prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty), - zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura, - przyjmowanie interesantów, - obsługa klientów firmy, - sprawny przepływ informacji w dziale handlowym, - zlecenia i odbiór przesyłek - logistyka, - dbałość o ład i porządek w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Skawina (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Lipsko (mazowieckie)
Porady prawne, pisanie ustaw, obsługa biura.
BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
praca przy montażu stelaży foteli samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Skarbimierz (opolskie)
Realizacja działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkuPozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji handlowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Prowadzenie negocjacji handlowych.Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji.Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca biurowo-terenowa.
Elpigaz Sp. z o.o. Zakład Produkcji Zbiorników w Gorlicach - 2016-09-01 - Gorlice (małopolskie)
Współpraca i wspieranie w działaniach Team Leadera, współtworzenie ofert i cenników dla klientów, pomoc w opracowywaniu baz danych, zestawień oraz dokumentacji wewnętrznej, współpraca z działem graficznym i operacyjnym.Wymagania: średnie wykształcenie, dobra znajomość j. angielskiego (praca z klientem zagranicznym), umiejętność prowadzenia kilku spraw/ projektów jednocześnie oraz poruszanie się między nimi, umiejętności pracy zespołowej, umiejętności interpersonalnych, prawa jazdy kat. B, otwartości umysłu.Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, adekwatne wynagrodzenie oraz system motywacyjny, realne możliwości awansu i rozwoju kompetencji, możliwość uczestnictwa w targach oraz spotkaniach branżowych w kraju i za granicą, pakiet atrakcyjnych szkoleń, zajęcia językowe, pakiet medyczny, pracę w firmie należącej do czołówki swojej branży, pracę w dynamicznym zespole, brak monotonii.
ATS DISPLAY Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Wiązowna (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-12-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)