ASYSTENT PRAWNY Zamość oferta pracy BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Porady prawne, pisanie ustaw, obsługa biura.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Porady prawne, pisanie ustaw, obsługa biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność szybkiego uczenia się
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy: BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Akademicka 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z wykonywanym zawodem
NZOS MEDI-DENT - 2016-06-22 - Będzin (śląskie)
Kontakt z klientami, poszukiwanie nieruchomości, tworzenie stron, wprowadzanie dokumentacji, reklama itp .
"NIERUCHOMOŚCI" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów, porządkowanie i segregacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Łuszczanowice (łódzkie)
Naprawa samochodów osobowych, wulkanizacja, klimatyzacja
MUSTANG CAR Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Stróża (łódzkie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
W zakresie asystenta ds. księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Przechlewo (pomorskie)
Kreślenie rysunków budowlanych (architektura o konstrukcja) w programie typu CAD. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - techniczne, podstawowa obsługa programu typu AUTOCAD. Forma kontaktu z Pracodawca; telefonicznie w godz. 8-17, tel. 519-726-771.
CONTEC Grzegorz Teclaf - 2016-02-17 - Robakowo (pomorskie)
Pomoc przy projektowanie sieci wod-kan oraz instalacji sanitarnych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALL-PRO CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
wyszukiwanie ładunków na giełdzie spedycyjnej
1.VEGA TRANS WIESŁAW DUDKIEWICZ 2. ADGIR WIESŁAW DUDKIEWICZ - 2017-02-10 - Kwidzyn (pomorskie)
pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, nauka analiza wytycznych, konstruowanie i projektowania, przygotowanie rysuków, tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTOCAD, INVENTOR, SOLID, RHINO, kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji, współpraca z innymi działami
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gręzówka (lubelskie)
uzgadnienie zwrotów
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów w biurze rachunkowym.
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Olkusz (małopolskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbanie o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zabrze (śląskie)
Obsługa programów projektowych, pomoc w analizowaniu projektów branży budowlanej.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
pozostali gospodarze budunków
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości (rozliczanie aktualnych budów, wystawianie faktur, rozliczanie kupowanych materiałów budowlanych)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Myszków (śląskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Projektowanie w branży drogowej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-03-29 - Dziepółć (łódzkie)
Asystowanie lekarzowi w trakcie zabiegów stomatologicznych u pacjenta, dezynfekcja narzędzi, wywiad z patcjentem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Grójec (mazowieckie)
opracowywanie projektów, inwentaryzacje terenu, przegląd prac projektowych
PRO-IN-MAT mgr inż. Marek Matyjewicz - 2016-12-13 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie ofert, obsługa klientów, obsługa korespondencji, sprzetu biurowego
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Świdnik (lubelskie)
zapoznanie z programami księgowymi, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Sporządzanie i aktualizacja ofert szczegółowych. Sporządzanie i aktualizacja ofert ogólnych. Kontakt z klientami/inwestorami na etapie przygotowania ofert wizja w terenie. Sporządzanie analiz na potrzeby Oze-Sun Sp. z o.o.. Prowadzenie korespondencji i ich rejestracja (poczta, faxy, e-maile). Kompletowanie dokumentacji budowlanej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Kompletowanie dokumentacji na potrzeby pozyskania źródeł finansowania inwesctycji.- Wynagrodzenie: 4200 zł brutto (3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe techniczne sanitarne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia. Wymagana umiejętność obsługi programów technicznych. Mile widziana znajomość j. angielskiego. Konatakt wyłącznie e-mail: asc.iwona (at) interia.pl
OZE-SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, pozyskiwanie kandydatów do pracy, umieszczanie ogłoszeń, poszukiwanie nowych kanałów rekrutacyjnych.
HERZOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja ofert, kontakty z klientami o chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)