ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI Krosno oferta pracy Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.

Data publikacji: 2020-07-27

Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Pracodawca: Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1861

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość podstaw prawa budowlanego i procedur administracyjnych,- skrupulatność, dokładność, sumienność,- umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

danePracodawcy_nip: 6842255436

danePracodawcy_regon: 371007032

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: m. Krosno

danePracodawcy_kodPowiatu: 1861

Gmina pracodawcy: Krosno

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Krosno

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410

Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 51

Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 27.07.2020

Oferta pracy ważna do: 26.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec73791ee015e78102ff02e4f94ddd1b

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

praca na stanowisku asystenta księgowego, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, obsługa kserokopiarki, kompletowanie dokumentów, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

OPERATOR LASERA - od 2 488,41 PLN

przygotowywanie maszyny do pracy i dbałość o jej poprawne funkcjonowanie, wybór materiałów niezbędnych do wykonania pracy, kontrola poprawności i jakości wykonania detalu
Biuro Handlowe LOBO Bożkiewicz Jacek - 2018-02-23 - Przebędowo (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DS ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

Obsługa sekretariatu i władz spółki, obsługa administaracyjna spółki, zbieranie ofert i sporządzanie na ich postawie zestawień, aktualizacja danych osobowych pracowników i prowadzenie sprzw socjalnych pracowników.
AMVIAN AUTOMATIVE (POLAND) - 2016-02-03 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Krowica Sama (podkarpackie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT DS. BIUROWYCH Z NIEMIECKIM - od 5 000 PLN

Zakupy materiałów biurowych i dodatkowych, obsługa recepcji wraz z przychodzącymi rozmowami telefonicznymi, przygotowanie firmy na przyjęcie gości, wstępna obsługa przychodzących dokumentów, obsługa firm usługowych, obsługa poczty, wsparcie kierownika administracji, kontakt z klientem i dostawcami.
Reich-cK Sp. z o.o. - 2020-07-09 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poręba (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rogoźno (wielkopolskie)

PRACOWNIK USŁUG PORZĄDKOWYCH - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjlanych, klatek schodowych
SCH SERVICE Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Chludowo (wielkopolskie)

OCIEPLENIOWIEC - od 3 500 PLN

- montaż ociepleń budynków;- wykonywanie obróbek blacharskich parapetów;- tynkowanie.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-15:00.
Mepia Sp. z.o.o. - 2019-09-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów, księgowanie operacji gospodarczych, nauka rozliczania operacji finansowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Płońsk (mazowieckie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - od 1 850 PLN

Pomoc w bieżących kontaktach, budowanie bazy klienta, kontakty z klientami w UE, koordynowanie i planowanie wyjazdów, planowanie i zarządzanie terminarzem, przygotowanie analiz i koniecznych informacji, poszukiwanie i pomoc handlowa innym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 750 PLN

Asystent architekta
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Szamotuły (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków: śniadań, obiadów; gotowanie zup, potraw mięsnych.
"QUARTET" MARIA GMUROWSKA I AMANDA GMUROWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-14 - Pniewy (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć. Dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń i mienia szkoły. Opieka nad uczniami w czasie spacerów i wycieczek. Wspieranie uczniów w czynnościach samoobsługowych (ubieraniu, jedzeniu, wyjściach do toalety, myciu rąk), dbanie o wygląd dzieci, odbiór dzieci od rodziców przed zajęciami i przekazywanie ich rodzicom po zajęciach. Dbałość o przestrzeganie w placówce zasad bhp, pomoc paniom sprzątającym w pracach porządkowych w okresie ferii.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kuropatnik (dolnośląskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Produkcja i odpiekanie ciast, ciasteczek i tortów.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 000 PLN

prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

wykonywanie zadań związanych z obsługą prawną osób prawnych i fizycznych, świadczenie i udzielanie porad.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

PEOPLE PARTNER - do 14 020 PLN

ZAPEWNIENIE PAŁNEGO ZAKRESU USŁUH HR.DORADZTWO MOTYWACYJNE. ZAPEWNIENIE PEŁNEGO ZAKRESU USŁUG HR WOBEC ZESPOŁU I KLIENTÓW, ROZWIJANIE I DORADZTWO MOTYWACYJNE •PROWADZENIE OCEN SATYSFAKCJI I POZIOMU WYKONANIA PROCESU/USŁUG DLA ZESPOŁU •WYPOSAŻENIE KLIENTÓW W ODPOWIEDNIE NARZĘDZIA I WIEDZĘ DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ZGODNIE Z PLANAMI ZESPOŁU•PROWADZENIE EWALUACJI WYNIKÓW I ROZMÓW NA TEMAT ROZWOJU Z PRACOWNIKAMI•PRACA Z KLIENTEM I ZESPOŁEM W CELU POPRAWY JAKOŚCI WSPÓŁPRACY I WYNIKÓW JEDNOSTEK BIZNESOWYCH •ZAPEWNIENIE INDYWIDUALNEGO/GRUPOWEGO TRENINGU/COACHINGU WEDŁUG POTRZEB •PROWADZENIE, WPŁYW I DORADZTWO ORAZ WSPARCIE W ZAKRESIE ASPEKTÓW MIĘDZYLUDZKICH, KULTURALNYCH W TEMATACH ZMIAN ORGANIZACYJNYCH•WDROŻENIE PROCEDUR I POLITYK HR WŚRÓD PRACOWNIKÓW•ZAPEWNIENIE WSPARCIA PERSONALNEGO W ZAKRESIE BADAŃ, PROJEKTÓW I ROZWOJU INICJATYW HR
CIKLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

sporządzanie projektów pism procesowych, sporządzanie projektów opinii prawnych, analiza spraw podmiotów obsługiwanych przez kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 1 800 PLN

Organizowanie biura, obsługa email, organizowanie kalendarza dyrektora
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 2 000 PLN

Pozyskiwanie kontrahentów, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, kompletowanie i przygotowania dokumentów. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Siechnice (dolnośląskie)

TECHNOLOG/KONSTRUKTOR - 23 - 30 PLN

Umiejętność projektowania w programie AutoCAD, INVENTOR, (konstrukcje metalowe), znajomość rysunku technicznego, opracowywanie dokumentacji technologicznej. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Rychtal (wielkopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 1 850 - 2 000 PLN

Pomoc w pracy i organizacji pracy spedytora. Rozliczenia kierowców, rozliczenia kontrahentów.
ARCAR-SYSTEM PASTUSZAK ARKADIUSZ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 730 PLN

Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego.Kontakt kandydatów z pracodawca wyłącznie za pomocą formularza on -line. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży w następującym zakresie: współtworzenie oraz realizowanie strategii handlowej firmy, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z nowymi klientami oraz kontynuowanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowym, określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.), organizowanie transportu, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, tworzenie raportów i analizowanie sprzedaży, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, wprowadzanie danych do systemu oraz wykonywanie prac biurowych,
NAMYANG POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Bieruń (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 2 600 PLN

PRACE WSPOMAGAJĄCE PRODUKCJE
WILMET ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY EWA WILK - 2020-08-04 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Sprawdzanie rejestrów VAT. Wprowadzanie do rejestru VAT dokumentów kosztowych. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Brandwica (podkarpackie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO - od 2 800 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat