ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI Krosno oferta pracy Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość podstaw prawa budowlanego i procedur administracyjnych,- skrupulatność, dokładność, sumienność,- umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
danePracodawcy_nip: 6842255436
danePracodawcy_regon: 371007032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Krosno
danePracodawcy_kodPowiatu: 1861
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410
Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 26.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec73791ee015e78102ff02e4f94ddd1b
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku asystenta księgowego, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, obsługa kserokopiarki, kompletowanie dokumentów, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie maszyny do pracy i dbałość o jej poprawne funkcjonowanie, wybór materiałów niezbędnych do wykonania pracy, kontrola poprawności i jakości wykonania detalu
Biuro Handlowe LOBO Bożkiewicz Jacek - 2018-02-23 - Przebędowo (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu i władz spółki, obsługa administaracyjna spółki, zbieranie ofert i sporządzanie na ich postawie zestawień, aktualizacja danych osobowych pracowników i prowadzenie sprzw socjalnych pracowników.
AMVIAN AUTOMATIVE (POLAND) - 2016-02-03 - Grójec (mazowieckie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Krowica Sama (podkarpackie)
Zakupy materiałów biurowych i dodatkowych, obsługa recepcji wraz z przychodzącymi rozmowami telefonicznymi, przygotowanie firmy na przyjęcie gości, wstępna obsługa przychodzących dokumentów, obsługa firm usługowych, obsługa poczty, wsparcie kierownika administracji, kontakt z klientem i dostawcami.
Reich-cK Sp. z o.o. - 2020-07-09 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poręba (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjlanych, klatek schodowych
SCH SERVICE Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Chludowo (wielkopolskie)
- montaż ociepleń budynków;- wykonywanie obróbek blacharskich parapetów;- tynkowanie.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-15:00.
Mepia Sp. z.o.o. - 2019-09-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów, księgowanie operacji gospodarczych, nauka rozliczania operacji finansowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Lublin (lubelskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Płońsk (mazowieckie)
Pomoc w bieżących kontaktach, budowanie bazy klienta, kontakty z klientami w UE, koordynowanie i planowanie wyjazdów, planowanie i zarządzanie terminarzem, przygotowanie analiz i koniecznych informacji, poszukiwanie i pomoc handlowa innym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
Asystent architekta
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Szamotuły (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków: śniadań, obiadów; gotowanie zup, potraw mięsnych.
"QUARTET" MARIA GMUROWSKA I AMANDA GMUROWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-14 - Pniewy (wielkopolskie)
Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć. Dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń i mienia szkoły. Opieka nad uczniami w czasie spacerów i wycieczek. Wspieranie uczniów w czynnościach samoobsługowych (ubieraniu, jedzeniu, wyjściach do toalety, myciu rąk), dbanie o wygląd dzieci, odbiór dzieci od rodziców przed zajęciami i przekazywanie ich rodzicom po zajęciach. Dbałość o przestrzeganie w placówce zasad bhp, pomoc paniom sprzątającym w pracach porządkowych w okresie ferii.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kuropatnik (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Produkcja i odpiekanie ciast, ciasteczek i tortów.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gorlice (małopolskie)
wykonywanie zadań związanych z obsługą prawną osób prawnych i fizycznych, świadczenie i udzielanie porad.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
ZAPEWNIENIE PAŁNEGO ZAKRESU USŁUH HR.DORADZTWO MOTYWACYJNE. ZAPEWNIENIE PEŁNEGO ZAKRESU USŁUG HR WOBEC ZESPOŁU I KLIENTÓW, ROZWIJANIE I DORADZTWO MOTYWACYJNE •PROWADZENIE OCEN SATYSFAKCJI I POZIOMU WYKONANIA PROCESU/USŁUG DLA ZESPOŁU •WYPOSAŻENIE KLIENTÓW W ODPOWIEDNIE NARZĘDZIA I WIEDZĘ DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM ZGODNIE Z PLANAMI ZESPOŁU•PROWADZENIE EWALUACJI WYNIKÓW I ROZMÓW NA TEMAT ROZWOJU Z PRACOWNIKAMI•PRACA Z KLIENTEM I ZESPOŁEM W CELU POPRAWY JAKOŚCI WSPÓŁPRACY I WYNIKÓW JEDNOSTEK BIZNESOWYCH •ZAPEWNIENIE INDYWIDUALNEGO/GRUPOWEGO TRENINGU/COACHINGU WEDŁUG POTRZEB •PROWADZENIE, WPŁYW I DORADZTWO ORAZ WSPARCIE W ZAKRESIE ASPEKTÓW MIĘDZYLUDZKICH, KULTURALNYCH W TEMATACH ZMIAN ORGANIZACYJNYCH•WDROŻENIE PROCEDUR I POLITYK HR WŚRÓD PRACOWNIKÓW•ZAPEWNIENIE WSPARCIA PERSONALNEGO W ZAKRESIE BADAŃ, PROJEKTÓW I ROZWOJU INICJATYW HR
CIKLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie projektów pism procesowych, sporządzanie projektów opinii prawnych, analiza spraw podmiotów obsługiwanych przez kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie biura, obsługa email, organizowanie kalendarza dyrektora
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, kompletowanie i przygotowania dokumentów. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Siechnice (dolnośląskie)
Umiejętność projektowania w programie AutoCAD, INVENTOR, (konstrukcje metalowe), znajomość rysunku technicznego, opracowywanie dokumentacji technologicznej. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Rychtal (wielkopolskie)
Pomoc w pracy i organizacji pracy spedytora. Rozliczenia kierowców, rozliczenia kontrahentów.
ARCAR-SYSTEM PASTUSZAK ARKADIUSZ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego.Kontakt kandydatów z pracodawca wyłącznie za pomocą formularza on -line. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży w następującym zakresie: współtworzenie oraz realizowanie strategii handlowej firmy, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z nowymi klientami oraz kontynuowanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowym, określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.), organizowanie transportu, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, tworzenie raportów i analizowanie sprzedaży, monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie problemów, wprowadzanie danych do systemu oraz wykonywanie prac biurowych,
NAMYANG POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Bieruń (śląskie)
Księgowanie dokumentów,sprawdzanie dokumentów,wprowadzanie dokumentów do ewidencji
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Słupca (wielkopolskie)
PRACE WSPOMAGAJĄCE PRODUKCJE
WILMET ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY EWA WILK - 2020-08-04 - Dębica (podkarpackie)
Sprawdzanie rejestrów VAT. Wprowadzanie do rejestru VAT dokumentów kosztowych. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Brandwica (podkarpackie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)