ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM (Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM) Katowice oferta pracy RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM (Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁACZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WILCZA 7, 40-661 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁACZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM (Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-661 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁACZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.radioster.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ. PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 21.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwiązywanie problemów technicznych o wysokim skomplikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów. Odpowiedzialność za cykl wdrażania projektu u klienta. Tworzenie i wdrażanie nowych usług dla klientów. Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym
Grupowa Praktyka Lekarska Anna Netkowska - 2017-11-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
transport miedzynarodowy
SZWED IDEA - 2018-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa klientów indywidualnych, hurtowych, inwestycyjnych. - Bieżące prowadzenie dokumentacji z działań handlowych. Oferta dostępna w sali G, D, H, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 37 22, 609 800 058, e-mail: praca (at) intar.pl
INTAR Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu ksaięgowego,faktury zakupów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zambrów (podlaskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Mońki (podlaskie)
wg programu stażupraca w godz. 7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zawiercie (śląskie)
projektowanie infrastruktury drogowej, projektowanie w zakresie hydrotechniki
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa dok. księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Staszów (świętokrzyskie)
rejestracja i wprowadzanie dokumentów, rejestracja korespondencji, rozliczanie czasu pracy, zapoznanie z zasadami gospodarki magazynowej, sporządzanie list płac, rozliczanie z US, zapozananie się z zasadami sporządzania sprawozdań, wprowadzanie do systemu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Żory (śląskie)
Bieżące administrowanie nieruchomościami. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji (np. ogłoszeń, pism, uchwał, umów). Kontakt z mieszkańcami (osobisty, telefoniczny, mailowy). Nadzór nad firmami zewnętrznymi (np. ochrona). Weryfikacja zgodności otrzymywanych faktur.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
Pomoc przy sporządzaniu projektów w zakresie instalacji sanitarnych. Specjalizacja - klimatyzacja, wentylacja - ogrzewanie
PHU PROMAR Marek Kubacki - 2016-12-05 - Jenin (lubuskie)
Pracvownik kabiny sortowniczej odpadów komunalnych. Sortowanie odpadów w celu odzysku surowców wtórnych
Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-04-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Organizacja pracy zarząduZałatwianie spraw administracyjnych spółki
ROC Polska Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola obiegu dokumentów
Koordynacja kalendarza spotkań
Wprowadzanie i rozliczanie zamówień kosztowych w ERP XL
Kontrola stron WWW pod kątem poprawności funkcjonowania
Monitorowanie działań konkurencji
Przygotowywanie raportów
Ścisła współpraca z Kadrą Zarządzającą E-Commerce
Media Expert - 2017-03-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Jaworzno (śląskie)
Przygotowywanie wysyłek towaru na podstawie dokumentów, sprawdzanie ilości i jakości towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Pabianice (łódzkie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Asystent przedstawiciela handlowego
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
obsługa poczty (obieg dokumentacji w dziale), sporządzanie raportów od całego zespołu, kontakt przez telefon, zbieranie danych i informacji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Brzeg Dolny - 2018-03-13 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Czynny udział w kontrolach jakości dostaw. Czynny udział w kontrolach jakości produktów wysyłanych do klientów. Raportowanie błędów ujawnionych w trakcie kontroli. Dokonywanie wymian do zwrotów jakościowych. Wyrywkowa kontrola stanu magazynowego.
JR Wittchen Premium Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-01 - Palmiry (mazowieckie)
- Organizacja i nadzór nad pracami elektrycznymi na placu budowy; Przygotowywanie wycen i kosztorysów; Weryfikacja i ocena przedstawianych ofert; Opracowywanie zestawień materiałów i urządzeń oferowanych; Uzgadnianie z dostawcami danych technicznych oferowanych urządzeń; Wsparcie zespołu projektantów w zakresie realizowanych projektów; Realizacja zamówień. - Wynagrodzenie: 2100 -3000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okrespróbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień z elektrotechniki. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wajda (at) energocenter.pl
ENERGOCENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nowy Sącz (małopolskie)