ASYSTENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Mała Wieś oferta pracy AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie magazynowo-księgowym, prowadzenie gospodarki magazynowej, kontrola stanów magazynowych, udział w procesie inwentaryzacji, bieżąca weryfikacja dokumentów pod kontem formalnym i rachunkowym, wystawianie faktur, WZ, rzetelne prowadzenie raportów, zestawień i rejestrów, wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Mała Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-622 Mała Wieś, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie magazynowo-księgowym, prowadzenie gospodarki magazynowej, kontrola stanów magazynowych, udział w procesie inwentaryzacji, bieżąca weryfikacja dokumentów pod kontem formalnym i rachunkowym, wystawianie faktur, WZ, rzetelne prowadzenie raportów, zestawień i rejestrów, wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mała Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Belsk Duży
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość systemów księgowo-magazynowych np. Meritus albo Raks, praktyczna znajomość przepisów podatkowo-rachunkowych, skrupulatność, rzetelność, pozytywne nastawienie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5252832228
danePracodawcy_regon: 38676389400000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grójecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1406
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grójec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0973352
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Duranc
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb6e6bc38d8e5beb086596bd1bf315d3
Podobne oferty pracy
pomoc przy obsłudze imprez wyjazdowych, szukanie korzystnych ofert zakupowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Opole (opolskie)
Kompleksowa administracja - obsługa biura zarządu, nadzór nad dokumentami księgowymi, utrzymanie kontaktów z administracją budynku, współpraca z biurem rachunkowo-kadrowym, obsługa korespondencji wychodzącej, przyjmowanie i obsługa gości Prezesa zarządu, kontrola i uzupełnianie stanu zapasów art. spożywczych,
kontakt przez OHP - 2019-10-29 - Wrocław (dolnośląskie)
pomocnicze prace ksiegowe, porządkowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
prace biurowe, wyszukiwanie kontrahentów i ofert w branży tekstylnej, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
ZARATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Janki (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, niepełne wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera (MS Office); umiejętność obsługi urządzeń biurowych, um. asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; zakres obowiązków: kompletacja dokumentacji produkcyjnej, obsługa zamówień, kontakt z produkcją, kontrola wyrobu, prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Pyskowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc nauczyciela przy pracy z grupą (4 h), pomoc dla dziecka z orzeczeniem (4h)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 97 - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
- monitorowanie rynku nieruchomości,- wprowadzanie ofert do systemu komputerowego,- umawianie spotkań z klientami,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie zestawień i raportów na rzecz kierownictwa projektu. Przygotowywanie dokumentów do comiesięcznej sprawozdawczości, Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie protokołu odbioru robót. Prowadzenie spraw administracyjnych w tym nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą. Redagowanie pism wychodzących w porozumieniem z Kierownictwem Projektu. Archiwizacja dokumentacji. Sporządzanie wniosków o zatwierdzenie podwykonawców i materiałów. Organizacja Narad korporacyjnych i Roboczych.
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Radom (mazowieckie)
Otwarcie gabinetu stomatologicznego, przygotowanie gabinetu stomatologicznego, asysta przy lekarzu, sterylizacja narzędzi, sprzątanie gabinetu stomatologicznego.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nauka przygotowywania dokumentacji i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
specjalistyczne projektowanie w zakresie wykończeń meblowych, kamiennych
F.I. Jakub Kilian, Jerzy Pudełko Spółka Cywilna - 2019-11-28 - Kęty (małopolskie)
Asystowanie dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, pomoc w samoobsłudze i higienie, pomoc w zajęciach manulanych, sprzątanie stanowiska pracy i otoczenia dziecka.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Stara Wieś (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, wykonywanie pomocy dydaktycznych, organizowanie kącików zainteresowań.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Poniatowa-Kolonia (lubelskie)
wykonywanie badań termowizyjnych, projektowanie konstrukcji
MW Construction S.C. - 2016-08-01 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur, kontakt z klientem, kontakt z firmą spedycyjną, wystawianie W-Z, rozliczanie należności.Praca od pon. do pt. w godzinach 08.30 - 16.30.Na początek zatrudnienie na umowe na okres próbny, nastepnie umowa na czas określony.
Super Power Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Pęcice (mazowieckie)
koordynowanie pracy personelu
ORION.PL Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych, obsługa urządzeń pomocniczych do podawania surowca i odbioru przetwarzanego tworzywa.Praca stojąca, w hałasie ( powyżej 90 decybeli)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "VENA" Jadwiga Stachura - 2019-01-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc właścicielowi firmy w obowiązkach związanych z dokumentami firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Zastawie (lubelskie)
Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta.
Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO - 2019-08-28 - Jasło (podkarpackie)
Pomoc w przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, organizowanie czasu wolnego dzeciom w świetlicy, pomoc w odrabianiu zadań domowych
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Sieradz (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Trablice (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE REALIZACJI USŁUG POCZTOWYCH (PRZYJMOWANIE WPŁAT, PACZEK, WYPŁATA PRZEKAZÓW POCZTOWYCH).
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie poradnictwa i edukacji, wsparcia oraz aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny, diagnozowanie sytuacji rodziny ;opracowanie i realizowanie planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym zdobywania umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin i pomoc w rozwiązywaniu ich problemów socjalnych; motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, - preferowane ukończone studia podyplomowe- Asystent rodziny; co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruchniku - 2018-09-19 - Pruchnik (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B, dobry stan zdrowia. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, realizowanie zamówień, dodawanie nowych produktów do oferty sklepu, przygotowywanie opisów towarów na stronę internetową. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: artur (at) wisp.pl.
ALLNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Bełk (śląskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju oraz pod względem formalno-rachunkowym. Archiwizowanie dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów do księgowania. Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego prostych dokumentów księgowych. Obsługa klienta, również właścicieli z Ukrainy. Przygotowywanie korespondencji do Urzędów i Klientów.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Poznań (wielkopolskie)