ASYSTENT Toruń oferta pracy Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Toruniu
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, umawianie spotkań, obsługa korespondencji, sporządzanie poleceń zarządu, przygotowywanie zestawień dokumentów,czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w organizacji, organizowanie podróży służbowych, współpraca z jednostkami partnerskimi, prowadzenie strony internetowej.
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Chełmińska 254/258, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, umawianie spotkań, obsługa korespondencji, sporządzanie poleceń zarządu, przygotowywanie zestawień dokumentów,czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w organizacji, organizowanie podróży służbowych, współpraca z jednostkami partnerskimi, prowadzenie strony internetowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie sekretariatu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy, doświadczenie logistyczne, zdolności organizacyjne i interpersonalne, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu oraz otwartość, kreatywność i odpowiedzialność. Mile widziana umiejętność prowadzenia strony internetowej.
Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Toruniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Szosa Chełmińska 254/258, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Chełmińska
Numer budynku pracodawcy: 254/258
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentów księgowych do wprowadzenia do systemu, dekretacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu, odbiór dokumentów od kontrahentów, bieżąca obsługa klientów.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Oświęcim (małopolskie)
Wykonywanie zbrojeń pod konstrukcje żelbetowe, nośne, montaż zbrojeń, obsługa maszyn gientarskich, ręcznych, mechanicznych, praca na akord.
Mostmarpal Sp. z o.o - 2016-09-20 - Zarzecze (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie projektów budowlanych w branzy sanitarnej (gaz ziemny)
TECH-GAS S.C. Nowoczesne Technologie Gazowe Agnieszka Piasecka Wojciech Piasecki - 2017-10-05 - Białogard (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Lębork (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe administracyjne; umiejętność pracy w zespole; wysoka kultura osobista;obsługa sekretariatu; prowadzenie ewidencji kart drogowych; jedna zmiana; miejce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Sądu Polubownego oraz spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz w zakresie spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich,-archiwizacje dokumentów.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie - 2018-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Kancelaria Podatkowa PROFIT S.C. - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
Tapicerowanie nowych mebli, renowacja starych mebli itp.
MEBLE TAPICEROWANE P.U.H. Jan Bujnowski i Syn S.C. - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad jakością oraz terminowością projektów realizowanych przez zespół realizujący zadania, koordynowanie projektów, w tym zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie, bieżąca kontrola projektu, w tym:-nadzorowanie realizacji projektu w założonym budżecie, czasie i zakresie-monitorowanie pracy zespołu (rozdzielanie i koordynowanie zadań)-monitorowanie i raportowanie postępu prac w ramach projektów-identyfikowanie czynników ryzyka-tworzenie i utrzymywanie dokumentacji warsztatowejWymagania:Wykształcenie wyższe,znajomość języka angielskiego (komunikatywnie),dobra znajomość pakietu MS Office (w tym MS Project),CADdoświadczenie w prowadzeniu projektów doświadczenie w koordynowaniu prac zespołusamodzielność, decyzyjność, inicjatywa w działaniu, zorientowanie na osiąganie celów,umiejętność rozwiązywania konfliktów i problemów,asertywność i odporność na stres.
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Obsługa klientów, zamawianie i układanie towaru, wypełnianie raportów, praca w terenie, roznoszenie ulotek, dbanie o czystość w firmie. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, kreatywność, otwartość, komunikatywność. Wynagrodzenie: 2 000 zł + premia.
Centrum Dietetyczne Sottile Barbara Wadych (NATUR HOUSE) - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Ułęż (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
Nina Gralak Spółka Cywilna - 2016-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
.
SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO USŁUGOWA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W Lubaniu - 2017-08-04 - Lubanie (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, ważenie ryby, obsługa maszyn do patroszenia, obsługa szafy zamrażalniczej
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Darłowo (zachodniopomorskie)
jw
Zimstal S.C. - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja mebli kuchennych, biurowych, montaż mebli (wynagrodzenie od 2500zł do 5000zł)
Studio Urody SENSAI; CLASSIC MEBEL; Zarządzanie Przedsiębiorstwami i ich Częściami Anna Miszczyszyn - 2018-04-10 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-mail od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; okreslanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wyprcowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
asysta stomatologiczny
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Chojnice (pomorskie)
Przygotowywanie pakietów szkoleniowych, tworzenie harmonogramów szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)
projektowanie architektoniczne, wnętrz, opracowanie rysunków technicznych, wizualizacji i inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
wystawianie faktur, korygowanie wystawionych dokumentów,
GULIK Spółka z o. o. - 2018-08-03 - Łuków (lubelskie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz oraz na zewnątrz firmy, nadzór nad kalendarzem spotkań i zadań, tworzenie raportów, sprawozdań i prezentacjia, asystowanie w spotkaniach zewnętrznych, organizowanie podróży służbowych, szkoleń.Praca na czas określony: do 14.02.2019 z możliwościa przedłużeniaGodzina zakończenia pracy 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
OBSŁUGA BIURA, KORESPONDENCJI, OBSŁUG AKLIENTA, ZEBRAŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCHWYMAGANIA;WYKSZTAŁCENI WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMPUTERA,
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, obsługa sekretariatu, organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych członków, obsługiwanie korespondencji firmowej, współpraca z innymi podmiotami i organizacjami zewnętrznymi w ramach istniejących umów i ustaleń bieżących
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowanie raportów kontroli jakości i działań korygujących
DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie - 2018-07-04 - Mława (mazowieckie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX.Rejetracja korespondencji w programie Biblioteka Akt.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Polkowice (dolnośląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sieci sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)