ASYSTENT TECHNOLOGA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT TECHNOLOGA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - pobieranie próbek materiałówych- wykonywanie badań podstawowych mieszanek betonowych- udział w badaniach kontrolnych- prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami- inne zadania związane z funkcjonowaniem technologii i laboratorium nadzoru.
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 76, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pobieranie próbek materiałówych- wykonywanie badań podstawowych mieszanek betonowych- udział w badaniach kontrolnych- prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami- inne zadania związane z funkcjonowaniem technologii i laboratorium nadzoru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2600 brutto.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT TECHNOLOGA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik technologii materiałów budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Miejsce wykonywania pracy: ul. Grunwaldzka 76, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Nazwa pracodawcy:
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Dworcowa 18/6, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik technologii materiałów budowlanych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 08.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8943e193e287cb5247668be2f34fe6ff
Podobne oferty pracy
realizacja zadań handlowych, współpraca z firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów zagranicznych, kontakty telefoniczne z klientami z Indii, odpowiadanie na zapytania klienta, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowywanie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
1. prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w spr/warunków i dofinansowania.2. przygotowanie uchwał, sprawozdań inf. i innych materiałów3.Monitorowanie i ewaluacja LSR.4. Przygotowanie sprawozdań z LSR5. Monitorowanie problematyki związanej z LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DOBRA WIDAWA - 2016-04-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie przesyłek pocztowych i kurierskich, przyjmowanie i wypłacanie przekazów pocztowych, sprzedaż znaczków, towarów handlowych, realizacja wypłat i wpłat bankowych, przekazów pocztowych, wymiana ładunku pocztowego (wydawanie i przyjmowanie), sporządzanie nadmiarów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Koleczkowo (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo. Odbiór i przyjecie towaru, rozkładanie i uzupełnianie. Dbałość o wygląd i czystość na stanowisku pracy.
SPASOW SPAS Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa - 2016-11-08 - Bulowice (małopolskie)
WYSTAWIANIE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJBIEŻĄCA KONTROLA DOKUMENTÓWKOMPLETOWANIE I EWIDENCJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCHPRZYGOTOWYWANIE ETYKIETKONTAKT Z KLIENTEM
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kotarwice (mazowieckie)
projektowanie instalacji technologicznych i sanitarnych
HEKO Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w obsłudze klienta w zakresie protetyki słuchu,doradztwo
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
UŁATWIANIE OSOBIE NIEPEŁNOSPRAWNEJ WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DNIA CODZIENNEGO, POMAGANIE JEJ W UZYSKANIU JAK NAJWIĘKSZEJ SAMODZIELNOŚCIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW Z LUDŹMIWYNAGRODZENIE 2,100 ZŁ + ZWROT ZA BILET MIESIĘCZNYGODZINY PRACY 07:00-15:00, 14:00-22:00
FUNDACJA POMOCY CHORYM NA ZANIK MIĘŚNI - 2018-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z dziećmi w punkcie przedszkolnym (w wieku 3,4,5 lat).
SZKOŁA PODSTAWOWA W SAMOKLĘSKACH - 2016-08-23 - Samoklęski (lubelskie)
Weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów.Przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania.Księgowanie dowodów księgowych.Nanoszenie numerów dowodów księgowych.Wprowadzanie danych kadrowych do systemu.Wprowadzanie dokumentów księgoych do rwjestru VAT.Weryfikowanie akt osobowych. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, na 1/2 etatu, praca w godzinach 8-16, godziny pracy do ustalenia.Kontakt osobisty lub telefoniczny 509-834-638.
Więckowska-Maj Maria Usługi Księgowe - 2019-09-06 - Czernichów (małopolskie)
wykonywanie koktaili
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- praca w ksiegowości - obsługa księgowa w biurze rachunkowym,- prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, świadczenia urlopowe, - obsługa programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270).tj.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie;2. Kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3.zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;4. Sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5. Gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:Dnia l9 stycznia 2016 roku godz.10.00 sala204 (II pigtro) - drugi etap (czg56 pisemna).Dnia 27 stycznia 2016 roku godz.l0.00 sala 204 (ll pigtro) - trzeci etap (rozmowakwalifikacyjna).Konkurs sklada sig z trzech etap6w:1. Etapu pierwszego - wstgpnej weryfikacji zgloszen kandydat6w pod k4tem spelnieniawymo g6w formalnych przyst4pi enia do konkursu;2. Etapu drugiego-testu obejmuj4cego36 pytari zzak,resu prawacywilnego i karnego orazpostgpowania cywilnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dw6ch temat6w z zakresuprawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przezkandydata;3. Trzeci etap- rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)
Pomoc w organizacji pracy kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjne biura; kontakt z pracownikami; nadzór nad dokumentami firmowymi; odbieranie poczty oraz połączeń telefonicznych; przygotowywanie projektów maili oraz pism; obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków ( Word, Excel ), wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych, na przykład organizowanie spotkań, sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.Mile widziana znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego oraz albańskiego ( z uwagi na zatrudnianie przez spółkę cudzoziemców ) na poziomie dobrym.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Radom (mazowieckie)
- pomoc w weryfikacji detali zawartych na zamówieniach z rysunkami technicznymi,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej na potrzeby produkcyjne,- wsparcie w planowaniu procesów produkcyjnych.
ASG EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Stary Brześć (kujawsko-pomorskie)
Zadania:- uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych.Wymagane wykształcenie wyższe, komunikatywność, zaangażowanie.- umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ W BRATKOWICACH - 2017-08-22 - Bratkowice (podkarpackie)
praca w biurze stolarni, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, obsługa biura
JAN LASKOWSKI ZAKŁAD STOLARSKI LASEK - 2018-01-09 - Lipinki (warmińsko-mazurskie)
- Utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń MDK. Bieżące usuwanie śmieci z miejsc do tego przeznaczonych. Utrzymywanie porządku w: szatni ogólnej, sali baletowej, szatni przy sali baletowej, toaletach przy sali baletowej, toaletach na korytarzu, pomieszczeniu gospodarczym, pomieszczeniu do nauki gry na instrumentach, sali plastycznej, pomieszczeniu instruktorów, klatce schodowej do biblioteki, windzie, w zapleczu kuchennym i w pomieszczeniu technicznym (1 raz w miesiącu). Pełnienie dyżuru w szatni w podczas imprez popołudniowych. Zamykanie pomieszczeń po zakończonym sprzątaniu i zawieszanie kluczy w miejscu do tego przeznaczonym.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 15:00-19:00, 16:00-20:00. Ruchomy czas pracy. Praca również w soboty, niedziele wg potrzeb.
MIEJSKI DOM KULTURY "KOSZUTKA" - 2019-12-04 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Lipa-Miklas (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i delegowaniem pracowników, Ewidencjonowanie nieobecności w systemie kadrowo-płacowym,Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP,Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń,Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowychRaportowanie do GUSWystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łochów (mazowieckie)
praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Sierpc (mazowieckie)
Jesteśmy zainteresowani podjęciem współpracy z asystentką stomatologiczną. DENTU Stomatologia to atrakcyjne i unikalne miejsce pracy, w którym dominuje partnerstwo i życzliwość. Przeznaczone dla ludzi ambitnych, otwartych na innowacje, pragnących rozwijać swoje umiejętności, aktywnie włączających się w kształtowanie wizerunku Kliniki i współtworzących jego przyszłość.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na maila. info (at) dentu.plWięcej informacji: https://www.dentu.pl/praca/
DENTU Stomatologia lek. dent. Maciej Kowalczyk - 2020-02-05 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie rejestru VAT, prowadzenie KPiR, rozliczanie delegacji, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
SZYCIE SUKIEN SLUBNYCH I WIZYTOWYCH, SZYCIE NA MIARE
STUDIO MODY DANUTA KWASEK - 2018-01-16 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
sprzątanie pokoi hotelowych
HORECAT Sp.z o.o. - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)