ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 0897) Bydgoszcz oferta pracy PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 0897)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i delegowaniem pracowników, Ewidencjonowanie nieobecności w systemie kadrowo-płacowym,Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP,Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń,Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowychRaportowanie do GUSWystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artura Grottgera 4 lok. 134, 85-227 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i delegowaniem pracowników, Ewidencjonowanie nieobecności w systemie kadrowo-płacowym,Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP,Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń,Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowychRaportowanie do GUSWystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 0897)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Umiejętność obsługi komputera (MS Office), komunikatywność, dystrekcja, dobra organizacja pracy własnej, wymagany stopień niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Artura Grottgera 4 lok. 134, 85-227 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAul. Artura Grottgera 4 lok. 13485-227 Bydgoszczlube-mail: agnieszka.gerlach (at) pmh.info.pllubtel. 508-624-657 - p. Agnieszka Gerlach-Kaszyńska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Artura Grottgera
Numer budynku pracodawcy: 4 lok. 134
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przygotowywanie raportów oraz analiz zgodnie ze wskazówkami Prezesa Zarządu,- Wspierwanie pracy sekretariatu,- pomoc w pracy działu administracji( wyszukiwanie dostawców, zamawianie materiałów),- Współpraca z innymi działami w ramach przekazywanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Żory (śląskie)
asystent/ka młodszego księgowego, dekretacja dokumentów FK i bieżące ich księgowanie, praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Korczyna (podkarpackie)
Sterylizacja, przygotowanie gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pomoc przy pracach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
1. Sprawdzanie rejestrów sprzedaży i zakupów.2. Klasyfikacja dokumentów pod względem merytorycznym.3. Obsługa programu Płatnik - ZUS - PŁACE (wstępna).4. Wprowadzanie danych do programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzanie pism procesowych. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Lublin (lubelskie)
Praca polegająca na ręcznym montażu urządzeń i elementów elektronicznych, montaż kabli i konektorów, kontrola jakości wyrobu, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Psarskie (wielkopolskie)
prowadzenie prac kontrolno-pomiarowych w ramach realizowanychkontraktów dokumentowanie czynności wykonanych w zakresie pomiarówrozlicza się końcowo z pobranych materiałów. współpraca z KierownikamiProjektu, Kierownikami Robót oraz Inżynierami . prowadzenia i aktualizacjarejestru wyposażenia pomiarowego, praca w godz. 7-15
ELEMONT SP. Z O. O. - 2018-07-19 - Opole (opolskie)
Oferta dla osób miedzy 50 a 60 rokiem życia. Branża finansowa, przygotowanie dokumentacji, ofertowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa biura pod kątem administracyjnym, nadzór nad obiegiem dokumentów,obsługa korespondencji,współpraca z podmiotami zewnętrznymi , praca w godzinach 9.00-17.00
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Jawor (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- organizowanie spotkań biznesowych- organizowanie podróży służbowych-redagowanie korespondencji i dokumentów
RECOM IT Piotr Skoczek - 2018-06-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Opole (opolskie)
-
"INŻYNIER" ADAM LASKA - 2018-04-05 - Kościerzyna (pomorskie)
Przetargi, dokumenty związane z zajęciami pasów drogowych, sporządzanie pism urzędowych.
BIŁAS I SYNOWIE - 2017-10-13 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
współpraca ze specjalista ds. zbiorów muzealnych,udział w przygotowaniu spotkań muzealnych,zapoznanie sie z tematyka wystaw stałych i czasowych,przyjmowanie obiektów do zbiorów
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Chrzanów (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Zabrze (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Rząśnia (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie zajęć językowych z dziećmi 2 x w tygodniu
SAASGENIUS TOMASZ GÓRSKI - 2018-08-06 - Drezdenko (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)
Współpraca przy tworzeniu wizerunku marki; współpraca z agencjami reklamowymi; kontakty z mediami; umiejętność tworzenia tekstów reklamowych; uczestniczenie w działaniach reklamowych online; współpraca przy projektowaniu i realizacji eventów marketingowych.
RMD TECHNOLOGIES EUROPE Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Siedlec Duży (śląskie)
przygotowanie dokumentacji rysunkowej, projektowanie elementów konstrukcji żelbetowych, stalowych i murowych. Umowa zlecenie lub umowa o pracę, zatrudnienie od zaraz. Kontakt z pracodawcą biuro (at) milicka2.pl lub 667433455.
Milicka 2 Biuro Projektowo Inwestycyjne Marek Kardysz - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace adminstracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Wspólpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta, przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży. Dodatkowo praca w Wałbrzychu.
HENG SHUO Sp.zo.o. - 2016-07-20 - Kozery (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
gromadzenie, przechowywanie dokumentacji, sporządzanie pism, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, odbieranie tel., kontakty z klientami, pilnowanie terminów płatności, wystawianie faktur, prowadzenie kalendarza
EVEREST INVESTMENT Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)