ASYSTENT SPRZEDAŻY Aleksandrów Łódzki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, praca z towarem, prace porządkowe
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, praca z towarem, prace porządkowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2019
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?300fd51cfe6b79d5ca2fd7c7d45096cf
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Łochów (mazowieckie)
sprzedaż i doradztwo artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów klientów
Księgowi Specjaliści Sp.zo.o. - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Rekrutacja pracowników technicznych (programistów, testerów)- Poszukiwanie kandydatów (research)- Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych i wybór kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów, wykładanie produktów na regały, umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony na 3 lata, praca w godz. 6-14-22
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz. U.2012.1270 ze zm.). Umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2018-11-07 - Słupsk (pomorskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Zabrze (śląskie)
praca z rodziną dysfunkcyjną
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bogutach Piankach - 2016-06-21 - Boguty-Pianki (mazowieckie)
Projektowanie wodociągów, kanalizacji, praca biurowa
Projektowanie Instalacji Sanitarnych - 2017-04-18 - Zgierz (łódzkie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
sporzadzanie pism procesowych i umów
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Pawłowice (mazowieckie)
Praca z osobami, które opuściły zakład karny (z terenu 3 powiatów -pilski, chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki),wspieranie osób w realizacji Indywidualnego Planu Działania- utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami projektu, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, pozyskiwaniu potrzebnej pomocy materialnej, organizowanie i nadzór nad udziałem osób w kursach zawodowych, organizacja i nadzór nad udziałem osób w stażach zawodowych, organizowanie osób do udziału w warsztatach umiejętności społecznych, indywidualnym doradztwie psychologicznym, współpraca z kuratorami zawodowymi, współpraca z psychologiem, doradcą zawodowym. Osoba będzie też odpowiedzialna za wypełnianie i segregowanie dokumentacji projektowej uczestników.
Fundacja Nowy Horyzont - 2017-09-18 - Piła (wielkopolskie)
fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz ustawa o VAT, kontakt z klientami, wyjaśnianie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, sporządzanie zestawień, analiz, raportów, statystyk
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi i współpraca z nim w opiece nad dziećmi i pomoc przy pomyłkach, ubieraniu, rozbieraniu, opieka na spacerach, wycieczkach. Pomoc w zajęciach edukacyjnych, zabawach prowadzonych przez nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kosakowo (pomorskie)
Wytwarzanie ciast na różne rodzaje pieczywa, dzielenie ciasta na kęsy, formowanie, ocenianie stopnia dojarzałości półproduktów piekarskich do dalszego przerobu. praca na dwie zmiany w godz. 7 - 15, 21 - 5.
Tanis K.T.M.A. Pyzara Sp. j. - 2017-08-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie prac związanych z hydrauliką; wykonywanie drobnych napraw w obiekcie związanych z hydrauliką i ogólnymi naprawami; montaż i demontaż urządzeń; usuwanie awarii; prace związane z konserwacją;
LOGO-LIFT S.C. - 2017-04-13 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-01-25 - Witnica (lubuskie)
pielęgnacja osoby niesamodzielnej, sprzątanie, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łobżenica (wielkopolskie)
Realizacja planu pracy z rodziną , udzielenie pomocy zgodnie z zakresem czynności, współpraca ze szkołami, służbą zdrowia, kuratorami, Zespołem Interdyscyplinarnym,wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wilczętach - 2017-06-13 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert szkoleniowych i prowadzenie procesu sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów oraz podtrzymywanie relacji z nimi, prowadzenie dokumentacji biurowej.
Taxus Centrum Szkoleń - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie faktur, telefoniczna obsługa klienta.
"JUAN" - J. Szałański sp. jawna - 2016-04-28 - Grajewo (podlaskie)
jw.
REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler-Łyżwińska - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
układanie chronologiczne dokumentów źródłowych, wprowadzanie dokumentów do KPiR, RZiRS, sporządzanie deklaracji VAT-7, obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Sosnowiec (śląskie)
•Sprzedaż towarów RTV, AGD, AD, IT, FOTO, TELE•Przyjęcie towaru•Dbanie o ekspozycję•Udział w szkoleniach
EURO- net Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Lubliniec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)