ASYSTENT SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ. (50 RPO S) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ. (50 RPO S)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Oferta stażu dla osób powyżej 30 roku życia.Pomoc w zawieraniu umów ubezpieczeń.
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta stażu dla osób powyżej 30 roku życia.Pomoc w zawieraniu umów ubezpieczeń.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ. (50 RPO S)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Data zakończenia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowe wymagania: sumienność, systematyczność.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie terminarza i organizowanie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie raportów i prezentacji, organizacja podróży służbowych do Chin, zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane
PHU DOM BUD Maciej Gładysiak - 2017-10-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie leków, wyrobów medycznych, przygotowanie pacjenta do zabiegu stomatologicznego, współpraca z lekarzem dentysta, przygotowanie materiałów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa- kontakt z klientem i podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Bojano (pomorskie)
przygotowywanie posiłków dla klientów resturacji wg menu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wisła (śląskie)
asystent administracyjno-medyczny
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora; przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji z klientami zagranicznymi; organizowanie podróży służbowych dyrektora; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych w wymaganych językach; organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Majdan (mazowieckie)
Sporządzanie pism procesowych, analiza orzecznictwa i piśmiennictwa prawnego, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Złoty Potok (śląskie)
proste prace produkcyjne, odbiór elementów z maszyny do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lipniki Stare (mazowieckie)
Opieka i asystowanie osobie chorej lub niepełnosprawnej.
"Wermar" Dorota Margol - 2017-05-30 - Zamość (lubelskie)
utrzymanie czystości w biurowcach
ASPEN Sp.z o.o. - 2016-09-05 - Kraków (małopolskie)
- Analiza merytoryczna i finansowa wniosków pożyczkowych (sektor MSP), przygotowywanie dokumentacji do decyzji, podpisywanie i zawieranie umów pożyczkowych oraz zabezpieczeń prawnych. Przeprowadzanie wizytacji sprawdzających sytuację finansową pożyczkobiorcy. Rozliczanie udzielonych pożyczek. Zwalnianie zabezpieczeń prawnych. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości. - Wynagrodzenie: 2800 - 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony min.1 rok/opcja przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Czynne prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość podstaw rachunkowości. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Znajomość: podmiotów z sektora MSP, zasad prowadzenia monitoringu i windykacji; dobra organizacja pracy. Znajomość zagadnień w zakresie: analizy ekonoczno-finansowej, szacowania ryzyka związanego z udzielaniem pożyczek. Komuniktywność, odpowiedzialność. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie stopniu podstawowym. Kontakt wstępnie telefoniczny (32-72-85-975) w godzinach: 8:00-12:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: oddzial (at) oddzial.fgsa.pl
FUNDUSZ GÓRNOŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie sieci liniowych telekomunikacyjnych, inwentaryzacja sieci, przygotowanie dokumentacji projektowej (projektowanie,uzgadnianie, drukowanie), inwentaryzacja powykonawcza. Praca w kilkuosobowym zespole projektowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, co najmniej roczne doświadczenie na równorzędnym lub podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Knurów (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI - 2017-01-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace organiacyjne
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Asystent dyrektora
ACN CONTRACT POLAND SRL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgowości, sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, analiza dokumentów magazynowych, współudział w udoskonalaniu kont księgowych
Zakład Usługowo-Handlowy PAKIET Ewa Rzeszutek - 2016-02-04 - Rybina (pomorskie)
wg.stanowiska
Piotr Hrabia - 2016-04-18 - Krzeszowice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Mazowszany (mazowieckie)
Nauka wykonywania pomiarów, obsługa urządzeń geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych. Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć. Pomoc w dekoracji przedszkola, organizacji uroczystości przedszkolnych. Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas zabaw, spacerów, wycieczek. Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, pomoc w utrzymaniu czystości.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Stróżówka (małopolskie)
Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach; kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy. Praca na umowę o pracę w zastępstwie w godz. 9.30- 20.30 w trakcie sezony, poza sezonem 9.30 - 17.30 poza sezonem w Kołobrzegu.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pomoc koordynatorowi dostaw w zakresie organizacjipracy podleglych pracownioków, dbania o terminowość i jakość realizowanych dostaw, przygotowywanie pełnej dokumentacjikontaktu z klientami ( w tym z Ukrainy, Rosji, Białorusi). wykonywanie zleceń
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Seroki (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, podonszenie poziomu rozwoju zawdowego, nauczanie metodą Montessori w zakresie życia codziennego, sensoryki, mowy, matematyki, edukacji kosmicznej.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Barlinek (zachodniopomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)