ASYSTENT SĘDZIEGO Wrocław oferta pracy Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: do 3 870 PLN
Zakres obowiązków: Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plMiejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Podwale 30, Wrocław, pl. Powstańców Śląskich 14. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów - art. 155 ustawy z 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "oferty pracy" na stronie : www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plMiejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Podwale 30, Wrocław, pl. Powstańców Śląskich 14. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 870 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 870 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),staż pracy: nie wymagany,inne: ukończone 24 lata, posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter
Nazwa pracodawcy:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8961003972
danePracodawcy_regon: 000683594
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Podwale
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|261903
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 25.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6eb0a303052f1e3538b467fde5605a09
Podobne oferty pracy
Terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, udział w prowadzeniu książki przychodów i rozchodów, archiwizacja dokumentacji księgowej, monitorowanie płatności, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Przebendów (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu, pomoc w opiece nad dziećmi specjalnej troski (pomoc nauczyciela)
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Jaworzna (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towarów, wykonywanie prac związanych z funkcjonowaniem magazynu, utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pracy.
BEWA Sp. z o.o. - 2019-04-04 - Huby Ruszczyńskie (łódzkie)
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Impel Cleaning Sp. z o.o - 2016-04-05 - Brzezie (opolskie)
DO UZGODNIENIA
NIEPUBLICZNE DOMOWE PRZEDSZKOLE - 2017-12-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży,
POCZTA POLSKA S.A - 2019-06-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
korespondencja z dostawcami lub odbiorcami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, segregowanie odpowiednich dokumentów, wysyłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
realizacja czynności związanychz obsługą zamówienia publicznego
URTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie i obsługa biura (zapozanie się z zasadami współpracy z kancelarią Senatu, strukturą Senatu oraz biurami obsługującymi biura senatorskie)I zmiana godz 08:00-16:00 pon-ptOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK TOWARÓW, PRACA ZE SKANEREM
Rhenus Logistics S.A. - 2017-09-14 - Łozienica (zachodniopomorskie)
- rejestracja i dokumentacja chorych, - sporządzanie wymaganych zestawień i druków statystycznych,- przyjmowanie i wydawanie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żuromin (mazowieckie)
prace przeładunkowe oraz obsługa wózka widłowego
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-14 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Lutogniew (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i odbioracami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
YUTAO.MAX. Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stromiec (mazowieckie)
przygotowanie gabinetu do pracy, sterylizacja, asystowanie przy zabiegach, rejestracja
Dental Meritum s.c. Maria Rozmus-Ogińska Tomasz Ogiński - 2017-06-19 - Czernica (dolnośląskie)
przewóz materiałów budowlanch
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Ostrów (podkarpackie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
JOLANTA SZYMCZAKOWSKA, INDYWIDUALNA SPECALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - 2020-06-08 - Lębork (pomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie zestawów podstawowych leków, wyrobów medycznych stosowanych do zabiegów stomatologicznych, przygotowywanie pacjentów do zabiegów, współpraca z lekarzem dentystą w czasie zabiegów
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Józefosław (mazowieckie)
do uzgodnienia
LIMES NIERUCHOMOŚCI - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
praca z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi z terenu gminy Krzymów
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-01-24 - Krzymów (wielkopolskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych, pomoc dzieciom w spożywaniu posiłku, nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku, spaceru, wycieczek, przygotowywanie róznych zabaw i uczestniczenie w nich
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wronów (lubelskie)
asysta, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałow i sprzętu stomatologicznego, dezynfekcja i sterylizacja.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kęty (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
sterylizacja narzędzi,asysta przy pacjencie,obsługa pacjentów z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie rysunków konstrukcyjnych przy pomocy komputera
Biuro Projektów i Realizacji Budownictwa "Optal" Jerzy Prywiński - 2016-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
terminowe i zgodne z procedurami jakości wykonywanie prac kadrowych i administracyjnych, koordynacja przepływu informacji, obiegu dokumentów oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, archiwizacja dokumentów, bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-14 - Tarnów (małopolskie)