ASYSTENT SĘDZIEGO Świnoujście oferta pracy Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedkiwości z 08.11.2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012r. poz 1270)
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Paderewskiego 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedkiwości z 08.11.2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012r. poz 1270)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje na stronie http://swinoujscie.sr.gov.pl
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Paderewskiego 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvszczegółowe informacje na stronie http://swinoujscie.sr.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Paderewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf601d0efcf82c17416c7620c7e02292
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
Pomoc w codziennych obowiązkach.
Sukces Bożena Kubowicz-Machnica - 2018-04-09 - Celbówko (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomagaanie pracy chińskich przedstawicieli hanlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura zakładdu, obsługa urządzeń biurowych w tym kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów (f-ra, VAT, KP, KW), sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych i zwalnianych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do naliczania wynagrodzeń.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2016-12-13 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
pomoc w organizowaniu i prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Żary (lubuskie)
Asystent/ asystentka w firmie meblowej
blaty.eu Stelter Karolina - 2019-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Badanie składu chemicznego wyprodukowanego podłoża i komponentów służących do jego produkcji. Kandydaci proszeni są o kontakt osobisty pod adresem Nowosielec 46 A, 08-200 Łosice lub telefoniczny
PRODUKCJA PODŁOŻA DO UPRAWY PIECZAREK PIOTR GŁUCHOWSKI - 2016-04-20 - Chotycze (mazowieckie)
dopisywanie przesyłek rejestrowanych, sporzadzanie rozdzielników na prenumeratę, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonu, uzupełnianie dokumentacji rozliczeniowej, awizowanie przesyłek,opracowywanie przesyłem pod względem wysokości opłat, rozdzielanie przesyłek wg PNA
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Sulechów (lubuskie)
obsługa maszyn na linii produkcyjnej
MARMEL Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Barbara Kurta - 2018-08-09 - Ksawerów (łódzkie)
przygotowywnie raportów dotyczących reklamacji w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu, zakup usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących.
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Żory (śląskie)
branża optyczna
M. KARCZEWSKI I WSPÓLNICY "OPTOMETRIA KARCZEWSKI" SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeń z kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2016-12-30 - Rzeniszów (śląskie)
Obowiązki : •wyszukiwanie informacji w Internecie w j. anielskim•pomoc w tworzeniu /sporządzaniu artykułów•obsługa mediów społecznościowych / wcześniej odbyte szkolenia Wymagania: •Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu bloga, marketingu sieciowego / wdrażanie nowych pomysłów , rozwiązań itp. •Obeznanie w technologii lub chęć uczestniczenia w szkoleniach * znajomość programu WordPress * chęć uczenia się i rozwoju
MONIKA GAIK - 2018-07-20 - Witalówka (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, w szcególności: przyjmowanie dokumentów wpłat gotówkowych na rachunki klientów oraz dokonywanie dowodów wypłat z rachunków, dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych, oferowanie i zakładanie rachunków bieżących oraz lokat terminowych, oferowanie i wydawanie bankowych kart płatniczych i kredytowych, przyjmowanie zleceń stałych realizowanych z rachunków klientów.PRACA W BOĆKACH.
Bank Spółdzielczy w Brańsku - 2019-02-14 - Brańsk (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Smardzewice (łódzkie)
staż - nauka rejestracji pacjentów, zakładanie kartotek w tym w programie komputerowym i rejestracja w systemie Ewuś, przygotowanie pacjenta do zabiegu, asystowanie lekarzowi podczas zabiegu, odkażanie stanowiska po zabiegu, nauka obsługi autoklawu, pakietowania narzędzi, nauka zarabiania mas wyciskowych, nauka przyżądzania płynów dezynfekcyjnych, zapisywanie pacjentów na następne wizyty, samodzielna umiejętność sterylizacji i dezynfekcji poszczególnych narzędzi, Komputer: ilość godzin 1,Czynniki biologiczne: HBV, HCV,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilogicznych,
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie projektów aktów normatywnych, interpretowanie prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów i sporządzanie pism procesowych i przyjmowanie interesantów, czynności związane z funkcjonowaniem sekretariatu kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Oświęcim (małopolskie)
Praca w środowisku domowym u pacjenta
NZOZ CARITAS DIECEZJI OPOLSKIEJ - 2018-01-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
Wsparcie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu - 2018-01-31 - Kamień (lubelskie)
pomoc nauczycielowi przy opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Klucze (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane na terenie powiatu śremskiego w godzinach 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Sosnowiec (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona jako asystent kierownika utrzymania ruchu będzie nabywać niezbędne doświadczenie oraz praktyczną wiedzę i umiejętności aby w przyszłości przejąć prowadzenie działu utrzymania ruchu.Docelowo osoba ta będzie odpowiedzialna za:- usuwanie awarii i utrzymanie linii produkcyjnych w ruchu- konserwacja, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych i urządzeń automatyki-nadzór i organizacja pracy warsztatu mechanicznego - udział w modernizacji i rozbudowie parku maszynowego- wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie mechaniki i mechatroniki- praca z zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu i wprowadzanie modernizacji i innowacjiOferujemy: - Ciekawą pracę dającą bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego i możliwości poznania zasad działania maszyn produkcyjnych i
PROFIL NR SP.Z O.O. SP.KOMANDYTOWA - 2018-01-09 - Wojkowice (śląskie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuwymagana biegła obsługa komputera (programów Biurowych)łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych z klientamimin. podstawowa znajomość prowadzenia gospodarki magazynowejprawo jazdy kat. BKoordynowanie pracy magazynu i kierowców, rozdzielenie zadań między kierowców, bieżąca obsługa klientów firmy (wyjaśnianie płatności, koordynowanie i umawianie dostaw, zamówień itd.), codzienne rozliczanie kierowców z dostarczonego towaru, wykonywanie zadań dystrybucyjnych, nadzór nad pracą magazynu, inwentaryzacja stanów magazynowych, przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel.1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł brutto
MULTI SET Michał Sipa - 2019-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Stary Lubotyń (mazowieckie)
ewidencja księgowa dokumentów, dekretacja dokumentów, kontakt z klientami, sporządzanie raportów i analiz, wystawianie faktur, inne prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Częstochowa (śląskie)