ASYSTENT SĘDZIEGO Płock oferta pracy Sąd Okręgowy w Płocku
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Data publikacji: 2018-12-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Gabriela Narutowicza 4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Kandydat winien spełniać warunki określone wart. 155 §,2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. - Dz. U. z 2018 r. poz. 23, z późn. zm.) : 1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru, 3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, 4. ukończył 24 lata
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Gabriela Narutowicza 4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenia do konkursu należy złożyć do dnia 11 stycznia 2019 r. do godz. 15:30 w Oddziale Administracyjnym Sądu Okręgowego (pokój nr 110) lub drogą pocztową (z dopiskiem "konkurs na stanowisko asystenta sędziego"). W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Zgłoszenie powinno zawierać: 1. wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, 2. własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej, 3. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, 4. oświadczenie o nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, o którym mowa wart. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (załącznik nr 1 ), 5. oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich (załącznik nr 1 ),6. aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, do celów rekrutacji ( załącznik nr 3 ), 8. do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Zgłoszenia nie spełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone, bez wzywania do uzupełnienia braków.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Gabriela Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 27.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- aranżacja wnętrz (salon meblowy)- marketing
ART & JENNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie ogólnobudowlane - sporządzanie dokumentacji projektowej, obsługa oprogramowania CAD. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie projektów budowlanych, opracowywanie inwentaryzacji obiektów budowlanych.Wymagania pracodawcy:wyksztłcenie wyższe (architektura i urbanistyka, budownictwo), znajomośc programu komp. ARCHICAD, AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie interesantów, przedstawianie aktualnych ofert pracy potencjalnym kandydatom, wsparcie konsultantów w otwartych procesach rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- rozwożenie odpadów medycznych, komunalnych, sprzątanie, obsługa specjalistycznej maszyny, zamiatanie
HOSPITAL SERVICE "COMPANY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-23 - Szprotawa (lubuskie)
asystyent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sulików (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gorlice (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Proszowice (małopolskie)
Sporządzenie i kompletowanie dokumentacji powykonawczej wykonanychprac elektrycznych. Praca od 7-15
ELCON -Grzegorz i Anna Konieczni, Tomasz Konieczny Spółka Jawna - 2018-04-17 - Chrząstowice (opolskie)
Oferta dla osoób do 30 roku życia:Wspomaganie pracy doradcy podatkowego, przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów, przygotowywanie dowodów ksiegowych, wprowadzenie dokumentów do systemu finans-księgowego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
segregowanie dokumentów, skanowanie, kompletowanie akt, pomoc księgowej
Komornik Sądowy przy SR J-no Mariusz Markowski - 2016-12-06 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Opole (opolskie)
Asystent do spraw księgowości - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsługa sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu,- tworzenie gazetek promocyjnych, ofert w postaci e-mailingu,- reklama firmy na portalach branżowych(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie pracy działu zaopatrzenia i logistyki w : przyjmowaniu i ewidencji zamówień, prowadzeniu bieżącej współpracy z dostawcami, egzekwowaniu dotrzymywania warunków umów i zamówień, realizacji zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, optymalnym planowaniu zaopatrzenia, rozpoznawaniu rynków zaopatrzenia, poszukiwaniu i wdrażaniu nowych dostawców, negocjacjach cen i wa
Lars Laj - 2018-05-22 - Dobra (zachodniopomorskie)
skanowanie dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego; obsługa podstawowych urządzeń biurowych; prowadzenie poj. samochodowych; inneczynności w ramach zaistniałych potrzeb;
Jan Sachryń Biuro Geodezji i Nieruchomości Nowoczesne Technologie Informacyjne GEODEZJAN - 2016-10-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prace wokół budynku, palenie w piecu.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA KASPROWSKI KRZYSZTOF,BOGUMIŁA - 2016-09-13 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie sekretraiatu, obsługa biezących spraw administracyjno-biurowych
Kancelaria Prawno-Detektywistyczna Stanisław Szafran - 2018-01-25 - Słubice (lubuskie)
j.w.
Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.z o. o. - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale kas, obsługa klienta
Castorama Polska Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Grębów (podkarpackie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-04-15 - Lębork (pomorskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria na staż w ramach Działania 7.2 RPOPraca w godz. 8.00 - 16.00- Zapoznanie się z obowiązkami w biurze rachunkowym.- Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, zestawy komputerowe).- Zapoznanie się z dokumentacją z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych.- Zapoznanie się z ewidencją i rozliczaniem czasu pracy.- Zapoznanie się z programem kadrowo płacowym wykorzystywanym w biurze oraz programem Płatnik.- Kompletowanie dokumentów obsługiwanych firm.- Ewidencja w programach księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
organizowanie i planowanie pracy na własnym stanowisku, organizowanie opieki i pracy z osobą niepełnosprawną, organizowanie wsparcia społecznego, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sporządzanie i wydawanie decyzji administracyjnych, przyjmowanie i opisywanie rachunków od wsnioskodawców, sporządzanie list płac na podstawie dostarczonych dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Skarszewy (pomorskie)
asystowanie lekarzom, przygotowanie miejsca pracy
ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY >>HYDRO-BUD<< - 2017-03-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca w programie Symfonia pełna księgowość,mała księgowość,Płatnik
Eksperci Finansowo-Księgowi Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- czynności opiekuńcze w stosunku do dzieci- pomoc w czynnościach samoobsługowych na terenie przedszkola i poza nim, podczas spacerów i wycieczek, zabaw - pomoc nauczycielowi w zapewnieniu bezpieczeństwa dzieciom- pomoc nauczycielowi w organizacji i przebiegu zajęć i zabaw, przygotowaniu pomocy dydaktycznych- wykonywanie innych poleceń dyrektora dotyczących pracy dydaktyczno- opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bystra (małopolskie)
Projektowanie instalacji kubaturowych wod-kan, instalacji grzewczych, wentylacji - praca przy komputerze w środowisku CAD (mile widziana znajomość programu Revit). Praca jednozmianowa. Umowa zlecenie na początek, później umowa o pracę. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bmasior (at) post.pl
PRACOWNIA PROJEKTOWA BARBARA MASIOR - 2016-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie korespondencji, oznakowanie pism
Łukasz Bieliński NOTARIUSZ - 2017-12-14 - Puck (pomorskie)