ASYSTENT SĘDZIEGO Olsztyn oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. , poz. 1270)Godziny pracy: 7-15

Data publikacji: 2019-03-06

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Erwina Kruka 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. , poz. 1270)Godziny pracy: 7-15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019

Data zakończenia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,

Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Erwina Kruka 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta konkursowa nr K-1100-10/19 informacje dostępne na stronie internetowej http://www.olsztyn.so.gov.plWymagane dokumenty: - wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, - własnoręcznie sporządzony życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej, - oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, - oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 23 z późn. zm.) tj. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, - aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, - własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z art. 9 ust. 1 RODODo zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Termin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane przystąpieniem do konkursu proszone są o złożenie wymaganych dokumentów z podaniem oznaczenia konkursu w terminie do 28 marca 2019 r. bezpośrednio w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie, ulica Erwina Kruka 44A w Biurze Podawczym (parter) pokój nr 6 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie, 10-543 Olsztyn, ul. Erwina Kruka 44A. W przypadku nadania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego za datę ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - pisemnie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Erwina Kruka

Numer budynku pracodawcy: 44A

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data dodania oferty pracy: 06.03.2019

Oferta pracy ważna do: 28.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA / PROJEKTANT - od 2 700 PLN

Projektowanie w branży budowlanej i konstrukcji stalowych pod okiem doświadczonych projektantów, rysowanie w programie auto-cad.
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT DS. RYNKU AZJATYCKIEGO - od 2 488 PLN

Pomoc pracownikom którzy przybyli z Filipin we wdrożeniu na stanowiksu pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim, angielskim oraz filipińskim, obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na terenie Czechowic-Dziedzic, bielak-Białej i okolic.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ELEKTROMECHANIK / MECHANIK - 1 850 - 2 200 PLN

Praca w warsztacie przy pojazdach osobowych i dostawczych
AUTO-SERWIS PAWEŁ ENGEL - 2016-08-01 - Nowy Świat (lubuskie)

ASYSTENT LABORATORIUM CENTRALNEGO/ MŁODSZY ASYSTENT - od 3 100 PLN

Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz. Ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacji oraz wykonywania antybiogramów. Wypisywanie i wydawanie wyników badań. Nadzór i prowadzenie dokumentacji badań diagnostycznych. Prowadzenie i wysyłanie kontroli badań wewnętrznej i zewnętrznej. Pobieranie prób czystościowych i do kontroli skuteczności dezynfekcji rąk w komórkach organizacyjnych szpitala. Prowadzenie dokumentacji środków badawczych. Prowadzenie statystyki / kosztów badań bakteriologicznych. Dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny: prowadzenie kart urządzeń laboratoryjnych, instrukcji obsługi aparatów, konserwacja codzienna, tygodniowa, miesięczna, walidacja metod i sprzętu laboratoryjnego ,informowanie o awarii Kierownika Laboratorium i serwis. Prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie. Prowadzenie magazynu odczynników bakteriologicznych. Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy i dbanie o czystość stanowisk pracy. Dbałość o stan zaopatrzenia pracowni w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni zgodnie z umowami przetargowymi. Nadzór nad skutecznym wyjaławianiem sprzętu, naczyń urządzeń i pomieszczeń oraz bezpieczną likwidację materiału powstałego po badaniach. Kontrola skuteczności działania sterylizatorów suchych i prowadzenie dokumentacji kontroli. Nadzorowanie rejestracji badań laboratoryjnych ich drukowania i wydawania. Zachowanie tajemnicy zawodowej zgodnie z etyką dla pracowników medycznych oraz zasad współżycia społecznego. Prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej. Pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta prowadzenie kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy ZOZ Bolesławiec.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 400 PLN

prowadzenie biura, organizacja transportu, reserch w internecie
kontakt przez OHP - 2017-01-12 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 1 017,4 PLN

obsługa klienta, proponowanie aktualnych usług, współpraca z innymi działami w firmie
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 250 PLN

wykonywanie inwentaryzacjiarchitektonicznych, wykonywanie projektow budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Zakopane (małopolskie)

STOLARZ GALANTERII DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

Produkcja galanterii ogrodowej. Dojazd do pracy z miejscowości: Bytów, Lipnica, Borowy Młyn, Upiłka
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "KARO" Wojciech Megier - 2017-10-02 - Sątoczno (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

ZGODNIE Z ZAWODEM
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Lipowiec (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - od 12 PLN

Tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łomianki (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej - 2017-06-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA (12/12) - od 1 850 PLN

osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT/KA DS. TŁUMACZEŃ - od 1 850 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi, tłumaczenie z języków wschodnich, kontakt z kierowcami z Ukrainy
BACARS Bartosz Wróbel - 2016-06-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym bengalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DS OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Brańsk (podlaskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT D/S PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze aparatów słuchowych oraz ich sprzedaż.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2016-05-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI R116/4430-1748/16 - od 2 000 PLN

obsługa fundacji pod kątem księgowości, współpraca z biurem księgowym
FUNDACJA SLOW - 2016-12-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 12,5 PLN

Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania towarów. Praca w ramach umowy zlecenie w godzinach pomiędzy 17.00 a 6.00 wyłącznie w dniu 07.06.2016 r. w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 12,50 zł brutto na godzinę.
INVENT SP. Z O. O. - 2016-05-06 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

Aktywne wsparcie sprzedaży, sporządzanie dokumentacji handlowej i księgowej, fakturowanie, zamówienia, wydawanie pojazdów, prowadzenie korespondencji z klientami, osobami prezentującymi leasingi, itp. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Wynagrodzenie 2 000 zł brutto uzależnione od osiąganych wyników.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-04 - Andrychów (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 250 PLN

Brak danych
Szkoła Podstawowa Nr 184 w Łodzi - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 3 000 PLN

Opracowanie dokumentacji technicznej pod kierunkiem i nadzorem projektanta; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych
BIURO TECHNICZNE 'INSTEL-PROJEKT' SPÓŁKA JAWNA J. BIELIŃSKI I J. WIRSZYC - 2016-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

fakturowanie, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 2 000 PLN

Prowadzenie i obsługa administracyjna biura projektu. Organizacja szkoleń, współpraca z trenerami i doradcami. Organizacja i prowadzenie rekrutacji. Kontakt tel.17 859 26 68 lub e-mail: k.zmuda (at) abakus-konsulting.pl
Abakus Konsulting R. Żmuda Sp.j - 2016-04-26 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT PRAWNY (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 16 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)