ASYSTENT SĘDZIEGO Chełm oferta pracy Sąd Rejonowy w Chełmie

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku asystent sędziego
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Żołnierzy I AWP 16, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca na stanowisku asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent sędziego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku odmownej decyzji Ministra Sprawiedliwości o ponownym przydzieleniu zwolnionego stanowiska asystenta sędziego do Sądu Rejonowego w Chełmie, informuję iż nabór może zostać anulowany w każdej chwili.Oznaczenie konkursu: Adm. 111 -3/18Liczba wolnych stanowisk asystenta sędziego: 1 etat;Miejsce przeprowadzenia konkursu oraz termin: zostaną podane do wiadomości kandydatów w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu do II etapu konkursu;WYMAGANIA:Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. 2018.23 tj.)Zgodnie z powołanym przepisem na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1.jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2.jest nieskazitelnego charakteru;3.ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4.ukończył 24 lata;MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ZGŁOSZEŃZgłoszenie do konkursu należy złożyć do dnia 30 marca 2018r. w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, Al. Żołnierzy I AWP 16, zaadresowane - Prezes Sądu Rejonowego w Chełmie z dopiskiem Konkurs na stanowisko asystenta sędziego", bądź przesłać za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres wskazany wyżej. W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.WYMAGANE DOKUMENTYDo zgłoszenia kandydat dołącza:1.wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;2.własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;3.oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenia o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;4.oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5.oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polski i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;6.1 aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych;7.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;8.oświadczenie, że aplikującemu znana jest dyspozycja art. 233 kk i art. 270 kk oraz, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone w toku niniejszego postępowania są zgodne z prawdą i prawdziwe.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Po sprawdzeniu zgłoszeń pod względem spełnienia wymogów formalnych lista osób dopuszczonych do konkursu zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Chełmie, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia konkursu.Uwaga:W związku ze stanowiskiem Krajowej Rady Sądownictwa z dnia 5 marca 2014 roku w przedmiocie dopuszczalności zatrudnienia na stanowisku asystenta sędziego osób odbywających aplikację adwokacką lub radcowską informuję, iż w przypadku wyłonienia do zatrudnienia kandydatury osoby (osób) odbywających aplikacje radcowską lub adwokacją - zatrudnienie będzie możliwe po przedłożeniu przez wyłonionego kandydata oświadczenia bądź informacji z Okręgowej Izby Radców Prawnych lub Okręgowej Rady Adwokackiej o skreśleniu z listy aplikantów. Stanowisko Krajowej Rady Sądownictwa stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Aleja Żołnierzy I AWP 16, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Do zgłoszenia kandydat dołącza:1.wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;2.własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;3.oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenia o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;4.oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5.oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polski i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;6.1 aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych;7.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;8.oświadczenie, że aplikującemu znana jest dyspozycja art. 233 kk i art. 270 kk oraz, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone w toku niniejszego postępowania są zgodne z prawdą i prawdziwe.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Aleja Żołnierzy I AWP
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2018
Data dodania oferty pracy: 26.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent nauczyciela przedszkola-staż POWER III 110
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Miłosław (wielkopolskie)
pomoc przy projektach budowlanych, obasługa programu AUTOCAD
PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA "SKALA" - 2017-06-13 - Lubin (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA PRACA Z TOWAREM
CCC S.A - 2018-08-27 - Pleszew (wielkopolskie)
Firma od niedawna aktywnie współpracuje z krajami arabskimi, wobec tego szukamy osób ze znajomością języka arabskiego, prowadzenie korespondencji z klientami z kraju arabskiego. Praca na pół etatu, 5 dni w tygodniu w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kajetany (mazowieckie)
Budowanie długofalowych, partnerskich relacji w kontaktach z klientami; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami handlowymi; realizacja założonych planów sprzedażowych; realizacja zleceń klientów organizacja i kontrola przewozów transportem drogowym; kalkulacja stawek w transporcie drogowym; rejestracja zleceń transportowych w bazach danych; koordynacja i nadzór nad terminową realizacją zleceń; kontrola dokumentacji transportowej.
CTL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)
- pomiar mapy numerycznej w terenie, opracowanie kameralne mapy, skanowanie map z dokumentów,
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radom (mazowieckie)
-Wspieranie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,-Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach, zebraniach,- Pomoc w organizacji wypoczynku, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów, zapewnienie opieki w stołówce, świetlicy, szatni, łazience, placu zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Praca z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stężycy - 2016-06-17 - Stężyca (pomorskie)
wg stanowiska
Zakład Usług Transportowych Lech Narzekała - 2017-11-20 - Sulechów (lubuskie)
Rozliczenia elektroniczne: księgowanie, kontrola, sprawozdawczość: sporządzanie raportów dla zarządu banku, sporządzanie sprawozdań, analizy. Obsługa klienta: przyjmowanie zleceń wpłat gotówkowych sprzedaż usług bankowych: sprzedaż rachunków osobistych firmowych, lokat i kart płatniczych, drukowanie umów, sporządzanie i prowadzenie rejestrów umów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Muszyna (małopolskie)
wyszukiwanie i obsługa klientów na wschodnich rynkach
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Radomsko (łódzkie)
dokonywanie zamówień publicznych i zakupów, sprawdzanie i opisywanie faktur, prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kart materiałowych, wprowadzanie danych do SIO, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości Dz. U.2012 poz 1270 (szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zielona-gora.sr.gov.pl (OFERTY PRACY)
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 2017-09-26 - Zielona Góra (lubuskie)
wykształcenie średnieprawo jazdy kat. Bkomunikatywność1 zmianawynagrodzenie: 3300 zł brutto
PPH Bylicki Sławomir - 2017-08-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym.
Prywatna Praktyka Stomatologiczna Marceli Frukacz - 2016-05-05 - Konopiska (śląskie)
Prowadzenie korespondencji i dokumentacji Szefa Ruchu.Sprawowanie kontroli nad maszynami produkcyjnymi,zgłaszanie usterek do serwisu itp.Pełnić obowiązki Szefa Ruchu w zastępstwie.Wspomaganie pracy Szefa Ruchu.
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2017-02-17 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-Pomoc przy prowadzeniu administracji kadrowej (prowadzenie akt personalnych), wpsarcie specjalistów w zadaniach związanych z obsługą kadrową, pomoc przy tworzeniu raportów i analiz z zakresu kadrowego, skanowanie oraz archiwizowanie dokumentacji kadrowej.Telefon: 58 231-50-64adres e-mail: j.janczenia (at) gmail.com
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2017-02-20 - Tczew (pomorskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Nepalu, przygotowywanie ofert handlowych w języku nepalskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Grabowiec (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa dokumentacji spedycyjnej
HOFFMANN TRANSPORT SP Z OO JANIKOWO - 2016-11-18 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w zajęciach i czynnościach samoobsł.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lubań (dolnośląskie)
-Komunikacja z klientami na różnych etapach procesu tworzenia produktu/ realizacji zamówienia;-Bieżąca współpraca z działami Marketingu, Produkcji, Transportu;-Pomoc w bieżącej pracy Działu, także związanej z eksportem;-Przygotowanie ofert handlowych zgodnie z wytycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
prowadzenie kasy, rozliczanie zaliczek, pomoc biurowa w dziale kadr
RETRANS T. Baran, M.Kapcia Sp. j./ Hotel-Restauracja PLATAN - 2016-07-05 - Regulice (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, obsługa klienta, obsługa skanera i komputera
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji zarządu, organizacja spotkań i podróży słuzbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Mońki (podlaskie)
w/g zawodu
Michał Przegaliński PHU DREW-PAL - 2016-06-23 - Orzeszówka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Złocieniec (zachodniopomorskie)