ASYSTENT RODZINY Stronie Śląskie oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca z rodziną przy wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych członków rodziny.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Stronie Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 5, 57-550 Stronie Śląskie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z rodziną przy wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych członków rodziny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stronie Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stronie Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Zielona 5, 57-550 Stronie Śląskie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Stronie Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stronie Śląskie
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?749c8f189bf79828a963ac4d14153cc6
Podobne oferty pracy
obsługa klientów zagranicznych, wyjazdy służbowe, pozyskiwanie nowych klientów
Euroimpex Polska Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Karolina (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu,- współpraca z głównym księgowym oraz z innymi działami w firmie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MARC-TH" M. I B.KAMIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-04 - Sulejówek (mazowieckie)
Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Limanowa (małopolskie)
Przyjmowanie telefoniczne i mailowe zgłosze, dotyczących problemów IT, rejestrowanie zgłoszeń, zgodnie z kryteriami, rozwiązywanie, przesłanych zgłoszeń lub wysyłanie ich do odpowiednich zespołów, praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Opole (opolskie)
kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym, nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, bieżące rozwiązywanie problemow jakościowych, tworzenie dokumentacji jakościowej/raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli/
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-12-04 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, obsługa systemu klasy CRM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
wg zakresau
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowej
Firma "BUCHALTER" Krystyna Gozdan - 2019-02-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
praowadzenie biura firmy budowlanej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Karniowice (małopolskie)
Pomoc przy projektowanie sieci wod-kan oraz instalacji sanitarnych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALL-PRO CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
sporządzanie i wydawanie wpisów aktów notarialnych,prowadzenie korespondencji,wykonywanie czynności poświadczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Zambrów (podlaskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich.Miejsce pracy: Salon Fryzjerski IWONA Galeria Auchan.
Szymiczek Iwona Salon Fryzjerski IWONA - 2016-11-24 - Racibórz (śląskie)
Segregowanie dokumentów, wystawianie faktur i sprawdzanie ich poprawności archiwizowanie dokumentów księgowych. Staż w Rzezawie.Staż skierowany do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji)
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Rzezawa (małopolskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie zleceń, zamawianie materiałów.
"EUROTERM" HAIK, MACKIEWICZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-02 - Zamość (lubelskie)
Gromadzenie, zestawianie, przeliczanie dokumentów, archiwizowanie dokumentów, nadzorowanie dekretów kontrolnych, sporządzanie sprawozdań finansowych, obsługa komputera, obrabianie danych związanych z finansami i księgowością
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)
Doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE; wdrażanie rachunkowości rolnej i PL FADN; wspieranie rozwoju małej przedsiebiorczości na wsi; promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych; upowszechnianie wiedzy o odnawialnych źródłach energii; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2017-12-06 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych, przeprowadzanie obliczeń, drukowanie dokumentacji, sporządzanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczych.Miejsce pracy: ul. Fabryczna 16H m. 1.07, 53-609 WrocławKontakt z pracodawcą: tel.: +48 503 085 527Sala D
HVAC Biuro Inwestycyjne Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Usługi Geodezyjne-Kartograficzne Wyduba Ryszard - 2019-03-07 - Pleszew (wielkopolskie)
Sprawdzanie poprawności wystawianych dokumentów;Wprowadzanie dokumentów księgowych;Przygotowywanie deklaracji PIT, VAT.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
tworzenie grafik do użytku internetowego i do druku; realizowanie bieżących zadań związanych z PR, social media i witrynami internetowymi; dokumentacja fotograficzna i tekstowa wydarzeń oraz eventów firmowych w ramach marki Stoll oraz Polska Akademia Sztuki Kulinarnej; projektowanie etykiet
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Mikołów (śląskie)
pomocnik przy pracach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie: - Zapewnienia nadzoru sanitarnego; - Bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym higieny środowiska;higieny pracy;higieny radiacyjnej;higieny żywności i żywienia,higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska.
Państwowa Inspekcja Sanitarna Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu podczas nieobecności kierownictwa zapewniający jego prawidłowe i sprawne działanie. Wykonywanie powierzonych przez kierownictwo obowiązków należących do kompetencji osoby funkcyjnej.Umiejętność wdrażania w życie wiedzy dotyczącej prawidłowego funkcjonowania sklepu.Kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższym poziomie oraz dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów. Dbałość o prezentację i promocję oferowanych produktów w powierzonym sklepie. Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu. Znajomość i wykonywanie obowiązków związanych z całością prawidłowego funkcjonowania sklepu . Nadzór nad sprzedażą produktów firmy w powierzonym sklepie, zapewniający osiąganie postawionych cel.System czasu pracy: RÓWNOWAŻNY RUCHOMYGodziny pracy 6:00 - 22:00
ZARA HOME POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
rozliczanie księgowe podatku VAT
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
wspomaganie pracy spedytora - prowadzenie i obsługa spedycyjna aut
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kościelec (wielkopolskie)
Pomoc i udział w projektowaniu ( konstruowaniu ) konstrukcji żelbetowych, wykonywanie rysunków szalunkowych. Praca w Wałbrzychu na ul. Moniuszki 3
BEW & PROJEKT ROMAN WOLAŃSKI - 2020-01-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi wietnamskimi klientami, prezentowanie nowych ofert i sprzedaży produktów, przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
kontakt z klientem, przyjmowanie, wysyłanie paczek, prowadzenie historii serwisowej urządzeń, zamawianie tonerów i części, przyjmowanie i generowanie zleceń serwisowych, reklamacji, praca w programie Symfonia Handel, CRM Microsoft
KC CONSULTING Jerzy Wawryszczuk - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)