ASYSTENT RODZINY Stronie Śląskie oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Praca z rodziną przy wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych członków rodziny.

Data publikacji: 2020-03-02

Lokalizacja: Stronie Śląskie (dolnośląskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zielona 5, 57-550 Stronie Śląskie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca z rodziną przy wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych członków rodziny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stronie Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stronie Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent rodziny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Adres pracodawcy:
Zielona 5, 57-550 Stronie Śląskie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: kłodzki

Gmina pracodawcy: Stronie Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stronie Śląskie

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 02.03.2020

Oferta pracy ważna do: 01.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?749c8f189bf79828a963ac4d14153cc6

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 800 PLN

obsługa klientów zagranicznych, wyjazdy służbowe, pozyskiwanie nowych klientów
Euroimpex Polska Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Karolina (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

- wprowadzanie danych do systemu,- współpraca z głównym księgowym oraz z innymi działami w firmie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MARC-TH" M. I B.KAMIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-04 - Sulejówek (mazowieckie)

FRYZJER OFPR/16/1105 (S) - PODMIANA - 997,4 PLN

Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Limanowa (małopolskie)

ASYSTENT DS.WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 3 000 PLN

Przyjmowanie telefoniczne i mailowe zgłosze, dotyczących problemów IT, rejestrowanie zgłoszeń, zgodnie z kryteriami, rozwiązywanie, przesłanych zgłoszeń lub wysyłanie ich do odpowiednich zespołów, praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym, nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, bieżące rozwiązywanie problemow jakościowych, tworzenie dokumentacji jakościowej/raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli/
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-12-04 - Morliny (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

kontakt z klientem, obsługa systemu klasy CRM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Sosnowiec (śląskie)

KSIĘGOWY - od 2 250 PLN

prowadzenie ewidencji księgowo-podatkowej
Firma "BUCHALTER" Krystyna Gozdan - 2019-02-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNA - od 2 200 PLN

praowadzenie biura firmy budowlanej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Karniowice (małopolskie)

ASYSTENT SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH - od 3 000 PLN

Pomoc przy projektowanie sieci wod-kan oraz instalacji sanitarnych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALL-PRO CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

sporządzanie i wydawanie wpisów aktów notarialnych,prowadzenie korespondencji,wykonywanie czynności poświadczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Zambrów (podlaskie)

FRYZJER - 2 400 - 2 700 PLN

Wykonywanie zabiegów fryzjerskich.Miejsce pracy: Salon Fryzjerski IWONA Galeria Auchan.
Szymiczek Iwona Salon Fryzjerski IWONA - 2016-11-24 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów, wystawianie faktur i sprawdzanie ich poprawności archiwizowanie dokumentów księgowych. Staż w Rzezawie.Staż skierowany do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji)
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Rzezawa (małopolskie)

KOORDYNATOR SERWISU - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, przyjmowanie zleceń, zamawianie materiałów.
"EUROTERM" HAIK, MACKIEWICZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-02 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Gromadzenie, zestawianie, przeliczanie dokumentów, archiwizowanie dokumentów, nadzorowanie dekretów kontrolnych, sporządzanie sprawozdań finansowych, obsługa komputera, obrabianie danych związanych z finansami i księgowością
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mielec (podkarpackie)

DORADCA ROLNICZY - od 2 100 PLN

Doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE; wdrażanie rachunkowości rolnej i PL FADN; wspieranie rozwoju małej przedsiebiorczości na wsi; promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych; upowszechnianie wiedzy o odnawialnych źródłach energii; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2017-12-06 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 500 PLN

Projektowanie instalacji sanitarnych, przeprowadzanie obliczeń, drukowanie dokumentacji, sporządzanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczych.Miejsce pracy: ul. Fabryczna 16H m. 1.07, 53-609 WrocławKontakt z pracodawcą: tel.: +48 503 085 527Sala D
HVAC Biuro Inwestycyjne Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 687,5 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Usługi Geodezyjne-Kartograficzne Wyduba Ryszard - 2019-03-07 - Pleszew (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Sprawdzanie poprawności wystawianych dokumentów;Wprowadzanie dokumentów księgowych;Przygotowywanie deklaracji PIT, VAT.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT MARKETINGU - 997,4 PLN

tworzenie grafik do użytku internetowego i do druku; realizowanie bieżących zadań związanych z PR, social media i witrynami internetowymi; dokumentacja fotograficzna i tekstowa wydarzeń oraz eventów firmowych w ramach marki Stoll oraz Polska Akademia Sztuki Kulinarnej; projektowanie etykiet
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Mikołów (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

pomocnik przy pracach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)

ASYSTENT PIS MSWIA - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie: - Zapewnienia nadzoru sanitarnego; - Bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym higieny środowiska;higieny pracy;higieny radiacyjnej;higieny żywności i żywienia,higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska.
Państwowa Inspekcja Sanitarna Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 300 PLN

Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu podczas nieobecności kierownictwa zapewniający jego prawidłowe i sprawne działanie. Wykonywanie powierzonych przez kierownictwo obowiązków należących do kompetencji osoby funkcyjnej.Umiejętność wdrażania w życie wiedzy dotyczącej prawidłowego funkcjonowania sklepu.Kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższym poziomie oraz dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów. Dbałość o prezentację i promocję oferowanych produktów w powierzonym sklepie. Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu. Znajomość i wykonywanie obowiązków związanych z całością prawidłowego funkcjonowania sklepu . Nadzór nad sprzedażą produktów firmy w powierzonym sklepie, zapewniający osiąganie postawionych cel.System czasu pracy: RÓWNOWAŻNY RUCHOMYGodziny pracy 6:00 - 22:00
ZARA HOME POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 500 - 3 350 PLN

Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

rozliczanie księgowe podatku VAT
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 100 PLN

wspomaganie pracy spedytora - prowadzenie i obsługa spedycyjna aut
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Kościelec (wielkopolskie)

ASYSTENT / POMOC PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - 86 - od 3 100 PLN

Pomoc i udział w projektowaniu ( konstruowaniu ) konstrukcji żelbetowych, wykonywanie rysunków szalunkowych. Praca w Wałbrzychu na ul. Moniuszki 3
BEW & PROJEKT ROMAN WOLAŃSKI - 2020-01-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 2 200 PLN

budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi wietnamskimi klientami, prezentowanie nowych ofert i sprzedaży produktów, przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT SERWISU - od 2 000 PLN

kontakt z klientem, przyjmowanie, wysyłanie paczek, prowadzenie historii serwisowej urządzeń, zamawianie tonerów i części, przyjmowanie i generowanie zleceń serwisowych, reklamacji, praca w programie Symfonia Handel, CRM Microsoft
KC CONSULTING Jerzy Wawryszczuk - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat