ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Frydrychowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie księgowe podatku VAT
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Frydrychowo, powiat: golubsko-dobrzyński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: rozliczanie księgowe podatku VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Frydrychowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: golubsko-dobrzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie znajomości VAT-u
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu
Adres pracodawcy:
Szosa Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń, powiat: golubsko-dobrzyński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: golubsko-dobrzyński
Gmina pracodawcy: Golub-Dobrzyń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Golub-Dobrzyń
Ulica pracodawcy: Szosa Rypińska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 09.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, prowadzenie ksiąg rachunkowych.
Biuro Doradztwa Podatkowego J&J - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi w klasie I
Szkoła Podstawowa w Marklowicach Górnych - 2017-09-07 - Marklowice Górne (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt z firmami, przygotowywanie zapytań ofertowych i inne. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia. Praca od pon. do pt. w godz. 8-16. Mile widziana osoba niepełnosprawna.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczycielowi w klasie 1-3
Zespół Szkół w Zebrzydowicach - 2017-07-04 - Zebrzydowice Górne (śląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi
A1 Projekt Sp. z o. o - 2017-03-30 - Bytom (śląskie)
wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat C, prawo jazdy kat E, karta kierowcy, orzeczenie psychologiczne-kierowca, łatwość nawiązywania kontaktów.
Transmig Usługi Przewozowe Piotr Rataj - 2017-01-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
opieka nad osobami (choroby psychiczne), wg zlecenia
FUNDACJA NA RZECZ CHORYCH NA SM IM. BŁ. ANIELI SALAWY - 2019-03-11 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
• obsługa asystencka biura• zarządzanie obiegiem dokumentów • koordynacja przepływu informacji• organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych • opracowywanie materiałów i prezentacji na spotkania • udział w konferencjach i targach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łochów (mazowieckie)
Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy członkami rodziny i w konsultacji pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom, wspieranie aktywności społecznej rodzin itp.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻAGANIU - 2018-02-27 - Żagań (lubuskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
- kompleksowe wsparcie Pełnomocnika Zarządu ds. Systemów Jakości w codziennych zadaniach systemowo- jakościowych;- obsługa i kontakt z dostawcami towarów i usług;-uzupełnianie formularzy, ankiet i deklaracji dla klientów;-wystawianie kart produktów na towary dystrybuowane;-kontakt z firmami dostarczającymi środki higieniczno-chemiczne, odzież i artykuły HACCP dla obszaru magazynowo produkcyjnego;-przeprowadzanie systematycznych inspekcji w obszarze produkcyjno-magazynowym pod względem przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur i instrukcji systemowych;-nieustanne podnoszenie świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa produktu,-wsparcie operacyjne w trakcie kontroli oraz szkoleń, uczestnictwo w kontrolach inspekcji, audytach;-sporządzanie zleceń i bieżący nadzór nad produktami przekazanymi do badań laboratoryjnych;-nadzór firmy świadczącej usługi w zakresie prania odzieży (kontrola ilościowa i jakościowa);-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego i wynikających z pracy na zajmowanym stanowisku.Praca w Zawierciu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Zawiercie (śląskie)
projektowanie sieci gazowych wysokiego i średniego ciśnienia ,stacji zaporowo-upustowych
GAS-ENGINEERING Jerzy Heider - 2017-01-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, udzielanie pomocy dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa na zajęciach, podczas przerw, spacerów, rozpoznawanie potrzeb dzieci i reagowanie, ułatwianie dzieciom funkcjonowania w grupie równieśniczej.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Chorzelów (podkarpackie)
Roboty drogowe, pracownik nadzoru na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łódź (łódzkie)
Szycie odzieży roboczej.
Spółdzielnia Inwalidów "Jedność" - 2016-12-14 - Góra (dolnośląskie)
organizacja bieżącej pracy sekretariatu, współpraca z krajowym koordynatorem ds. programów sponsorskich, współpraca z darczyńcami, przygotowanie raportów,
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-20 - Biłgoraj (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - Prowadzenie rachunkowości jednostki. Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatków i dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. Zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramachnadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych składanych przez szkołę na zewnątrz oraz na potrzeby dyrektora szkoły. Nadzorowanie gospodarki kasowej szkoły, przeprowadzanie kontroli kasy szkoły i intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu księgowości specjaliści ds. (płac i dochodów) a w tym: sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatku od wynagrodzeń, rozliczeń szkoły z budżetem państwa, ZUS i innymi instytucjami, z którymi szkoła współpracuje w zakresie finansowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, księgi rachunkowe oraz sprawozdania finansowe. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej 6 godzin dziennie.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na okres 1 roku lub czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. W okresie próbnym możliwa praca na 3/4 etatu (75%).- Praca: 7:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2015-12-31 - Katowice (śląskie)
Praca w magazynie oraz przy komputerze.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "METAL-ROM" Maria Wolska - 2017-04-20 - Rybki (pomorskie)
Praca z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2018-03-28 - Skarszewy (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Radom (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lębork (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami pochodznia chińskiego, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów,obsługa expresu do kawy,czystość i higiena na stanowisku pracy
Zbigniew Czech PPHU "MAXPOL" - 2015-12-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Bieżąca współpraca z zarządem. Obsługa korespondencji w j. angielskim. Opieka nad stroną internetową Spółki. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Realizacja bieżących zadań i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i PowerPoint. Sumiennośc, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
opracowywanie projektów budowlanych architektonicznych
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2017-09-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
nadzór nad opakowaniami, załadunek i rozładunek towaru
"PAKS'D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Siewierz (śląskie)