ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Data publikacji: 2020-01-21

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent rodziny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697), kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 31.01.2020r.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1260 z późn.zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 21.01.2020

Oferta pracy ważna do: 31.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfd1892eba967f2b8df918398525f328

Podobne oferty pracy

KASJER-SPRZEDAWCA (Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) - od 2 350 PLN

-obsługa kasy i klientów, -praca na sali sprzedaży,-praca na stoisku mięsnym, -wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2019-04-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

wystawianie i sprawdzanie faktur, wprowadzanie faktur do systemu, księgowanie dok.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Rojów (wielkopolskie)

ASYSTENT SERWISU - od 4 200 PLN

osoba odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę Klientów Serwisu, za utrzymywanie kontaktu z Klientem przed, w trakcie oraz po wizycie w Serwisie.
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Świlcza (podkarpackie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Całościowa obsługa biura, firmy oraz sprzętu biurowego, obieg dokumentów, korespondencja.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kolincz (pomorskie)

ASYSTENT POCZTOWY - STAŻ EFS RPO (SZPROTAWA) - 997,4 PLN

obsługa klientów; przyjmowanie listów, paczek, wpłat; rozliczanie listonoszy, obsługa komputerowego programu pocztowego, sprzedaż znaczków i towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Szprotawa (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Opole (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

Asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI PFRON - od 2 600 PLN

- Przygotowanie dokumentów dla działu księgowości- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem poprawności danych- Proste, pomocnicze prace związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI(ADMINISTRATION ASSISTANT) - od 3 800 PLN

Praca na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) wymagana dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi a szczególnie koreańskimi klientami spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) ma za zadanie m.in.:- wspierać bieżące sprawy administracyjne- nawiązywać kontakt z międzynarodowymi klientami, w tym szczególnie z kontrahentami z Korei;- wprowadzać dane do komputera, przygotowywać zestawienia i prezentacje.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 1 rok.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)

MURARZ - PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Skuwanie tynków, skuwanie ścian z cegły.
BAR-BUD Firma Budowlana Barbara Mataczyńska - 2017-10-25 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY (RPO IV) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inpektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy prawa związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych, przepisy dotyczące finansów publicznych i rachunkowości budżetowej, przepisy dotyczące sprawozdawczości. Weryfikacja dokumentacji. Tworzenie dokumentacji. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Przygotowywanie bazy danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 300 PLN

obsługa poczty mailowej, kontakt telefoniczny z klientami, prowadzenie pojazdów służbowych, dbałość o wyposażenie biura, nadawanie i odbiór poczty, kompleksowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)

EKSPEDIENTKA - PRACA W KWIACIARNI - 1 750 - 2 000 PLN

Praca w kwiaciarni i na terenie (stoiska), bukieciarstwo, wieńce, sprzedaż, przyjmowanie towaru (praca ciężka), obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, praca na dworze. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana: sumienność, pracowitość, kontakt z klientem. Pracodawca dopuszcza również możliwość podjęcia współpracy w wymiarze 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny: 511-201-026, 58-71-71-353 (po godz. 19).
KWIACIARNIA TADEUSZ NIEMC - 2015-12-03 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 2 150 PLN

obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-06 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Fakturowanie, układanie dokumentów, prace na programach komputerowych fakt, exel, word, archiwizacjia dokumentów, obsługa poczty, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO- HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

koordynowanie prac, raportowanie, kompletowanie dokumentów, kontakt z dostawcami chińskojęzycznymi, planowanie, analizowanie budżetu, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

magazynierstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

-prowadzenie ewidencji księgowej- księgowanie faktur-dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Jeżowe (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Poręba (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 300 PLN

- Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy.- Mycie, sterylizacja narzędzi.- Prowadzenie dokumentacji stomatologicznej.
Orto. Dens Elżbieta Czaban-Grabarz - 2020-10-21 - Leżajsk (podkarpackie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY - od 2 640 PLN

•Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2019-04-02 - Rogoźnica (podkarpackie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNOLOGICZNO-KONSTRUKCYJNEGO - 13 - 18 PLN

Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT MENAGERA - od 1 100 PLN

sporządzanie umów, dowożenie pracowników do miejsca pracy, zakwaterowanie pracowników, zajmowanie siękorespondencja wychodzącą i przychodzącą. Zajmowanie sie sprawami urzędowymi.
HAKY TRADE Sp.z.o.o. - 2017-09-25 - Sochaczew (mazowieckie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ TYPU SILOS - od 2 000 PLN

Transport międzynardowy towarów ładunków sypkich silosami na terenie UE
INTERTRUCK Spółka Jawna Jacek Kaczmarczyk - 2016-10-20 - Zborczyce (małopolskie)