ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697), kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 31.01.2020r.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1260 z późn.zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfd1892eba967f2b8df918398525f328
Podobne oferty pracy
-obsługa kasy i klientów, -praca na sali sprzedaży,-praca na stoisku mięsnym, -wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2019-04-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie i sprawdzanie faktur, wprowadzanie faktur do systemu, księgowanie dok.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Rojów (wielkopolskie)
osoba odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę Klientów Serwisu, za utrzymywanie kontaktu z Klientem przed, w trakcie oraz po wizycie w Serwisie.
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Świlcza (podkarpackie)
Całościowa obsługa biura, firmy oraz sprzętu biurowego, obieg dokumentów, korespondencja.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kolincz (pomorskie)
Asystent projektanta
NEOPROJEKT OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH Marcin Świerczewski - 2018-03-07 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
obsługa klientów; przyjmowanie listów, paczek, wpłat; rozliczanie listonoszy, obsługa komputerowego programu pocztowego, sprzedaż znaczków i towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Szprotawa (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Opole (opolskie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Wyszków (mazowieckie)
- Przygotowanie dokumentów dla działu księgowości- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem poprawności danych- Proste, pomocnicze prace związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) wymagana dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi a szczególnie koreańskimi klientami spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) ma za zadanie m.in.:- wspierać bieżące sprawy administracyjne- nawiązywać kontakt z międzynarodowymi klientami, w tym szczególnie z kontrahentami z Korei;- wprowadzać dane do komputera, przygotowywać zestawienia i prezentacje.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 1 rok.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Skuwanie tynków, skuwanie ścian z cegły.
BAR-BUD Firma Budowlana Barbara Mataczyńska - 2017-10-25 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inpektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy prawa związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych, przepisy dotyczące finansów publicznych i rachunkowości budżetowej, przepisy dotyczące sprawozdawczości. Weryfikacja dokumentacji. Tworzenie dokumentacji. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Przygotowywanie bazy danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdynia (pomorskie)
obsługa poczty mailowej, kontakt telefoniczny z klientami, prowadzenie pojazdów służbowych, dbałość o wyposażenie biura, nadawanie i odbiór poczty, kompleksowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie w branży elektrycznej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-07-05 - Dziepółć (łódzkie)
Praca w kwiaciarni i na terenie (stoiska), bukieciarstwo, wieńce, sprzedaż, przyjmowanie towaru (praca ciężka), obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, praca na dworze. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana: sumienność, pracowitość, kontakt z klientem. Pracodawca dopuszcza również możliwość podjęcia współpracy w wymiarze 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny: 511-201-026, 58-71-71-353 (po godz. 19).
KWIACIARNIA TADEUSZ NIEMC - 2015-12-03 - Rumia (pomorskie)
obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-06 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Fakturowanie, układanie dokumentów, prace na programach komputerowych fakt, exel, word, archiwizacjia dokumentów, obsługa poczty, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Rumia (pomorskie)
koordynowanie prac, raportowanie, kompletowanie dokumentów, kontakt z dostawcami chińskojęzycznymi, planowanie, analizowanie budżetu, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
magazynierstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)
-prowadzenie ewidencji księgowej- księgowanie faktur-dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Jeżowe (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Poręba (śląskie)
- Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy.- Mycie, sterylizacja narzędzi.- Prowadzenie dokumentacji stomatologicznej.
Orto. Dens Elżbieta Czaban-Grabarz - 2020-10-21 - Leżajsk (podkarpackie)
jw
PARKER LANE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
•Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2019-04-02 - Rogoźnica (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie umów, dowożenie pracowników do miejsca pracy, zakwaterowanie pracowników, zajmowanie siękorespondencja wychodzącą i przychodzącą. Zajmowanie sie sprawami urzędowymi.
HAKY TRADE Sp.z.o.o. - 2017-09-25 - Sochaczew (mazowieckie)
Transport międzynardowy towarów ładunków sypkich silosami na terenie UE
INTERTRUCK Spółka Jawna Jacek Kaczmarczyk - 2016-10-20 - Zborczyce (małopolskie)