ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY Rogoźnica oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 640 PLN
Zakres obowiązków: •Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Rogoźnica (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ROGOŹNICA 306, 36-060 Rogoźnica, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 640 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogoźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 640 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •wykształcenie minimum średnie•bardzo dobra organizacja •znajomość branży opakowań foliowych w szczególności folii stretch będzie dodatkowym atutem•dobra znajomość języka angielskiego •dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)•umiejętność pracy w zespole•gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat.B)
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz pracowników, inne prace zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie narzędzi do pracy, sterylizacja narzędzi, dbanie o czystość w gabinecie, obsługa pacjentów w rejestracji, poradnictwo przy wyborze odpowiedniego specjalisty, obsługa komputera,rozliczanie wykonanych usług.
Gabinety lekarskie MEDICOR - 2016-07-06 - Kościan (wielkopolskie)
Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)
Wsparcie działań handlowych (w sektorach: energetyka, ochrona środowiska). Uczestnictwo w prezentacji firmy i kreowaniu wizerunku (spotkania biznesowe, branżowe). Prace administracyjno-biurowe, organizacyjne w dziale. Organizacja pracy w systemie jakości (ISO 17025, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001) 5)Współpraca przy tworzeniu laboratorium pomiarowego (gazy odlotowe).
TERMALL Sp. z o. o. Rozruch Moc Ekologia - 2018-05-10 - Bełchatów (łódzkie)
• prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów, • zarządzanie usługami, z których korzysta firma (pocztowe, internetowe, telekomunikacyjne, kurierskie, itp.) a także współpraca i budowanie pozytywnych relacji z Klientami • przygotowywanie i powadzenie dokumentów sprzedaży w tym wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, zamówień i innych handlowych • pomoc administracyjna w przygotowywaniu ofert handlowych, serwisowych i innych, udzielanie Klientom informacji na temat oferowanych produktów • pomoc administracyjna w organizacji spotkań, wyjazdów działu sprzedażowego i serwisowego • wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach.
Plus Sp. z o.o. Sonologistic Spółka Komandytowa - 2019-03-12 - Zamość (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
-Wyszukiwanie działek pod inwestycje komercyjne oraz deweloperskie,-weryfikacja stanu formalno-prawnego opracowywanej nieruchomości,--opracowywanie raportów, prezentacji dla weryfikowanych nieruchomości, pozyskiwanie kompletnych informacji związanych z opracowywaną nieruchomością,prowadzenie rozmów i negocjacji z właścicielami nieruchomości, współpraca z pośrednikami nieruchomości/biurami nieruchomości,-śledzenie i weryfikowanie licytacji komorniczych,-składanie wszelkich wniosków, zaświadczeń, pozyskiwanie dokumentów z instytucji publicznych jak Wydział architektury, Wydział geodezji, Wydział ksiąg wieczystych, Nadzór budowlany itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej opracowywanej nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
Zbijanie stelaży meblowych, obsługa wkrętarko-wiertarki, zszywacza.
DES MEBLE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-08-01 - Myślina (opolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta UP SZCZECIN 37
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RAF MAL Rafał Goliński - 2016-07-01 - Sowina (wielkopolskie)
Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- asystowanie w zarządzaniu uprawami roślinnymi, asystowanie w kierowaniun personelem - zastepstwo osoby zarządzającej w codziennych operacjyjnych obowiązkach- prowadzenie oraz dbanie o poprrawny przepływ nniezbednej dokumentacji związanej z zakresem działalności firmy - kontakt ze wszystkimi działamin w firmie, dostawcami, kontrahentami, podwykonawcami.
AGRO POMORZE USŁUGI SP. Z.O.O. - 2018-01-26 - Smolęcin (zachodniopomorskie)
- Obsługa pacjenta. Rejestracja osobista i telefoniczna pacjenta. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny jednego miesiąca. Kolejna umowa o pracę na czas określony sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 8:00-20:00 + 1 lub 2 soboty w miesiącu: 8:00-16:00 (dzień pracy/dzień wolnego). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) centrumincorpore.pl
Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore Iwona Sosnowska-Wieczorek - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
gromadzenie dokumentacji księgowej, wykładanie formularzy zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa programu finansowo-księgowego, obsłga programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
- obsługa biura,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie grafików,- przygotowywanie dokumentów kadrowych do księgowości,- kserowanie, drukowanie dokumentów,- wprowadzanie do pracy nowych pracowników.-
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, kontrola należności spółki, współpraca z księgowością, zaopatrzenie biura, przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, rozliczanie kierowców ( Tacho) kontakt z instytucjami oraz kontrahentami spółki, bieżące wsparcie zarzadu, dbanie o wizerunek firmy.
TWK-ZAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wola Łaska (łódzkie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
Prace biurowe, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, składek, zatrudnianiu pracowników;Miejsce pracy: Wrocław, plac Grunwaldzki 12-14;Kontakt z pracodawcą tel. 71 327 70 85 lub er (at) coma.wroc.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony;Oferta dostępna w sali E.
Biuro Rachunkowe Coma - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
asysta, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałow i sprzętu stomatologicznego, dezynfekcja i sterylizacja.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kęty (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Dębica (podkarpackie)
praca z rodziną. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku indywidualny czas pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2017-05-27 - Raszyn (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie, spec. telekomunikacja/ elektroenergetyka; doświadczenie zawodowe: 0-5 lat; umiejętność obsługi AutoCAD, umiejętność szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy, odporność na stres, obsługa maszyn biurowych, zaangażowanie w wykonywaną pracę; zakres obowiązków: projektowanie sieci telekomunikacyjnych, eletroenergetycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Ostropa;
GLIWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH I INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH "ŚLĄSK-TEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- nauka dzieci przedszkolnych - nauka wierszy i piosenek - prowadzenie zajęć manualnych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jarosław (podkarpackie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dań, współpraca z wietnamskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca na kasie, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, na mięsnym, dbanie o wizerunek firmy
Dino Polska S.A - 2016-05-25 - Świebodzin (lubuskie)
Realizacja zadań handlowych, wsparcie działań właściciela firmy, współpraca z kontrahentami i firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów i utrzymanie kontaktów z obecnymi, odpowiadanie na zapytania klienta, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowanie dokumentów handlowych, sprawdzanie dostępności towarów.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)
tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów, opracowanie niezbednych wskaźników i analiz, nadzór nad procesem produkcyjnym, współpraca z innymi działami
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-10-10 - Mława (mazowieckie)