ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY Rogoźnica oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.

Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 640 PLN

Zakres obowiązków: •Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty

Data publikacji: 2019-04-02

Lokalizacja: Rogoźnica (podkarpackie)

Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ROGOŹNICA 306, 36-060 Rogoźnica, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 640 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogoźnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 640 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •wykształcenie minimum średnie•bardzo dobra organizacja •znajomość branży opakowań foliowych w szczególności folii stretch będzie dodatkowym atutem•dobra znajomość języka angielskiego •dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)•umiejętność pracy w zespole•gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat.B)

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)

Data dodania oferty pracy: 02.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA MECHANIK - od 2 000 PLN

przewóz pracowników, inne prace zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie narzędzi do pracy, sterylizacja narzędzi, dbanie o czystość w gabinecie, obsługa pacjentów w rejestracji, poradnictwo przy wyborze odpowiedniego specjalisty, obsługa komputera,rozliczanie wykonanych usług.
Gabinety lekarskie MEDICOR - 2016-07-06 - Kościan (wielkopolskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU MARKETINGU - 997,4 PLN

Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLU I ROZWOJU - od 2 100 PLN

Wsparcie działań handlowych (w sektorach: energetyka, ochrona środowiska). Uczestnictwo w prezentacji firmy i kreowaniu wizerunku (spotkania biznesowe, branżowe). Prace administracyjno-biurowe, organizacyjne w dziale. Organizacja pracy w systemie jakości (ISO 17025, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001) 5)Współpraca przy tworzeniu laboratorium pomiarowego (gazy odlotowe).
TERMALL Sp. z o. o. Rozruch Moc Ekologia - 2018-05-10 - Bełchatów (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

• prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów, • zarządzanie usługami, z których korzysta firma (pocztowe, internetowe, telekomunikacyjne, kurierskie, itp.) a także współpraca i budowanie pozytywnych relacji z Klientami • przygotowywanie i powadzenie dokumentów sprzedaży w tym wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, zamówień i innych handlowych • pomoc administracyjna w przygotowywaniu ofert handlowych, serwisowych i innych, udzielanie Klientom informacji na temat oferowanych produktów • pomoc administracyjna w organizacji spotkań, wyjazdów działu sprzedażowego i serwisowego • wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach.
Plus Sp. z o.o. Sonologistic Spółka Komandytowa - 2019-03-12 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (GOŁDAP) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI - 1 017,4 PLN

-Wyszukiwanie działek pod inwestycje komercyjne oraz deweloperskie,-weryfikacja stanu formalno-prawnego opracowywanej nieruchomości,--opracowywanie raportów, prezentacji dla weryfikowanych nieruchomości, pozyskiwanie kompletnych informacji związanych z opracowywaną nieruchomością,prowadzenie rozmów i negocjacji z właścicielami nieruchomości, współpraca z pośrednikami nieruchomości/biurami nieruchomości,-śledzenie i weryfikowanie licytacji komorniczych,-składanie wszelkich wniosków, zaświadczeń, pozyskiwanie dokumentów z instytucji publicznych jak Wydział architektury, Wydział geodezji, Wydział ksiąg wieczystych, Nadzór budowlany itp., sporządzanie dokumentacji fotograficznej opracowywanej nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)

STOLARZ - 2 600 - 3 300 PLN

Zbijanie stelaży meblowych, obsługa wkrętarko-wiertarki, zszywacza.
DES MEBLE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-08-01 - Myślina (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 2 070 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta UP SZCZECIN 37
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MALARZ - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
RAF MAL Rafał Goliński - 2016-07-01 - Sowina (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DENTYSTYCZNA - od 2 000 PLN

Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT AGRONOMA - od 4 930 PLN

- asystowanie w zarządzaniu uprawami roślinnymi, asystowanie w kierowaniun personelem - zastepstwo osoby zarządzającej w codziennych operacjyjnych obowiązkach- prowadzenie oraz dbanie o poprrawny przepływ nniezbednej dokumentacji związanej z zakresem działalności firmy - kontakt ze wszystkimi działamin w firmie, dostawcami, kontrahentami, podwykonawcami.
AGRO POMORZE USŁUGI SP. Z.O.O. - 2018-01-26 - Smolęcin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA - od 2 200 PLN

- Obsługa pacjenta. Rejestracja osobista i telefoniczna pacjenta. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny jednego miesiąca. Kolejna umowa o pracę na czas określony sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie 12 - godzinnym w godzinach: 8:00-20:00 + 1 lub 2 soboty w miesiącu: 8:00-16:00 (dzień pracy/dzień wolnego). Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) centrumincorpore.pl
Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore Iwona Sosnowska-Wieczorek - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI FŚW - od 1 850 PLN

gromadzenie dokumentacji księgowej, wykładanie formularzy zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa programu finansowo-księgowego, obsłga programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA - 997,4 PLN

- obsługa biura,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie grafików,- przygotowywanie dokumentów kadrowych do księgowości,- kserowanie, drukowanie dokumentów,- wprowadzanie do pracy nowych pracowników.-
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT BIURA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, kontrola należności spółki, współpraca z księgowością, zaopatrzenie biura, przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, rozliczanie kierowców ( Tacho) kontakt z instytucjami oraz kontrahentami spółki, bieżące wsparcie zarzadu, dbanie o wizerunek firmy.
TWK-ZAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wola Łaska (łódzkie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC - 2 000 - 2 300 PLN

Prace biurowe, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, składek, zatrudnianiu pracowników;Miejsce pracy: Wrocław, plac Grunwaldzki 12-14;Kontakt z pracodawcą tel. 71 327 70 85 lub er (at) coma.wroc.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony;Oferta dostępna w sali E.
Biuro Rachunkowe Coma - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 1 850 PLN

asysta, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałow i sprzętu stomatologicznego, dezynfekcja i sterylizacja.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kęty (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

praca z rodziną. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku indywidualny czas pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2017-05-27 - Raszyn (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie, spec. telekomunikacja/ elektroenergetyka; doświadczenie zawodowe: 0-5 lat; umiejętność obsługi AutoCAD, umiejętność szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy, odporność na stres, obsługa maszyn biurowych, zaangażowanie w wykonywaną pracę; zakres obowiązków: projektowanie sieci telekomunikacyjnych, eletroenergetycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Ostropa;
GLIWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH I INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH "ŚLĄSK-TEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

- nauka dzieci przedszkolnych - nauka wierszy i piosenek - prowadzenie zajęć manualnych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ - od 1 500 PLN

przygotowywanie dań, współpraca z wietnamskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jabłonowo (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca na kasie, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, na mięsnym, dbanie o wizerunek firmy
Dino Polska S.A - 2016-05-25 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT HANDLOWY - 997,4 PLN

Realizacja zadań handlowych, wsparcie działań właściciela firmy, współpraca z kontrahentami i firmami transportowymi, poszukiwanie nowych klientów i utrzymanie kontaktów z obecnymi, odpowiadanie na zapytania klienta, rozmowy negocjacyjne oraz przygotowanie dokumentów handlowych, sprawdzanie dostępności towarów.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DS. PRODUKCJI - 1 850 - 2 500 PLN

tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów, opracowanie niezbednych wskaźników i analiz, nadzór nad procesem produkcyjnym, współpraca z innymi działami
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-10-10 - Mława (mazowieckie)


Wybierz powiat