ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Godziny pracy: 7.30-15.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697), kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Godziny pracy: 7.30-15.30.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 20.03.2020r.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1260 z późn.zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6bafc18e540b7760ba2723a0815e7a42
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi w drodze do szkoły w autobusie szkolnym, na przystanku
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bieżuń (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Płońsk (mazowieckie)
Sprzedaż paliw oraz artykułów spożywczych - przemysłowych.
STACJA PALIW I AGENCJA HANDLU I USŁUG -STANISŁAW HORYZA - 2017-09-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, sporządzanie bilansu zakładu, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, prowadzenie ewidencji majątkowej zakładu, rozliczanie wypłat wynagrodzeń, składek ZUS, podatku, list płac i innych, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdawczości i rocznego projektu planu, bieżąca realizacja projektu, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz sporządzeń deklaracji VAT, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych. Prowadzenie ewidencji majątkowej zakładu.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2020-06-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Praca na sklepie - wykładanie towaru.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
asystent kierownika
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie projektów pism i umów
Kancelaria Radcy Prawnego Bołdowicz Krajewska Śleszyn - 2016-03-31 - Śleszyn (łódzkie)
Samodzielne projektowanie, inwentaryzacje
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Oświęcim (małopolskie)
WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI W BIEŻĄCYCH ZADANIACH
kontakt przez OHP - 2016-09-22 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa biura zakładdu, obsługa urządzeń biurowych w tym kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów (f-ra, VAT, KP, KW), sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych i zwalnianych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do naliczania wynagrodzeń.
TORUŃSKIE PRZED. PRZEM. DRZEWNEGO S.A. - 2016-12-13 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
zgodnien z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Głogów (dolnośląskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Firma oferuje: pracę zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Główne zadania: wsparcie w zakresie opieki na flotą samochodową, wsparcie w przygotowywaniu ofert, wsparcie w weryfikacji i tworzeniu raportów, tworzenie i weryfikacja trasówek i harmonogramów, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta, czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), szybkość w przyswajaniu wiedzy, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu, czynne prawo jazdy kat. B. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu zarządzania flotą.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Katowice (śląskie)
Uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych, pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych.Wymagania:- wykształcenie wyższe elektryczne- komunikatywność- zaangażowanie
o3Energis Daniel Majchrowski - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kamieniec (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, pomoc w dokumentacji księgowej, weryfikacja faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa kadr i płac
Firma LEMAN Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krosno (podkarpackie)
Brak danych
Hotel Gołębiewski Tadeusz Gołębiewski - 2015-12-30 - Białystok (podlaskie)
Obsługa komputera; organizowanie pracy, kierowanie zespołem, nadzór nad realizacją harmonogramów produkcji oraz nad utrzymaniem maszyn w ruchu.
JDA Jankowski Mirosław - 2016-03-11 - Łomża (podlaskie)
- prace fizyczne, pomocnik slusarza
METAL-SPAW Dariusz Sienicki - 2020-08-31 - Czyżew (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca na terenie woj. pomorskiego
HARTUNA SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Skarszewy (pomorskie)
Obsługa klienta indywidualnego. Sprzedaż kolonii, półkolonii, wycieczek szkolnych. Przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej. Opracowanie projektów pod nadzorem projektanta. Kierowanie budowa pod nadzorą osoby uprawnionej.
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Przyłęk (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier środowiska, specjalizacja: wodociągi i kanalizacja, prawo jazdy kat. B, Znajomość programu Auto CAD , profil Koordynator. Mile widziane doświadczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2019-02-06 - Rybnik (śląskie)
obsługa działu handlowego i bieżących spraw, tłumaczenie bieżącej korespondencji
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR "NEPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Węgierki (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta , planowanie , kreowanie działań promocyjnych i sprzedażowych.
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Dosłońce (małopolskie)
praca w ogrodzie warzywnym i przetwórni
JANTAR Januszewski Tadeusz - 2016-05-23 - Przygorzele (opolskie)
poszukiwanie ładunków, obsługa kierowców
"OMEGA" SPEDYCJA I TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Rozpędziny (pomorskie)
wykonywanie zapraw murarskich i tynkarskich, wykonywanie murowanych konstrukcji budowlanych, wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych , szalowanie fundamentów, ścian nośnych i działowychPRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kielnarowa (podkarpackie)