ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI Łomża oferta pracy JDA Jankowski Mirosław


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa komputera; organizowanie pracy, kierowanie zespołem, nadzór nad realizacją harmonogramów produkcji oraz nad utrzymaniem maszyn w ruchu.

Data publikacji: 2016-03-11

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: JDA Jankowski Mirosław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolibrowa 4, 18-403 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa komputera; organizowanie pracy, kierowanie zespołem, nadzór nad realizacją harmonogramów produkcji oraz nad utrzymaniem maszyn w ruchu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik produkcji w przemyśle

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego/stażu pracy, znajomość obsługi komputera (MS Office), prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; dodatkowe wymagania: odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: JDA Jankowski Mirosław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Kolibrowa 4, 18-403 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; kontakt z pracodawcą: telefoniczny nr. 86 219 00 70 lub CV należy wysłać na adres email: kadry (at) jda.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Łomża

Gmina pracodawcy: Łomża

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łomża

Adres strony pracodawcy: www.jda.pl

Ulica pracodawcy: Kolibrowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: Działalność poligraficzna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle

Data dodania oferty pracy: 11.03.2016

Oferta pracy ważna do: 30.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Porządkowanie dokumentów, księgowanie, tworzenie teczek akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPRZEDAWCA SAMOCHODÓW NOWYCH - od 3 000 PLN

kompleksowa sprzedaż samochodów marki Skoda, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji firmowej, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, realizacja załozonych celów, utrzymywanie stałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2016-07-04 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT DS. PŁAC, KADR I ZUS (STAŻ) - 997,4 PLN

naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - do 1 850 PLN

Współtworzenie harmonogramu wydarzeń marketingowychTworzenie treści na potrzeby realizowanych kampanii i materiałów marketingowychRealizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji promocyjnych.Koordynacja projektów graficznych realizowanych na potrzeby targów, serwisów WWW i innych materiałów marketingowych firmyTworzenie treści i organizacja materiałów niezbędnych do prawidłowego przygotowania katalogów produktowych w języku polskim i angielskim.Przygotowywanie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji nowości produktowych dla działu handlowego.Współtworzenie obecności marki w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn i inne).Prowadzenie kroniki firmowejSamodzielne tłumaczenie oraz koordynacja tłumaczeń treści marketingowych
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 000 PLN

Prace biurowe i porządkowe w kancelarii
Kancelaria Notarialna Sabina Kałużna, Karol Goździewicz Spółka Cywilna - 2017-10-20 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA, STYLISTY - od 2 000 PLN

FOTOGRAFOWANIE I OBRÓBKA ZDJĘĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, UMIEJĘTNOŚĆ WYZNACZANIA PRIORYTETÓW W DZIAŁANIU, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONE ZADANIA, SKRUPULATNOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2000złbnrutto+premia uznaniowa. kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA (35OP) - do 3 800 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora; przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych dyrektora; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej także w języku angielskim, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA SZKOŁY - od 2 000 PLN

bieżąca współpraca z Dyrektorem Szkoły, pomoc w przygotowywaniu materiałów informacyjnych dla słuchaczy Szkoły, rzetelne prowadzenie dokumentacji Szkoły, przygotowywanie danych na potrzeby bieżących sprawozdań, aktywny udział w planowaniu i przeprowadzaniu promocji Szkoły pod nadzorem zwierzchnika, dbanie o przepływ informacji w Szkole, prowadzenie korespondencji szkolnej, wspieranie pozostałych pracowników oddziału w ich działaniach, dbanie o pozytywny wizerunek szkoły
kontakt przez OHP - 2017-08-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ELEWATORÓW ZBOŻOWYCH/PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

Obsługa urządzeń elewatora(ładowarka i suszarnia),przyjecie i wydawanie zboża,inne czynności związane z pracą w elewatorze.
PHU " Chemirol " sp. z o.o. w Mogilnie - 2016-10-27 - Wągrowiec (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 400 PLN

prowadzenie spraw: kadrowych, magazynowych, zaopatrzeniowych i marketingowych
GIERSZEWSKI STOLARSTWO ARTYSTYCZNE - 2017-01-24 - Młyniec Pierwszy (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Janowiec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI - od 1 850 PLN

Obsługa klientów i kontrahentów w zwiazku z kontrolą zobowiązań i należności. Windykacja należnności.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY LUB OPTYK - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa klienta,sprzedaż okularów i pomocy optycznych,naprawa okularów oraz montaż szkieł korekcyjnych,prowadzenie zapisów pacjentów,prowadzenie dokumentacji,podtrzymanie porządku na miejscu pracy,
Salony Optyczne S.C.Lucyna Tracewicz,Robert Tracewicz - 2016-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 2 200 PLN

obsługa klientów, kontakt z klientami, język chiński wymagany do porozumiewania się z zarządem pochodzenia chińskiego, jak i zamawiania towarów i składania raportów, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności, prowadzenie wszelkich prac zleconych przez zarząd i inne, zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, nadzorowanie sieci handlowej spółki
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 2 100 PLN

NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH , DBANIE O STANOWISKO PRACY , DBANIE O POWIERZONY SPRZĘT
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Syców (dolnośląskie)

ASYSTENT MARKETINGU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie klientów (telefoniczne, e-mail), prace biurowe
Ristel Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Płocochowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 488,33 PLN

prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, wystawianie faktur, korekta faktur
MATRIX MEDIA Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 13,7 PLN

asystent architekta , pomoc przy kreśleniu projektów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami ,urzędami i bankami, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Opole (opolskie)

AGENT DO SPRAW POZYSKIWANIA GRUNTÓW - od 4 000 PLN

Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków transakcji i umów, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji formalnoprawnej dotyczącej przejęcia terenów/ obiektów, zawieranie umów cywilno - prawnychna kupno lub dzierżawę nieruchomości pod inwestycje dla zagranicznych firm.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Łomianki (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Milicz (dolnośląskie)

ASYSTENTKA BIURA - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Usługi fiannsowe, obsługa biura, umawianie spotkań biznesowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA JAKOŚCI - od 4 000 PLN

przygotowywnie raportów dotyczących reklamacji w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu, zakup usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących.
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I IMPORTU - do 2 100 PLN

Prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami, sporządzanie analiz sprzedaży, utrzymanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, współpraca z działem eksportu producenta, optymalizacja kosztów logistycznych, współpraca z chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Pyskowice (śląskie)