ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697),c) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,d) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych,b) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 30 października 2019 r.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1260 z późn.zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36518159729ff684a933d742c9f55822
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
Obsługa pacjentów w rejestracji, rozliczenie porad, przygotowanie gabinetów do pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy: ok 6.5h/dzień. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Redzie Sp. zo.o. - 2017-01-18 - Reda (pomorskie)
jw.
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 95 im Paderewskiego - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Grodków (opolskie)
sporządzanie i wydawanie leków, wydawanie materiałów opatrunkowych, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcynych
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu - 2016-06-20 - Wieluń (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiemMiejsce pracy Elblag i okolice Wynagrodzenie 3000-3500 brutto
SOEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-05 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Świadczenie indywidualnych usług asystencji osobistej dla osób niewidzących i słabowidzących.
Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki - 2019-04-13 - Krosno (podkarpackie)
projektowanie sieci sanitarnych
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Koprzywnica (świętokrzyskie)
Kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowo, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za towar usługi, korespondencja z kontrahentami, archiwizacja dokumentacji.
"ŁAZUR "SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-28 - Kowalowy (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Siennica Nadolna (lubelskie)
wykładanie i zamawianie towaru na dziale napoje, pilnowanie zgodności cen, negocjowanie cen, spotkania z przedstawicielami, praca w godz. 7-15
SŁUPSKDIS SP. Z O.O. - 2016-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Pomoc i opracowywanie dokumentacji projektowej w specjalizacji drogowo-mostowej na wszystkich etapach jej realizacji. Praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie przy inwentaryzacji obiektów, kontakt z urzędami w sprawach uzgodnień prac projektowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie gabinetu i sprzętu do pracy, asystowanie przy zabiegach
NZOZ MEDICUS - 2016-08-11 - Słupsk (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
Wspomaganie księgowych w kontroli, kwalifikacji, dekretacji i rejestracji dowodów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.Archiwizacja dokumentacji finansowej. Wsparcie działu księgowości w bieżących zadaniach. Prace biurowe ściśle związane z pracą działu księgowego.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Świdnik (lubelskie)
Realizacja zadań w zakresie prowadzenia kancelarii Oddziału.1. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji - pomoc.2. Obsługa klientów, gości i pracowników - pomoc.3. Rejestracja dokumentów w systemach informatycznych - pomoc.4. Wspólpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym - pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w przedszkolu
Przedszkole Samorządowe nr 1 "Jarzębinka" - 2016-09-15 - Słubice (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie nauczyciela klasy III (1/2 etatu), i nauczyciela świetlicy (1/4 etatu - 10 godzin)Kontakt z pracodawcą e-amil: szkola (at) mirkow.plInformacja o ofercie w sali C.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie - 2017-11-27 - Mirków (dolnośląskie)
opieka nad klientem w oddziale, wysyłanie poczty,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie wew. i zew. działalności informacyjnej w ścisłej współpracy z Zarządem oraz komórkami organizacyjnymi Spółki, planowanie, opracowanie koncepcyjne i nadzór działań oraz projektów z zakresu komunikacji wew. i zew. firmy, nadzór i realizacja jednolitej polityki informacyjnej, tworzenie, nadzór , aktualizacja programów informacyjnych firmy; współpraca z rzecznikiem prasowym Grupy w dziedzinie kreowania wizerunku firmy w mediach, nadzór nad przygotowaniem bieżących komunikatów i informacji dla pracowników, zapewnienie organizacji urozytości okolicznościowych związanychz procesem budowy konstrukcji stalowych i wież wiatrowych we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie ich kompetencji, całktowity nadzór nad przygotowaniem nośników i narzędzi promocyjnych (projekt , budżet, wybór dostawcy), nadzór nad przygotowaniem elementów wizualizacji firmy (kalendarze, gadżety, tablice), zapewnienie organizacji imprez okolicznościowych zlecanych przez Zarząd Spółki , wykonywanie innych zadań zleconych przez Członków Zarządu Spółki.
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
przyuczenie do zawodu spedytora
JUMAKO Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
Montaż części stolarskich, montowanie okuć, obsługa narzędzi elektrycznych. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej w godz. 6.00-14.00.
BESKIDZKIE FABRYKI MEBLI Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa programów księgowych (Comarch Optima, Symfonia); obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero itp.); segregowanie, numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych; obsługa klienta; pisanie pism
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
pomoc w gabinecie dentystycznym
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Orneta (warmińsko-mazurskie)