ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ M/K Warszawa oferta pracy Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 95 im Paderewskiego
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ M/K
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 95 im Paderewskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie + premia + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Obowiązki: pomoc uczniowi niepełnosprawnemu poruszającemu się na wózku inwalidzkim, na terenie szkoły. Praca w godzinach 8-16.15. Wynagrodzenie + premia + wysługa lat. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: g95 (at) edu.um.warszawa.pl. Praca w Warszawie.
Nazwa pracodawcy:
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 95 im Paderewskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Lokajskiego 3, 02-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Lokajskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i obsługa administracyjna biura projektu. Organizacja szkoleń, współpraca z trenerami i doradcami. Organizacja i prowadzenie rekrutacji. Kontakt tel.17 859 26 68 lub e-mail: k.zmuda (at) abakus-konsulting.pl
Abakus Konsulting R. Żmuda Sp.j - 2016-06-20 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie i organizacja dokumentów biurowych, kontakt z klientem międzynarodowym
F.H.U. Z. KWIECIŃSKI , P. CIEMPKA - 2017-08-25 - Ogrodzieniec (śląskie)
praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca w gabinecie stomatologicznym przez 5 dni w tygodniu po 6 godz.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Białystok (podlaskie)
Administracyjne wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach, zarządzanie napływającymi informacjamisporządzanie oraz nadzorowanie realizacji zadań wynikających ze spotkań z udziałem Dyrektoraorganizacja spotkań i wyjazdów służbowychsporządzanie prezentacji i statystyk na potrzeby Dyrektoradbanie o sprawny i prawidłowy obieg umów i innych dokumentów w firmieprowadzenie archiwum dokumentówprowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej.samodzielne prowadzenie zleconych projektówadministracja stroną internetową, mailingiem, przygotowywanie zaproszeńpozyskiwanie ofert oraz organizacja/ koordynacja eventów firmowychnadzór nad zaopatrzeniem firmy w materiały biurowe, spożywcze
BIMS PLUS FHH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie pojazdu na stanowisko diagnostyczno naprawczeustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdu usuwanie usterek, w tym celu wykonywane są niezbędne operacje demontażowo montażowe naprawianie podzespołów , wymiana uszkodzonych części na nowe, dorabianie i dopasowanie częścidorabianie i dopasowywanie części, które są nieznormalizowane, wykorzystując obróbkę ręczną, mechaniczną i różne sposoby łączenia wymiana płynów eksploatacyjnych z zachowaniem wymogów ochrony środowiska naturalnegomycie i czyszczenie części i podzespołów sprawdzanie końcowe funkcjonowania pojazdu przy pomocy urządzeń pomiarowych, komputerów.
RodZ Factory Mariusz Izdebski - 2017-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie stanowiska pracy, asystowanie przy zabiegach, dbanie o czystość i higienę gabinetu
Prywatny Gabinet Stomatologiczno-Periodontologiczny Anna Dojs - 2018-07-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zamawianie odzieży, analiza ofert producentów odzieży z Turcji, negocjowanie cen z dostawcami z Turcji
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa klientów zagranicznych. Prowadzenie spraw celno-skarbowych.- Wynagrodzenie: 2200 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas określony, następnie nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Czynne prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: import (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-04 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa obejmująca obsługę urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
Biuro Obsługi Firm - 2016-01-18 - Wielowieś (wielkopolskie)
liczenie towaru nocą
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Pawłowice (śląskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie dokumentacji kadrowej, wystawianie faktur Vat, korespondencja przychodząca i wychodząca, archiwizacja dokumentów, nadzorowanie i porządkowanie dokumentów, realizacja bieżących poleceń Prezesa Zarządu.
AUTOCONSULT S.A. - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- wykonywanie samodzielnych czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania,- uprawniony jest do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukiwania, oględzin, eksperymentu
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: - wykształcenie ekonomiczne- rachunkowość, - mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości, - bardzo dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office, - zdolności analityczne, - dobra znajomość języka angielskiego, - chęć rozwijania się i nauki, - systematyczność, dokładność, sumienność i odpowiedzialność, - bardzo
Lars Laj - 2017-05-16 - Dobra (zachodniopomorskie)
- obsługa urządzeń biurowych - obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie w zakresie medycyny (asystentka stomatologiczna, laborantka itp.)
NZOZ Centrum Usług Stomatologicznych Jadwiga Magusiak - 2017-02-27 - Zduny (wielkopolskie)
wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami bengalskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
wsparcie funkcjonowania działu sprzedażyczynności organizacyjne o charakterze biurowymprzygotowywanie ofert dla klientówaktualizowanie bazy klientówwprowadzanie danych do systemuobsługa urządzeń biurowycharchwiwizacja doikumentacji
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie projektów w zakresie projektowania drogowego - budowa, remont, przebudowa dróg itp.
Pracownia Projektowa "Attyka" Piotr Kędzierski - 2017-05-17 - Częstochowa (śląskie)
zamawianie towarów AGD, kontrola ilościowa i jakościowa, sprzedaż towarów oraz nawiązywanie współpracy z kontrahentami dalekiego i bliskiego wschodu, wprowadzanie nowego asortymentu na rynek
KERNHOFF Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Janki (mazowieckie)
samodzielne świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej w czasie określonym przez koordynatora programu AON na rzecz osób z niepełnosprawnością
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jaworznie - 2018-06-21 - Jaworzno (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Przedbórz (łódzkie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Milicz (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tczew (pomorskie)
Kontakt z klientem, wypisywanie dokumentów magazynowych, obsługa spedycji
I.D.C.POLONIA S.A - 2017-11-17 - Skawina (małopolskie)
obsługa przy kasie i w punkcie obsługi klienta
PLATFORMA DLA REMONTU I BUDOWY - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie handlowych ofet dla Amazon.com Prowadzenie bieżących spraw Biura Zarządu. Archiwizacja dokumentów. Umawianie spotkań.Praca w godzinach 9-17.Kontakt z pracodawcą:
ETREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)