ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Data publikacji: 2019-07-23

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent rodziny

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697),c) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,d) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych,b) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny" w terminie do 2 sierpnia 2019 r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 23.07.2019

Oferta pracy ważna do: 02.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a894e7c6d7b9ab0a7da98ec1b095c2a

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw rachunkowości- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, obsługa komputera, dokładność, cierpliwość.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Olkusz (małopolskie)

SPRZEDAWCA (30-) - od 2 000 PLN

sprzedaż, wykładanie i przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 600 PLN

wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z klientami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH  - od 1 600 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu 
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu, pomoc nauczycielowi przy prowadzeniu zajęć edukacyjnych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wola Osowińska (lubelskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (GŁOGÓW) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (STAŻ) - 997,4 PLN

Pełnienie funkcji wychowawczo-opiekuńczej. Dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci. Wspomaganie nauczyciela przy organizacji zajęć i zabaw. Kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Nowa Rokitnia (lubelskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 1 850 PLN

Wymagania:bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego - warunek konieczny,mile widziana znajomość innych języków obcych,znajomość środowiska MS Office,mile widziana znajomość obsługi systemów klasy ERP,umiejętności organizacyjne i interpersonalne,umiejętność pracy w zespole,umiejętność budowania relacji,inicjatywa w działaniu.Zakres obowiązków:Pozyskiwanie nowych rynków eksportowych oraz nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi kontrahentami w podległym rejonie,Obsługa klientów,Przygotowywanie ofert,Współpraca z innymi działami na każdym etapie realizacji zamówienia,Przygotowywanie pełnej dokumentacji sprzedażowej,Udział w targach zagranicznych.
Zakład Produkcyjno- Handlowy LITEX Litwin Stanisław - 2016-03-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT ŚLUSARZA - do 2 500 PLN

Wyważanie wałów napędowych, spawanie wałów napędowych, prostowanie wałów napędowych, operator demontowalnicy, obsługa narzędzi pomiarowych i CNC, inne czynności przygotowawcze do budowy i naprawy wałów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 770 PLN

między innymi: dekretacja faktur zakupu, analiza zgodności kosztów
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Prabuty (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 000 PLN

- Wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów. Drobne prace biurowe.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00 2 lub 3 dni w tygodniu. Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne (księgowość) lub rok doświadczenia w pracy w księgowości. Praca przy komputerze i dokumentach. Kontakt e-mail: sekretariat (at) kancelariaab.pl
KANCELARIA PRAWA PODATKOWEGO DORADCA PODATKOWY dr AGATA BŁASZCZYK - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA (1/2 ETATU) - od 1 125 PLN

- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz socjalnych. - Wynagrodzenie: 1125 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-12:00, 14:00-18:00. Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku. Dobra organizacja pracy własnej. Kontakt osobisty (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 730 38 35/36) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 1 850 PLN

opracowywanie projektów pism procesowych w sprawach sądowych, przyjmowanie interesantów i udzielani porad prawnych, archiwizyacja dokumenów,prowadzenie repetytorium spraw sądowych i działu korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ciechanów (mazowieckie)

PŁYTKARZ - od 2 100 PLN

prace budowlane
Stanex-Bud Niedźwiecki Stanisław - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 2 100 PLN

Sprzedaż produków kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniosków kredytowych, sporządzanie umów kredytowych, dokumentów zabezpieczających, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów.
Spółdzielczy Bank Rozwoju - 2018-03-14 - Szepietowo (podlaskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 075 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - 1 017,4 PLN

Staż dla osoby do 29 rż. zarejestr. w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Godziny odbywania stażu od 7:00 - 15:00. 2.Wykonywanie rozgraniczeń i podziału nieruchomości. 3.Dokonywanie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych w terenie. 4.Pomiary inwentaryzacyjne. 5.Tyczenie budynków i budowli, 6.Prace geodezyjne związane z ewidencją gruntów budynków.7. Prace związane z opracowaniem wyników pomiarów terenowych. 8.Kompletowanie operatów technicznych do zasobu PODGiK.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)

BIBIOTEKARZ - od 2 100 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkole specjalnej
Szkoła Podstawowa Specjalna im. Marii Konopnickiej w Radzyminie - 2018-10-11 - Radzymin (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 40 002 PLN

KOPANIE I MUROWANIE GROBÓW NA CMENTARZU RZYMSKOKATOLICKIM W LUBLINIE PRZY UL. LIPOWEJ LUB UNICKIEJ.
KOŚCIÓŁ REKTORALNY POD WEZWANIEM WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH - 2018-12-11 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS TŁUMACZEŃ (492OP) - od 1 100 PLN

Tłumaczenie telstów, pism urzędowych. Współpraca z partnerami biznesowymi.
Bell P.P.H.U. Krzysztof Pałyska - 2016-06-17 - Józefów (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Opracowywanie projektów budowlanych w branzy sanitarnej (gaz ziemny)
TECH-GAS S.C. Nowoczesne Technologie Gazowe Agnieszka Piasecka Wojciech Piasecki - 2017-10-05 - Białogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się i praca w programie :Rachmistrz GTRewizor GTGratyficant GTSubiekt GTPłatnik Rozliczenie podatkowe płacowe i ubezpieczenia społeczne. Obsługa urządzeń biurowych io klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupca (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. TRANSPORTU - od 2 100 PLN

dysponowanie środkami transportu,kon trola paliwa, rozliczenie czasu pracy kierowców, kontrola terminów przegladów technicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Mostkowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Cieszków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA BRANŻA ELEKTRYCZNA NISKOPRĄDOWA - od 2 200 PLN

Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SZCZECINEK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)