ASYSTENT RODZINY Mykanów oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Do głównego obowiązku Asystenta należeć będzie wsparcie i aktywizacja5 rodzin z terenu Gminy Mykanów zagrożeniem wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków tych rodzin.
Data publikacji: 2016-08-04
Lokalizacja: Mykanów (śląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównego obowiązku Asystenta należeć będzie wsparcie i aktywizacja5 rodzin z terenu Gminy Mykanów zagrożeniem wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków tych rodzin.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mykanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: częstochowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mykanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent rodziny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : prawo jazdy kat b i własny samochód
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: częstochowski
Gmina pracodawcy: Mykanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mykanów
Ulica pracodawcy: Samorządowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rejestracja pacjentów, pomoc przy udzielaniu świadczeń lekarskich, dbanie o czystość, obsługa pacjenta
MED-DENT Anna Jurków - 2017-06-27 - Jasień (lubuskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, przygotowanie projektów pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gorlice (małopolskie)
asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
opieka nad dzieckiem podczas zajęć lekcyjnych.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 - 2016-02-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
realizacja zamówień, wystawianie faktur, organizowanie dostaw, księgowanie przelewów, prace biurowo-administracyjne, poczta, zakupy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30
WANZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Nadarzyn (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w organizowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa klientów w akcjach telemarketingowychSprzedaż produktów turystycznych przez telefonTelefoniczna obsługa klientów
Klub Delfin Małgorzata Komor - 2016-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Namysłów (opolskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa prawna klientów, sporządzanie pism, umów, opinii, aktów prawnych, pism procesowych, obsługa kontroli, postępowań prowadzonych u klienta, prowadzenie szkoleń dla współpracowników.
Doradztwo Podatkowe Graczyk S.C - 2016-09-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kontakt z klientami
prezentacja oferty
informowanie o produktach
doradztwo i sprzedaż produktów dopasowanych do oczekiwań Klienta
prowadzenie korespondencji e-mail oraz obsługa telefoniczna Klienta
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w czasie zajęć i podczas opieki nad dziećmi z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Godziny pracy wg grafiku (do uzgodnienia).
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
Asystowanie uczniowi podczas zajęć, pomoc i wspieranie nauczyciela
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Marcinkowicach - 2018-08-13 - Marcinkowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Myślenice (małopolskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Dobiegniew (lubuskie)
Delegowanie obowiązków, kontrola jakości, kolejkowanie produkcji. skierowaniePrace Interwencyjne realizowane w ramach programu POWER dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Mszana Dolna (małopolskie)
asystent ds. procesu nauczania i edukacji
GLOBAL SCHOOL Marcin Rydzewski - 2016-10-05 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
1. Prowadzenie szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych z zakresu poradnictwa zawodowego. 2. Organizacja spotkań z pracodawcami. 3. Towarzyszenie uczestnikom podczas rozmów kwalifikacyjnych oraz podczas nabywania umiejętności społecznych i zawodowych. 4. Promocja działań i wydarzeń organizowanych przez WCI w lokalnym środowisku oraz w mediach społecznościowych. 5. Prowadzenie odpowiednich rejestrów związanych z wypracowaniem efektu zatrudnieniowego. 6. Prowadzenie rejestrów związanych z obecnością uczestników na zajęciach. 7. Organizacja dodatkowych zajęć dla uczestników. 8. Organizacja i kooordynacja wolontariatu. 9. Ścisła współpraca z kadrą projektu, zwłaszcza w zakresie aktywizacji zawodowej uczestników. 10. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Doradca zawodowy we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 13 czerwca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 w godz.: 8.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
wyksz.średnie, obsługa internetu,osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI WYSTAWNIANIA FAKTUR, WPROWADZANIE DOKUMNETÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO, ARCHIWIZACJA DOKUMNETÓW, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA ZLECENIE NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Raszyn (mazowieckie)
POMOC W NADZOROWANIU NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM PROCESU PRODUKCYJNEGOPOMOC W KONTROLOWANIU JAKOŚCI WYTWARZANYCH PRODUKTÓWPOMOC W OZNACZANIU I ETYKIETOWANIU PRODUKTÓW
Blue River sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wąsosz (dolnośląskie)