ASYSTENT RODZINY Jadów oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jadowie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczych.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej.
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Jadów (mazowieckie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jadowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną przeżywająca trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczych.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: I zmiana od 8:00 do 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jadów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jadów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jadowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Jadów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jadów
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2019
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- telefoniczne utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami i ich obsługa- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i rozwijanie współpracy z nowymi klientami- prezentacja klientom nowości w siedzibie firmy
ARMA S.C. PETRA CEGLARSKA ARKADIUSZ CEGLARSKI - 2018-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2017-02-07 - Nysa (opolskie)
Układanie dokumentów, kompletowanie dokumentów.
Biuro Rachunkowe MIKRO Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Zabrze (śląskie)
przewijanie i karmienie dzieci, dbanie o porządek w miejscu pracy- wg. programu stażu / NABÓR PO WER IV
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Pabianice (łódzkie)
Branża spożywcza
Sklep Spożywczo-Przemysłowy"GÓRLIKOWSKI" Krzysztof Górlikowski - 2017-04-10 - Łebień (pomorskie)
prace budowlane
"SZANSA" VOLODYMYR SEREDNYTSKYY - 2018-12-07 - Grajewo (podlaskie)
ZESPÓŁ DS. OCENY PROJEKTÓW m.in.:- obsługa prac komisji oceny projektów, w szczególności przekazywanie informacji o terminie posiedzeń członkom komisji,- sporządzanie list obecności z posiedzeń, przygotowywanie listy wniosków przedkładanych do oceny komisji, przekazywanie członkom komisji wniosków do oceny, przyjmowanie ocenionych wniosków od członków komisji, - weryfikacja formalnej poprawności i kompletności wypełnionych kart oceny oraz weryfikacja, czy wystąpiły rozbieżności w ocenie dokonanej przez oceniających i/lub skierowanie wniosku do negocjacji.ZESPÓŁ DS. INFORMACJI I SZKOLEŃ m.in.:- przygotowanie spotkań informacyjnych z wnioskodawcami,- umieszczenie informacji na stronie internetowej i ich aktualizacja,- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla projektów współfinansowanych z EFS,- opracowanie Rocznego planu działań informacyjnych i promocyjnych RPO WP.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grójec (mazowieckie)
Asystowanie lekarzowi podczas pracy, dezynfekcja, sterylizacja narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy lekarza przed i po zabiegu. Praca od poniedziałku do piątku na dwie zmiany w godzinach: 7:00-14:34 ; 13:25-21:00. Praca na terenie Czechowic-Dziedzic lub Bielska-Białej.
PRIMADENT GABINETY STOMATOLOGICZNE IWONA CIEPLIŃSKA - 2016-06-03 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa klientów restauracji.
WYROBY CUKIERNICZE "KEKS" A. ŚLIŻ, S. GORCZYCA, S. MACIEJOWSKI, D. SKRZYSZOWSKA SP.J. - 2019-01-21 - Skołyszyn (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
asystent architekta, inwentaryzacja 3D
CDF ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP.K. - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2019-01-14 - Chybie (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
Staż organizowany przez GUP.Prace biurowe, pomoc w archiwizacji dokumentów, ewidencja dokumentów w formie elektronicznej i papierowej, przygotowywanie poczty, weryfikacja informacji w programach finansowo-księgowych,nauka księgowania dokumentów, nanoszenie numerw księgowych na dokumenty.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
Asystentka-sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rejestracja pacjentów, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie narzędzi, asystowanie lekarzowi.
PERFEKT - DENT Stomatologia Rodzinna Marta Romanowicz - 2018-01-02 - Knyszyn (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Siemiatycze (podlaskie)
•Wystawianie dokumentów sprzedażowych•Bieżąca kontrola dokumentów sprzedaży•Kompletowanie i ewidencja dokumentów sprzedaży•Przygotowywanie etykiet na produkty
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2019-04-02 - Rogoźnica (podkarpackie)
Redagowanie instrukcji obsługi maszyn, tworzenie dokumentacji fotograficznej maszyn, nagrania i obróbka filmów promocyjnych, aktualizacja katalogów maszyn
MCMS WARKA Sp.zo.o. - 2015-12-16 - Warka (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób powyżej 30 roku życia. Komputerowe wystawianie wypisów, korespondencji, spraw bieżących. Pomoc pielęgniarce oddziałowej w przygotowaniu dokumentacji prowadzonej w oddziale szpitala. Obsługa urządzeń biurowych. Dbanie o kompletność zapisów w dokumentacji medycznej. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Charakterystyka lub ogólny zakres obowiązków wykonywanejudział w pracach analitycznych i projektowych związanych z: pracami planistycznymi i studialnymi prowadzonych przez Biuro, głównie w zakresie problematyki rozwoju społeczno-gospodarczego i konkurencyjności regionalnej,- planem zagospodarowania przestrzennego województwa- strategią rozwoju województwa i programami rozwoju,- monitoringiem w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz stanu rozwoju społeczno-gospodarczego,przy projektach unijnych współrealizowanych przez Biuro.- przygotowanie opinii branżowych do oceny wewnętrznej dokumentów planistycznych i projektowych, uzgadnianych lub opiniowanych przez Zarząd Województwa i Marszałka Województwa (dot. głownie oceny projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji lokalizacyjnych).
Kuj. - Pom. Biuro Planowania Przestrzennego i Regionalnego - 2019-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 95 im Paderewskiego - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Radom (mazowieckie)
Osoba zatrudniona jako asystent kierownika utrzymania ruchu będzie nabywać niezbędne doświadczenie oraz praktyczną wiedzę i umiejętności aby w przyszłości przejąć prowadzenie działu utrzymania ruchu.Docelowo osoba ta będzie odpowiedzialna za:- usuwanie awarii i utrzymanie linii produkcyjnych w ruchu- konserwacja, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych i urządzeń automatyki-nadzór i organizacja pracy warsztatu mechanicznego - udział w modernizacji i rozbudowie parku maszynowego- wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie mechaniki i mechatroniki- praca z zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu i wprowadzanie modernizacji i innowacjiOferujemy: - Ciekawą pracę dającą bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego i możliwości poznania zasad działania maszyn produkcyjnych i
PROFIL NR SP.Z O.O. SP.KOMANDYTOWA - 2018-01-09 - Wojkowice (śląskie)
czynności opiekuńcze i obsługowe w stosunku do dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu biura, a w tym:- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej- Sprawowanie obsługi w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej w postaci papierowej, w tym korespondencji faksowej oraz elektronicznej- Obsługa biurowa- Rozliczanie rachunków- Sporządzanie raportów w tym ekspiracje i przypomnienia płatności- Rejestracja dokumentów- Sporządzanie zestawień, przygotowanie dokumentów, informacji zgodnie z wytycznymi- Prowadzenie dokumentacji biura i archiwizacja danych- Sporządzanie pism i opracowań na potrzeby biura- Komputerowe opracowanie danych- Obsługa rozmów telefonicznych.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka Kontakt kandydatów z pracodawcą: m a r z e n a . k l o r e k (at) m e n t o r . p l (CV oraz list motywacyjny)Prosimy o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Oferujemy:-Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia-Pracę w młodym i energicznym zespole-Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00-Wdrożenie w codzienne obowiązki, szkolenie-Niezbędne narzędzia do pracy Oferta w sali: E
MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pomiary terenowe, kameralne opracowanie wyników pomiarów. Jedna ziana od pon do pt. Wynagrodzenie do uzgodnienia uzależnione od kwalifikacji i umiejętności. Praca Elbląg +delegacje
mgr inż Zbigniew Dobies Usługi Geodezyjne i Kartograficzne "GeoArc" - 2017-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)