ASYSTENT RODZINY Jabłonna oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Jabłonna (mazowieckie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zegrzyńska 1, 05-110 Jabłonna, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jabłonna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jabłonna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna bądź wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowanie co najmniek rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub uzupełnione studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia okreslony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną, bądź wykształcenie średnie i szkolenie z z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanie co najmniej 3-letniego stażu pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagane dokumenty na rozmowę: CV, kserokopie dokumentów.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Zegrzyńska 1, 05-110 Jabłonna, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Jabłonna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jabłonna
Adres strony pracodawcy: www.gops.jablonna.pl
Ulica pracodawcy: Zegrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystowanie lekarzowi - stomatologowi przy leczeniu, rejestracja, mycie narzędzi, sterylizacja, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Mysłowice (śląskie)
Analiza dokumentów transportowych, kontakt z kierowcami, nadzór nad realizacją transportów międzynarodowych.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach: 8-16 pn-pt
WŁAD-TRANS Władysław Woźniak - 2017-03-24 - Łaziska Górne (śląskie)
wyksz. wyższe (inż) budowlaneosoba do przyuczenia1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3000 zł brutto
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2017-12-11 - Odolanów (wielkopolskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym i krajowym samochodem do 3,5 tony
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łuków (lubelskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
Praca biurowa, jak i w terenie z klientami, administacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych (telefon, komputer, skaner, faks, rzutnik, kameta i inne). Utrzymanie kontaktu z Klientami jak i Zakładami Ubezpieczeń. Prowadzenie kalendarza spotkań i terrminarza wznowień ubezpieczeń. Pozyskiwanie nowych Klientów. Organizacja szkoleń i konferencji w biurze, jak i u Klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
Wspólpraca z nauczycielami w zakresie opieki nad dziećmi. Pomoc przy wydawaniu posiłków. Utrzymanie ładu i porządku w przedszkolu.
FUNDACJA RUCHU I PROMOCJI ZDROWIA - 2016-07-21 - Niepołomice (małopolskie)
bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa, czynności organizacyjne, obowiązki o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
GREEN CHILI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywne uczestnictwo w procesie rynkowej obsługi klienta, ofertowanie, fakturowanie, monitorowanie sprzedaży i należności, komputerowa obsługa gospodarki rynkowej, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Proste szycie firan, obsługa na slepie.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Prudnik (opolskie)
praca Rzeszów i Boguchwała
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ VIOL-DENT V.ROZBORSKA S.ROZBORSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-25 - Boguchwała (podkarpackie)
praca z rodziną. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku indywidualny czas pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2017-05-27 - Raszyn (mazowieckie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowaniei przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MBE ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Pruszków (mazowieckie)
sprzątanie pojazdów samochodowych, pranie tapicerek
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
prace biurowe, sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumntów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Pszczyna (śląskie)
Wsparcie działu sprzedaży w bieżącej organizacji pracy. Organizacja transportu oraz sprzedaży
AGRO QUEENS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Grójec (mazowieckie)
- Kontakt z kontrahentami w Korei Płd., budowanie relacji z kadrą kierowniczą potencjalnych klientów, zapewnienie pełnego wsparcia dla menadżera, prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno - organizacyjnych, pozyskiwanie telefonicznie nowych klientów, pomoc we wdrażaniu polityki firmy tworzonej przez spółkę-matkę z siedzibą w Holandii.- Wynagrodzenie: 14200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Bystra (małopolskie)
ZARZĄDZANIE GRUPĄ POJAZDÓW DO 3,5 T NA TERENIE EUROPY
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLKAR LESZEK TOMASIK - 2017-05-19 - Latoszyn (podkarpackie)
układanie i przyjmowanie dokumentów od klientów biura; księgowanie w programie wf-kaper, wf-fakir; sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik; sporządzanie listy płac, dekretowanie dokumentów; kontakt z klientami biura; obsługa poczty firmowej, drukarki, skanera.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. licencjat ekonomiczne, obsługa komputera, dokładność, sumiennosćć.
Biuro Rachunkowe "Veto" s.c. Krzywdzińska Anna, Jagosz Joanna - 2017-11-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego.Sporządzanie projektów, zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów.Udzielanie porad i opinii pracownikom, Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań , administracyjnych.Kontrola prawidłowości sporządzania wniosków kierowanych do sądu o ukaranie. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych, dotyczących działaności Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Udzielanie pomocy pracownikom Stacji, w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Dystrybucja przepisów prawnych do poszczególnych komórek organizacyjnych.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych,kwartalnych, półrocznych, rocznych. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
jw
MAG4VIP sp. z o. o. - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta hurtowni wielobranżowej, przygotowywanie towarów na sklepy, odbiór towarów.
Handel hurtowy i detaliczny S.C. Marta Wróbel, Robert Podsiadło - 2018-10-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Transport towarów na trasie Polska-Szwecja.
F.U.H. Trans-Kar Piotr Kardynalczyk - 2018-01-17 - Płock (mazowieckie)
Realizacja zadań powierzonych przez Project Managera z zakresu obsługi klienta i realizacji projektu. Utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej. Nadzorowanie statusu zamówień. Współpraca z dostawcami firmy. Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Józefów (mazowieckie)
obsługa sekretariatu szkoły, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, przyjmowanie wpłat, nadzór nad magazynem zestawów edukacyjnych, obsługa interesantów, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, pomoc w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych
Professional English Łukasz Pilarczyk - 2016-09-22 - Zielona Góra (lubuskie)