ASYSTENTKA/KA SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (357J) Józefów oferta pracy Jobhouse Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA/KA SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (357J)
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań powierzonych przez Project Managera z zakresu obsługi klienta i realizacji projektu. Utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej. Nadzorowanie statusu zamówień. Współpraca z dostawcami firmy. Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: Jobhouse Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-420 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań powierzonych przez Project Managera z zakresu obsługi klienta i realizacji projektu. Utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej. Nadzorowanie statusu zamówień. Współpraca z dostawcami firmy. Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA/KA SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (357J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Józefów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Data zakończenia pracy: 16.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: A/B) znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A/B) dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PD) umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:Wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznychMile widziane doświadcznie w pracy w dziale handlowym/ sprzedażowym (np. na stanowisku asystenckim) lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta (np. recepcja).Chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętnści.Komunikatywność, dokładność, samodzielność.DODATKOWE INFORMACJE:Umowa o pracę na pełny etat, ubezpieczenie, benefity. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwosc zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w znanej firmie o stabilnej pozycji na rynku. Możliwośc zatrudnienia od zaraz. Niezbędne narzędzie pracy.
Nazwa pracodawcy: Jobhouse Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz rekrutacyjny dostępny pod linkiem https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/578 (nr ref. ASY/SPRZED/ANG/JOZ)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątenie, mycie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych; pomoc pielęgniarce podczas toalety pacjenta; pomoc przy wydawaniu posiłków; segregacja pościeli, segregacja odpadów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Syców (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym, zawodem
INSTYTUT FINANSOWO-PRAWNY FINLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z organizacją oddziału, obsługa urządzeń biurowych.
"LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" - 2017-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji Wydziałupomoc w prowadzeniu ewidencji posiadanych decyzji administracyjnych( decyzji środowiskowych, pozwoleń wodnoprawnych itd)pomoc w sporządzaniu zestawień i sprawozdań z zakresu środowiskaudział wraz z opiekunem w wizjach terenowych lub spotkaniach oraz wykonywanie prac biurowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie biurem,kontakt z klientami oraz prace zlecone przez Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ozorków (łódzkie)
Prace magazynowe. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"WIDAMID" SP. Z.O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-08-28 - Łańcut (podkarpackie)
Prowadzenie sekretariatu firmy obsługującej nieruchomości. Pracodawca prosi o skladanie cv wyłącznie drogą e-mailową na adres mentor.nieruchomosci (at) gmail.com
"MENTOR" Zarządzanie Nieruchomościami Małgorzata Wojcieszyńska-Czarnota - 2018-05-11 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, ogólna wiedza wymagana na stanowisku pracy. Praca możliwa na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
1. Obsługa kelnerska.2. Wypiek i produkcja pizzy.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Utrzymywanie w czystości stanowisk pracy i całego lokalu.5. Przygotowywanie i serwowanie fast food.6. Produkcja i serwowanie dań obiadowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Piątek (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Stepnica (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pobiedziska (wielkopolskie)
obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "EKIS" zawireającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
współpraca z przełożonym, tłumaczenie dokumentów technicznych w języku koreańskim,
Hana Polska Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
opracowywanie projektów pism procesowych w sprawach sądowych, przyjmowanie interesantów i udzielani porad prawnych, archiwizyacja dokumenów,prowadzenie repetytorium spraw sądowych i działu korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ciechanów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-22 - Słupsk (pomorskie)
Toczenie, frezowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących, rejestracja pacjentów, pomoc w doborze aparatów słuchowych oraz ich sprzedaż.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2016-05-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)
poznanie struktury GS "SCh", poznanie poszczególnych stanowisk w dziale księgowości, zapoznanie z obowiązkami, analiza kont, rozrachunki z dostawcami i odbiorcami, rozrachunki z pracownikami
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
Zbieranie zamówień i przygotowywanie ich do wysyłki w magazynie marketu spożywczego. Dbanie o porządek i czystość miejsca pracy. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Min. 168 godzin pracy miesięcznie.
LAGDIW Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Zarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu, obsługa korespondencji, zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy zarządem a komórkami Banku.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty w godz. 09.00-16.00 lub o wysyłanie CV na adres e-mail: agralewicz (at) bsplonsk.pl
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2018-05-14 - Płońsk (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łagów (świętokrzyskie)
Asystent do spraw księgowościstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Łapsze Niżne (małopolskie)
pomoc szefowi kuchni w przygotowywaniu posiłków
KOLIBA POD CZARCIM KOPYTEM KARYNA SUWARA - 2018-03-13 - Ustroń (śląskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
SZCZEGÓŁOWE ZADANIA OKREŚLA ART. 15 USTAWY Z DNIA 9 CZERWCA 2011R O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2017-08-16 - Lubenia (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)