ASYSTENT RODZINY Baranów oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 25 PLN
Zakres obowiązków: Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, opracowanie planu pracy z rodziną, który jest skoorydnowany, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,psychologicznych i wychowawczych z dziećmi, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Umowa zlecenie ( z możliwością dalszej umowy o pracę ) - godziny pracy w zależności od potrzeb pracy w rodzinie.
Data publikacji: 2020-04-09
Lokalizacja: Baranów (wielkopolskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 21, 63-604 Baranów, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, opracowanie planu pracy z rodziną, który jest skoorydnowany, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,psychologicznych i wychowawczych z dziećmi, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Umowa zlecenie ( z możliwością dalszej umowy o pracę ) - godziny pracy w zależności od potrzeb pracy w rodzinie.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Baranów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3008
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent rodziny
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu pomocy społecznej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie
danePracodawcy_nip: 6191552592
danePracodawcy_regon: 300014547
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Rynek 21, 63-604 Baranów, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kępiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3008
Gmina pracodawcy: Baranów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Baranów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0193476
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341207
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.04.2020
Oferta pracy ważna do: 07.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ea0e23fa18dcca2f7b4fc5591b3bd01
Podobne oferty pracy
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy dentysty, prowadzenie dokumentacji wykonanych zabiegów stomatologicznych
Krzysztof Kurzelewski Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej BIS-DENT - 2016-07-04 - Przedbórz (łódzkie)
KONTROLA HARMONOGRAMU DOSTAW, PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD WZORAMI KOLEKCJI, EWIDENCJONOWANIE POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW TWORZENIA KOLEKCJI ORAZ KOMENTOWANYCH WZORÓW, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM MARKETINGUDEKL.ZATR.: UMOWA O PRACĘ, A MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Janki (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć świetlicowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rytwiany (świętokrzyskie)
-Bieżące wsparcie działu administracji oraz zarządu w codziennych zadaniach-Przygotowanie zestawień, analiz, prezentacji i raportów-Odbiór i dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego itp. (do dyspozycji samochód służbowy).Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce.
CARBOMA S.C. MAGDALENA PAWŁOWSKA, BORYS JAGNISZCZAK - 2017-03-13 - Wyry (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji techniczej, w tym rysunków. Kontrola jakości dokumentacji opracowywanej przez innych projektantów. Wprowadzanie poprawek na rysunku AutoCAD. Możliwość odbycia praktyki do uzyskania uprawnień budowlanych.
B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska - 2020-06-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- bieżąca obsługa klienta, - obsługa rachunków bieżących, terminowych, ror, przyjmowanie wpłat i wypłat, - wydawanie kart płatniczych, - ewidencjonowanie dokumentacji księgowej, - przygotowywanie do wysyłki dokumentów i wyciągów bankowych, - archiwizacja dokumentacji księgowej, - wykonywanie innych czynności zlecownych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Skórcz (pomorskie)
Zakres obowiązków:- profesjonalna organizacja pracy Zarządu- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu - prowadzenie korespondencji i nadzór nad obiegiem dokumentów - organizacja i obsługa spotkań oraz narad Zarządu, sporządzanie protokołów- administracyjne wsparcie prac projektowych - udział w pracach związanych z organizowaniem procesów biznesowychOferujemy:- ciekawą, samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji- specjalistyczne szkolenia wewnętrzne- bogaty wachlarz świadczeń socjalnych- prywatną opiekę medyczną - ubezpieczenie na życie
BAZY I SYSTEMY BANKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w pracach z dziecmi
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Stary Szelków (mazowieckie)
Pomoc w organizacji czynności podczas kontroli budowy, weryfikacji dokumentów budowy, wniosków, przygotowanie dokumentacji projektowej, dostarczanie na budowę dokumentów. Z uwagi na kontrahentów z Ukrainy osoba zatrudniona powinna znać język ukraiński w mowie i piśmie w stopniu biegłym (pisanie, odczytywanie korespondencji, rozmowy telefoniczne).
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Częstochowa (śląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Resko (zachodniopomorskie)
h
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Inwentaryzacja obiektów budowlanych, pomiary z użyciem nowatorskiej metody skaningu laserowego 3D, analiza całego procesu projektowego, wykonywanie obliczeń analitycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
wspieranie prawidłowego funkcjonowania firmy, wspóltworzenie wizerunku firmy, kontakty z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracownik firmy sprzątającej. Zakres obowiązków: obowiązki biurowe,kontrola jakości wykonywanych usług- teren, poszukiwanie klientów w terenie
ULTRA CLEAN Sylwia Maria Kowalewska - 2016-04-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW W PROGRAMIE KSIĘGOWYM,- PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH I WSPARCIE W NALICZANIU PŁAC, SKŁADEK ZUS,- WSPARCIE ZESPOŁU KSIĘGOWOŚCI I KADR W POZOSTAŁYCH BIEŻĄCYCH PRACACH,- PRACE ADMINISTRACYJNE, BIUROWEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE , ZNAJOMOŚĆ PRAWA PODATKOWEGO I ZASAD RACHUNKOWOŚCI, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SUMIENNOŚĆ, RZETELNOŚĆ,ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, ZDOLNOŚCI ANALITYCZNE, DOŚWIADCZENIE MIN. 1 NA POWYŻSZYM STANOWISKU, GODZINY PRACY OD 8-16, MIEJSCE PRACY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W SZCZECINIE, KONTAKT BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ NA MAILA, WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ.
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2019-02-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
działalność prawna
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych (Japońskich, Azjatyckich), dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń. Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniamiprzekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.praca wykonywana w języku japońskim i angielskim. Język angielski jest wymagany do komunikacji z kierownictwem oraz współpracownikami.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 14.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia szkoły wyższej). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata przy obsłudze klienta. Wymagana znajomość zwyczajów i etykiety biznesowej w Japonii.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Katowice (śląskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wronów (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ligowo (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k. - 2019-07-19 - Krosno (podkarpackie)
opieka nad osobą niepełnosprawną
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Płońsk (mazowieckie)
-
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
Asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Typin (lubelskie)
Asystent przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
zajęcia dydaktyczne z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie, logopedia, 2/18 etatu
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sokółce - 2019-07-02 - Sokółka (podlaskie)
Asysta lekarzowi, przygotowanie gabinetu stomatologicznego.
MIEJSKO-GMINNE CENTRUM STOMATOLOGII OLKUSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-28 - Wolbrom (małopolskie)