ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI Krosno oferta pracy Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.

Data publikacji: 2019-07-19

Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość podstaw prawa budowlanego i procedur administracyjnych,- skrupulatność, dokładność, sumienność,- umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy:
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.plMile widziani absolwenci.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Krosno

Gmina pracodawcy: Krosno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno

Ulica pracodawcy: Bieszczadzka

Numer budynku pracodawcy: 31

Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 19.07.2019

Oferta pracy ważna do: 19.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54b8ce07665e0836bdc678ba511af2a1

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż art. spożywczych
Sklep Spożywczy Marta Jaworska - 2016-03-14 - Bychawa (lubelskie)

BUFETOWY (A) / BARMAN (KA) - od 2 000 PLN

Organizacja miejsca pracy, przyjmowanie zamówień i podawanie potraw.
URBANOWICZANKA Janusz Senczek - 2017-05-09 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 100 PLN

pomoc nauczyciela w wykonywaniu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 27 im. St. Wyspiańskiego - 2017-03-03 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

Przyjmowanie zleceń, obsługa administracyjna, tworzenie zestawień, raportów, organizacja spotkań, przygotowanie dokumentów księgowych.
EPROM KRZYSZTOF MISZKIEWICZ - 2019-04-15 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

WZ
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)

CIEŚLA - od 2 500 PLN

prace przy doceiepleniach, wykończenie elementów dachowych, prace powyżej 3 metrów, praca na terenie województwa sląskiego
"DAN POL" Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Tychy (śląskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

wypełnianie funkcji koordynatora pomiędzy innym personelem sprzątającym z Ukrainy zatrudnionym przez zgłaszającego ofertę pracy krajowej a kierownictwem hotelu, sprzątanie pokoi hotelowych i hotelowych stref ogólnodostęnych, obsługa gości hotelowych z krajów WNP, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA Z O. O. - 2017-08-08 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Księgowanie dokumentów sprzedażowych i zakupowych.Kontrola rachunków z kontrahentami.Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji księgowych i finanasowych. Tworzenie miesięcznych zestaweń.Codzienne tworzenie zestawień i raportów. Współpraca z poszczególnymi jednostkami firmy. Sporządzanie zgodności faktur zakupowych i sprzedażowych z dokumentami magazynowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT PROJEKTATNA - od 2 000 PLN

Projektowanie stacji bazowych dla operatora telefonii komórkowej,Inwentaryzacje budynków, kominów i wież,
2S SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 700 PLN

Do głównego zakresu obowiązków należy: - Telefoniczne pozyskiwanie klientów - Przygotowywanie ofert Po upływie pół roku od zatrudnienia szansa awansu na Stanowisko Spedytora, z zakresem obowiązków:- Organizacja drogowych przewozów w transporcie międzynarodowym- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych i ich terminowość- Kontrola przebiegu realizowanych zleceń- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i podwykonawcami
LogConcept Sp. z o.o. - 2019-01-23 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

Asystent geodety.
GEOPLUS USŁUGI GEODEZYJNE S.C. - 2017-01-12 - Kartuzy (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 6 000 - 7 000 PLN

Przewóz towarów na trasach europejskich.
EURO-PAK-TRANS KRZYSZTOF PAKUŁA - 2016-08-24 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT - 997,4 PLN

prace zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Hadynów (mazowieckie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

zadania związane z opracowywaniem i zapisywaniemprzesyłek, rozliczaniem listonoszy, przyjmowanie przesyłek od masoqwych nadawców
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Umiejętność współpracy w procesie projektowania.
ELEKTROPROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-02 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT ZARZĄDU / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

prace fizyczne głównie grabienie, praca na obwodnicy Międzyrzecza
IMKOP FIRMA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH IRENEUSZ MACHUTA - 2016-02-25 - Międzyrzecz (lubuskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 400 PLN

Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie II w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 21/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika wczesnoszkolna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2018-02-19 - Koleczkowo (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości- rozliczenia z ZUS i US, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych(US, ZUS, GUS, NBP), potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sprawy kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sieradz (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Budownictwo drogowe i sporzadzanie projektów drogowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)

KSIĘGOWA SPÓŁDZIELNI - od 1 500 PLN

Księgowanie przychodów i kosztów, ewidencja członków i rozrachunki z nimi, windykacja należności, bilans, obsługa elektronicznego systemu komputerowego księgowości. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 322 19 61 lub 515 193 831.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INFORMATYK" - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA KONSULTANTKI ŚŁUBNEJ ( 146 S EFS POWER) - 1 017,4 PLN

staż dla osób do 30 r.ż - obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, korespondencja firmowa.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 300 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, przygtowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.
"ENERGIA KONSULTING" sp. zo.o. - 2018-04-10 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 2 200 PLN

Sporządzanie ofert handlowych, prace biurowe, zaopatrzenie magazynuOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 7:30-15:30
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AUTO TRUCK SPYRA" Jan Spyra - 2017-10-27 - Mikołów (śląskie)


Wybierz powiat