ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI Krosno oferta pracy Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.
Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac biurowych związanych z obsługą procesów inwestycyjnych firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość podstaw prawa budowlanego i procedur administracyjnych,- skrupulatność, dokładność, sumienność,- umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzilanością sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.plMile widziani absolwenci.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Bieszczadzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54b8ce07665e0836bdc678ba511af2a1
Podobne oferty pracy
asysstowanie przy zabiegach
STOMATIK GABINET STOMATOLOGICZNY IZABELA I KONRAD ZIARKOWSCY SPÓŁKA CYWILNA - 2016-05-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
sprzedaż art. spożywczych
Sklep Spożywczy Marta Jaworska - 2016-03-14 - Bychawa (lubelskie)
Organizacja miejsca pracy, przyjmowanie zamówień i podawanie potraw.
URBANOWICZANKA Janusz Senczek - 2017-05-09 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "TRANS-PAMA" Piotr Mazurkiewicz - 2017-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc nauczyciela w wykonywaniu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 27 im. St. Wyspiańskiego - 2017-03-03 - Sosnowiec (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa administracyjna, tworzenie zestawień, raportów, organizacja spotkań, przygotowanie dokumentów księgowych.
EPROM KRZYSZTOF MISZKIEWICZ - 2019-04-15 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
prace przy doceiepleniach, wykończenie elementów dachowych, prace powyżej 3 metrów, praca na terenie województwa sląskiego
"DAN POL" Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Tychy (śląskie)
wypełnianie funkcji koordynatora pomiędzy innym personelem sprzątającym z Ukrainy zatrudnionym przez zgłaszającego ofertę pracy krajowej a kierownictwem hotelu, sprzątanie pokoi hotelowych i hotelowych stref ogólnodostęnych, obsługa gości hotelowych z krajów WNP, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA Z O. O. - 2017-08-08 - Sosnowiec (śląskie)
Księgowanie dokumentów sprzedażowych i zakupowych.Kontrola rachunków z kontrahentami.Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji księgowych i finanasowych. Tworzenie miesięcznych zestaweń.Codzienne tworzenie zestawień i raportów. Współpraca z poszczególnymi jednostkami firmy. Sporządzanie zgodności faktur zakupowych i sprzedażowych z dokumentami magazynowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Łuków (lubelskie)
Projektowanie stacji bazowych dla operatora telefonii komórkowej,Inwentaryzacje budynków, kominów i wież,
2S SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Do głównego zakresu obowiązków należy: - Telefoniczne pozyskiwanie klientów - Przygotowywanie ofert Po upływie pół roku od zatrudnienia szansa awansu na Stanowisko Spedytora, z zakresem obowiązków:- Organizacja drogowych przewozów w transporcie międzynarodowym- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych i ich terminowość- Kontrola przebiegu realizowanych zleceń- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i podwykonawcami
LogConcept Sp. z o.o. - 2019-01-23 - Tychy (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent geodety.
GEOPLUS USŁUGI GEODEZYJNE S.C. - 2017-01-12 - Kartuzy (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz towarów na trasach europejskich.
EURO-PAK-TRANS KRZYSZTOF PAKUŁA - 2016-08-24 - Zamość (lubelskie)
prace zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Hadynów (mazowieckie)
zadania związane z opracowywaniem i zapisywaniemprzesyłek, rozliczaniem listonoszy, przyjmowanie przesyłek od masoqwych nadawców
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Umiejętność współpracy w procesie projektowania.
ELEKTROPROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-02 - Lublin (lubelskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
prace fizyczne głównie grabienie, praca na obwodnicy Międzyrzecza
IMKOP FIRMA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH IRENEUSZ MACHUTA - 2016-02-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie II w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 21/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika wczesnoszkolna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2018-02-19 - Koleczkowo (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości- rozliczenia z ZUS i US, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych(US, ZUS, GUS, NBP), potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sprawy kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sieradz (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Budownictwo drogowe i sporzadzanie projektów drogowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie przychodów i kosztów, ewidencja członków i rozrachunki z nimi, windykacja należności, bilans, obsługa elektronicznego systemu komputerowego księgowości. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 322 19 61 lub 515 193 831.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INFORMATYK" - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
staż dla osób do 30 r.ż - obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, korespondencja firmowa.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Otwock (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, przygtowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami.
"ENERGIA KONSULTING" sp. zo.o. - 2018-04-10 - Rumia (pomorskie)
Sporządzanie ofert handlowych, prace biurowe, zaopatrzenie magazynuOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 7:30-15:30
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AUTO TRUCK SPYRA" Jan Spyra - 2017-10-27 - Mikołów (śląskie)