ASYSTENT PROJEKTANTA Przemyśl oferta pracy Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 13, 37-300 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu AUTOCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy mile widziany.
Nazwa pracodawcy:
Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 13, 37-300 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
- telefoniczny kontakt z klientem- prowadzenie spotkań (odbiór dokumentów od klienta)- obsługa wniosków w systemie- pozyskiwanie klientów- raportowanie do kierownika
Profi Credit Polska S.A. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Salowa w bloku operacyjnym
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - 2017-10-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad parkiem maszynowym, bieżące naprawy maszyn produkcyjnych, przeglądy okresowe urządzeń produkcyjnych
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów odwiedzających placówkę banku, sprzedaż podstawowych produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku i najwyższe standardy obsługi klienta, obsługa operacji i transakcji gotówkowych i bezgotówkowych złotowych i walutowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Lubaczów (podkarpackie)
transport towarów na terenie kraju
Usługi Transportowe Bogusław Franczak Słopnice 458 - 2016-01-04 - Słopnice (małopolskie)
- Praca z Lekarzem Stomatologiem w zakresie udzielania świadczeń medycznych + higiena gabinetu i sprzętu.- Wynagrodzenie: od 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako Asystentka stomatologiczna lub Higienistka stomatologiczna lub Pomoc stomatologiczna. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 509-582-921) lub e-mail: naszaprzychodnia (at) onet.pl
AMANDA LUX MAREK PAPIS - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna obsługa zgłoszeń w sieci komórkowejObsługa systemu CRM
kontakt przez OHP - 2016-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
projektowanie domów jednorodzinnych, architektura budowlana
ZESPÓŁ PROJEKTOWY MGR INŻ. ROBERT OLECHNOWSKI - 2017-01-11 - Składowice (dolnośląskie)
ELEKTRYK/KONSERWATOR
ZAKŁAD OGRODNICZY "PRZYBORÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Przyborów (podkarpackie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, 3/4 etatu lub cały etat (do uzgodnienia z pracodawcą)
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA "KORONA" s.c. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby firmy, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów, prezentacji, kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa gości restauracji
FORM-PLASTIC Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć (udział w organizacji zaplanowanych zajęć polegających przede wszystkim na wycinaniu, przygotowywaniu stanowisk do malowania farbkami, klejenia, lepienia itp., udział w przygotowywaniu pomocy do zajęć, udział w dekorowaniu sali; pomoc w porządkowaniu stanowisk pracy dzieci po zakończonych zajęciach ); opieka nad dziećmi i dbanie o ich bezpieczeństwo podczas zajęć w sali i na placu zabaw oraz wycieczek poza terenem przedszkola; pomoc dzieciom w codziennych czynnościach samoobsługowych ( pomoc dzieciom w rozbieraniu i ubieraniu się przed ćwiczeniami gimnastycznymi i wyjściem na dwór lub leżakowanie, pomoc przy myciu rąk, korzystaniu z toalety, pomoc w opiece w czasie spacerów, wycieczek i udziale dzieci w innych uroczystościach na terenie przedszkola ( teatrzyk, filharmonia, doprowadzenie na zajęcia komputerowe, językowe, logopedyczne, rytmiczne itp. ); pomoc w organizacji posiłków ( przynoszenie naczyń do sali, nakładanie właściwych porcji posiłków dzieciom, estetyczne podawanie posiłków, przestrzeganie obowiązków wydania ciepłych posiłków, podawanie dzieciom napojów w ciągu dnia (zmywanie kubeczków po użyciu), pomoc przy karmieniu dzieci słabo jedzących, posprzątanie po posiłku ).
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubań (dolnośląskie)
Prace adminstracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Wspólpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta, przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży. Dodatkowo praca w Wałbrzychu.
HENG SHUO Sp.zo.o. - 2016-07-20 - Kozery (mazowieckie)
zgodny ze st.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum Usług Stomatologicznych" Jadwiga Magusiak - 2018-03-20 - Milicz (dolnośląskie)
zajmowanie się sprawami administracyjnymi biura, nadzór nad obiegiem dokumentów. Prowadzenie rozmów i korespondencji w języku angielskim
OERLIKON BALZERS COATING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP)- Przygotowanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług.- Przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji.- Ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, raportowanie w języku koreańskim do siedziby firmy w Korei i Japonii- Kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów- Wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Żory (śląskie)
- Asystowanie i pomoc osobom niepełnosprawnym: pomoc podczas wykonywania czynności dnia codziennego, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych. Praca w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 20 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o zlecenie na okres 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek pedagogiczny. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wymagane kompetencje społeczne i cechy osobiste: empatia, punktualność, znajomość środowiska niepełnosprawnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 531-246-002) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stanisława Kossutha 11, 40-844 Katowice) lub e-mail: faon.stowarzyszenie (at) gmail.com
STOWARZYSZENIE FAON - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Udostępnianie zbiorów; opieka nad uczniami przebywającymi w bibliotece i czytelni; rozwijanie zainteresowań czytelniczych,. poradnictwo w doborze lektury; informowanie nauczycieli o czytelnictwie uczniów; porządkowanie księgozbioru; opieka nad uczniami w czasie lekcji muzealnych i bibliotecznych, wyjść do kina i teatru, wyjazdów na wycieczki
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Będzin (śląskie)
Rozbiór drobiu. Wykształcenie zas. zawodowe, 1 rok doświadczenia. Praca na dwie zmiany 6-14; 14-22
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Mysłowice (śląskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych.
AGRO-PROJEKTY s.c. Jacek Grzegrzółka, Józef Grzegrzółka - 2016-02-25 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych; pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu czystości otoczenia, pokoi
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Ksawerów (łódzkie)
obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Baraki (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikie socjalnymi;opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;udzielanie wsparcia rodzinom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencynych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy - 2017-08-30 - Świdnica (dolnośląskie)
-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Szlifowanie elementów stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Matyla - 2016-02-16 - Pępowo (wielkopolskie)