ASYSTENT PROJEKTANTA Opoczno oferta pracy "JUMAT" BIURO PROJEKTOWE MAREK TRĘBARCZYK
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: UDZIAŁ W OPRACOWANIU PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I TECHNICZNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
Data publikacji: 2021-05-12
Lokalizacja: Opoczno (łódzkie)
Pracodawca: "JUMAT" BIURO PROJEKTOWE MAREK TRĘBARCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WESTERPLATTE 6B, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
UDZIAŁ W OPRACOWANIU PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I TECHNICZNYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: WYNAGRODZENIE 2800 - 3000
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opoczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1007
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opoczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: architekt
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE: ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJE, BUDOWNICTWO
Nazwa pracodawcy: "JUMAT" BIURO PROJEKTOWE MAREK TRĘBARCZYK
danePracodawcy_nip: 7681056599
danePracodawcy_regon: 592252668
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Adres pracodawcy:
Lipowa 12, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: opoczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1007
Gmina pracodawcy: Opoczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opoczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967943
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
SEKCJA M: DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKAOWA I TECHNICZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216101
Zawód wykonywany przez pracownika: architekt
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.05.2021
Oferta pracy ważna do: 11.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69a7b89255f4de7322791f27f4a93290
Podobne oferty pracy
Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt.Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego.Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczy
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY IM. KATARZYNY SOBCZYK W TYCZYNIE - 2020-02-04 - Tyczyn (podkarpackie)
w/g potrzeb
"Promedica" Centrum Zdrowia w Kielcach - 2016-01-20 - Kielce (świętokrzyskie)
przewóz artykułów rożnego rodzaju na terenie UE, Ukrainy i Polski .
EVTRANS Ewa Lipczyńska - 2017-10-12 - Chełm (lubelskie)
koordynowanie prac w pionie produkcyjno - handlowym, pozyskiwanie klientów
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2019-03-07 - Przemyśl (podkarpackie)
malowanie,szpachlowanie
"UNI-BUD" Jacek Smoleń - 2018-09-17 - Jordanów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Bibliotekarz w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 8 - 2019-07-15 - Jaworzno (śląskie)
wprowadzanie dokumentów, wstępna dekretacja, rozliczanie płatności
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zdjęć filmowych w technice cyfrowej za pomocą kamery oraz kamery zamontowanej na urządzeniach dodatkowych
Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu - 2021-03-11 - Nowy Bedoń (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Konserowanie, wykonywanie obsługi technicznej, naprawianie silników oraz zespołów i ukladów mechanicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, autobusach, motocyklach i innych pojazdach. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany. Proponowany okres zatrudnienia: . Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem; Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Odpowiedzialność za wyniki pracy Wydziału, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału, w tym w szczególności: gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawami i aktami normatywnymi organów gminy, prowadzeniem rejestru mienia komunalnego i jego inwentaryzacją, sporządzaniem załączanej do projektu uchwały budżetowej informacji o stanie mienia komunalnego, sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użyczanie, dzierżawę lub najem nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów w tym zakresie, sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców, sprzedażą oraz oddawaniem w użytkowanie wieczyste działek budowlanych i przyległych, przekazywaniem w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnym, prowadzeniem spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywania gruntów na rzecz gminy do realizacji celów publicznych, prowadzeniem spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatnym przejmowaniem gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów, prowadzeniem spraw z zakresu rolnictwa, w tym: sprawowaniem kontroli w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego (OC rolników) oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych (ubezpieczenia budynków rolniczych), sporządzaniem sprawozdań do Ministra Skarbu w sprawie przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego, prowadzeniem spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji oświetlenia publicznego, funkcjonowania targowisk, ich regulaminów, propozycji stawek opłat i sposobu poboru, spraw mieszkaniowych, gospodarki komunalnej, prowadzeniem spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo Ochrony Środowiska i ustawy o ochronie przyrody, ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania, ustawy o ochronie zwierząt, gospodarowaniem wodami, ochroną wód i ich zasobów, zwalczaniem klęsk żywiołowych, w tym prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i realizacji programu przeciwpowodziowych, współpracą z sołectwami, prowadzeniem postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, prowadzeniem zadań finansowanych przy współudziale Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. rozliczaniem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.12. Nadzór nad działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.13. Nadzór właścicielski nad Krośnieńskim Przedsiębiorstwem Wodociągowo Kanalizacyjnym Sp. z o.o.14. Nadzór nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i wyznaniowymi.15. Udział w programach zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu.
URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-11-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace porządkowe
PHU "JA-MAR" Jacek Przestrzelski - 2016-09-15 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
PAECH PREFABRYKACJA Sp. z o.o. Międzychód - 2016-09-20 - Międzychód (wielkopolskie)
- praca biurowa,- wprowadzanie danych,- analiza danych,- sporządzanie raportów,- ewidencja czasu pracy,- druków ścisłego zarachowania.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Ropczyce (podkarpackie)
przyjmowanie zakładów bukmacherskich, obsługa klientów oraz wykonywanie pracy przy komputerze
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie Sp. zo.o. - 2018-02-21 - Police (zachodniopomorskie)
montaż sprzętu AGD na linii produkcyjnej, kontrola jakości, obsługa maszyn produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2016-06-27 - Łódź (łódzkie)
praca na stanowisku młodszy wartownik
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dbanie o prawidłową obsługę i eksploatację koparki. Zajmuje się konserwacją sprzętu, prowadzeniem prac załadunkowych oraz przygotowywaniem terenu do pracy sprzętu, wydobywanie żwiru i piasku. W przypadku wystąpienia usterek informowanie przełożonych, tankowanie oraz kontrolowanie zużycia paliwa.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Mielenko (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie pizzy na bazie konkretnych przepisów, obsługa pieca do wypieku pizzy
Sabina Kramarczyk - 2020-08-07 - Szczycionek (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych;rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą;
FHU Zoo-Dragon Hurt Detal - 2019-01-10 - Koleczkowo (pomorskie)
- Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac,- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników;- Przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT,- Wsparcie działu w innych bieżących pracach
"KRUSZYWA POLSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-03-01 - Rybaki (pomorskie)
1. Czynności związane z pakowaniem belek2. Prace załadunkowe i transportowe3. Konserwacja urządzeń
TEXTON S.A. - 2021-06-22 - Ksawerów (łódzkie)
Obsługa maszyn, sprawdzanie jakości towaru, dbanie o sprawny przebieg procesu produkcyjnego,
Global Workers Sp. J. Kamil Sternik Karol Pasikowski - 2018-03-30 - Nasutów (lubelskie)
Zapewnienie fizycznego bezpieczeństwa osób i mienia. Chronienie przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem.Miejsce pracy: Wrocław., Bielany Wrocławskie. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 669-440-369 lub osobisty.Oferta przeznaczona jest dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prace proste pomocnicze przy wyrobach tartacznych
kontakt przez PUP - 2021-06-08 - Sątoczno (pomorskie)
Załadunek,rozładunek towarów,dostawa do klienta,prace magazynowe
PHU BENBUD - 2016-08-01 - Teresin (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
CENTRUM MEDYCZNE KAZIMIERZ MICHAŁEK - 2016-10-03 - Alwernia (małopolskie)
Świadczenie opieki medycznej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie - 2018-11-13 - Krosno (podkarpackie)