NACZELNIK WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA Krosno Odrzańskie oferta pracy URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE
Stanowisko: NACZELNIK WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem; Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Odpowiedzialność za wyniki pracy Wydziału, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału, w tym w szczególności: gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawami i aktami normatywnymi organów gminy, prowadzeniem rejestru mienia komunalnego i jego inwentaryzacją, sporządzaniem załączanej do projektu uchwały budżetowej informacji o stanie mienia komunalnego, sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użyczanie, dzierżawę lub najem nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów w tym zakresie, sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców, sprzedażą oraz oddawaniem w użytkowanie wieczyste działek budowlanych i przyległych, przekazywaniem w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnym, prowadzeniem spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywania gruntów na rzecz gminy do realizacji celów publicznych, prowadzeniem spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatnym przejmowaniem gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów, prowadzeniem spraw z zakresu rolnictwa, w tym: sprawowaniem kontroli w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego (OC rolników) oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych (ubezpieczenia budynków rolniczych), sporządzaniem sprawozdań do Ministra Skarbu w sprawie przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego, prowadzeniem spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji oświetlenia publicznego, funkcjonowania targowisk, ich regulaminów, propozycji stawek opłat i sposobu poboru, spraw mieszkaniowych, gospodarki komunalnej, prowadzeniem spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo Ochrony Środowiska i ustawy o ochronie przyrody, ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania, ustawy o ochronie zwierząt, gospodarowaniem wodami, ochroną wód i ich zasobów, zwalczaniem klęsk żywiołowych, w tym prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i realizacji programu przeciwpowodziowych, współpracą z sołectwami, prowadzeniem postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, prowadzeniem zadań finansowanych przy współudziale Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. rozliczaniem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.12. Nadzór nad działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.13. Nadzór właścicielski nad Krośnieńskim Przedsiębiorstwem Wodociągowo Kanalizacyjnym Sp. z o.o.14. Nadzór nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i wyznaniowymi.15. Udział w programach zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu.
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PARKOWA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Wydziałem; Prawidłowe organizowanie pracy Wydziału i podziału pracy pomiędzy pracowników. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Wydziale. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, oraz Komisji z zakresu działania Wydziału. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Odpowiedzialność za wyniki pracy Wydziału, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu. Nadzór nad realizacją zadań Wydziału, w tym w szczególności: gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawami i aktami normatywnymi organów gminy, prowadzeniem rejestru mienia komunalnego i jego inwentaryzacją, sporządzaniem załączanej do projektu uchwały budżetowej informacji o stanie mienia komunalnego, sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użyczanie, dzierżawę lub najem nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów w tym zakresie, sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców, sprzedażą oraz oddawaniem w użytkowanie wieczyste działek budowlanych i przyległych, przekazywaniem w trwały zarząd nieruchomości jednostkom organizacyjnym, prowadzeniem spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości oraz nabywania gruntów na rzecz gminy do realizacji celów publicznych, prowadzeniem spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz nieodpłatnym przejmowaniem gruntów będących w użytkowaniu wieczystym w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem umów, prowadzeniem spraw z zakresu rolnictwa, w tym: sprawowaniem kontroli w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego (OC rolników) oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych (ubezpieczenia budynków rolniczych), sporządzaniem sprawozdań do Ministra Skarbu w sprawie przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego, prowadzeniem spraw z zakresu utrzymania i eksploatacji oświetlenia publicznego, funkcjonowania targowisk, ich regulaminów, propozycji stawek opłat i sposobu poboru, spraw mieszkaniowych, gospodarki komunalnej, prowadzeniem spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo Ochrony Środowiska i ustawy o ochronie przyrody, ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania, ustawy o ochronie zwierząt, gospodarowaniem wodami, ochroną wód i ich zasobów, zwalczaniem klęsk żywiołowych, w tym prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i realizacji programu przeciwpowodziowych, współpracą z sołectwami, prowadzeniem postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, prowadzeniem zadań finansowanych przy współudziale Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. rozliczaniem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.12. Nadzór nad działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.13. Nadzór właścicielski nad Krośnieńskim Przedsiębiorstwem Wodociągowo Kanalizacyjnym Sp. z o.o.14. Nadzór nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i wyznaniowymi.15. Udział w programach zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zalezności od kwalifikacji, stażu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
NACZELNIK WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:Kandydatem może być osoba która:Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 oraz ust 4 ustawy o pracownikach samorządowych.Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane: prawo, geodezja, gospodarka nieruchomościami, administracja, ochrona środowiska, rolnictwo.Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.Zna przepisy prawa z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie środowiska, ustawie o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesiania, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.b. Wymagania dodatkowe:Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole.Min 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej.Prawo jazdy kat. B.Uprawnienia specjalistyczne (np. uprawnienia geodezyjne, wyceny nieruchomości).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KROSNO ODRZAŃSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PARKOWA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej. List motywacyjny. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopia dowodu osobistego. Dokumenty potwierdzające wykształcenie dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu). Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia o szkoleniach, prawo jazdy kserokopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.a. Termin:2017-11-24 14:30:00b. Sposób: Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 24 listopada 2017 r. do godziny 14.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskimc. Miejsce:Urząd Miasta w Krośnie OdrzańśkimBiuro Obsługi Interesantaul. Parkowa 166-600 Krosno Odrzańskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PARKOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 16.11.2017
Oferta pracy ważna do: 24.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w sklepach ogólnospożywczych
BYDGOSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BYDGOSZCZY - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przedstawiciel handlowy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROLMEX Andrzej Pruszkowski - 2017-11-23 - Kulesze Kościelne (podlaskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami.- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.- Realizacja zadań administracyjnych i porządkowych.- Przestrzeganie i kontrolowanie standardów pracy i procedur Play.
VERBUM - SALON PLAY - 2016-05-06 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
opieka i prowadzenie zajęć edukacyjnych
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE JĘZYKOWE "CHATKA PUCHATKA" Anna Olejnik - 2016-06-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
Budowa domów od podstaw
Firma Handlowo-Usługowa "Markiz" Zbigniew Fień - 2018-03-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa obrabiarki CNC frezarki, zmiana ustawień maszyny, regulowanie oraz kontrola parametrów, odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę na stanowisku pracy, pisanie programów (rozmieszczenie poszczególnych elementów na płycie pod dane zlecenia), modyfikacja istniejących programów
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dostawa przesyłek
Poczta Polska SA - 2016-04-18 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż art. spożywczo-monopolowych
SKLEP WIELOBRANŻOWY BIENEK - 2016-10-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
wymagana podstawa znajomość robienia drinków
PUB EUFORIA - 2016-03-18 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedawca
PIOTRUŚ PAN Spółka z o.o. Spółka Komandytowa w Przemyślu - 2017-03-29 - Zagórz (podkarpackie)
Obsługa spraw przekazywanych przez kancelarię, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z partnerami kancelarii, aktywne pozyskiwanie klientów.Oferta dostępna również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Kancelaria Prawna Legatis Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Lublin (lubelskie)
Nauka w zawodzie naprawy pojazdów powypadkowych - uszkodzonych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na wysokości związana z kryciem i naprawa dachów.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Piegonisko-Wieś (wielkopolskie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych; bieżąca kontrola procesu produkcji, dbanie o stan technicxzny maszyn i urządzeń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PPH Bylicki Sławomir - 2016-11-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
montaż elementów granitowych
MONUMENTUS PRZEMYSŁAW BEŁDYCKI - 2018-01-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywania zabudów samochodowych
E-TRANS sp. z o.o. - 2016-09-05 - Stary Sącz (małopolskie)
Bieżąca komunikacja z dostawcami orazkomórkami wewnętrznymi firmy, w celuprawidłowej organizacji i planowaniadziałań
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Sierpc (mazowieckie)
zliczanie produktów ze wskazanego działu w markecie z użyciem skanera
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Zakopane (małopolskie)
Produkcja maszyn rolniczych, spawanie metalowych elementów
Farmet a.s. - 2016-02-08 - Czechy (Czechy)
sprzątanie hali magazynu, zamiatanie podłogi, mycie maszynowe podłóg, wycieranie kurzu z regałów, zbieranie folii i pustych kartonów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna - 2016-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Operator koparki - pracownik drogowy
F.H.U. "TRANS-KOP BIS" Maria Łątka - 2017-06-09 - Dąbrówka Tuchowska (małopolskie)
zgodny ze st.
"AUTO-HANDEL" Skup i Sprzedaż Części Samochodowych Piotr Małecki - 2015-12-01 - Wszewilki (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, obsługa klientów, ekspozycja towarów, doradzanie klintów w wyborze asortymentów, przyjmowanie dostaw, wykładanie towarów na półkach, wydruki etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
DROBNE REMONTY, ODŚNIEŻANIE ,KOSZENIE TRAWY, ZAOPATRZENIE
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-14 - Żyraków (podkarpackie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk-Serwis Finansowy Adamczuk Grzegorz - 2017-10-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- typowe obowiązki sprzedawcy
Lisowski Józef Firma Handlowo Usługowa - 2018-01-12 - Wronki (wielkopolskie)
Obróbka ślusarska elementów do maszyn. Konserwacja i remonty maszyn. Naprawianie stopni śrubowych sprężarek. Szlifowanie, smarowanie, czyszczenie, kontrola sprawności, instalacja i wymiana części.
"MARANI" Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)