ASYSTENT PROJEKTANTA Klamry oferta pracy FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA ŁUKASZ SZUSTER
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Klamry (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA ŁUKASZ SZUSTER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:86-200 Klamry 28B, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Klamry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: projektant wzornictwa przemysłowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: architektura
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu AutoCad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FIRMA PROJEKTOWO-BUDOWLANA ŁUKASZ SZUSTER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
86-200 Klamry 28B, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: chełmiński
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Klamry
Numer budynku pracodawcy: 28B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: projektant wzornictwa przemysłowego
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 16.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc uczestnikom projektu w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych. Pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych, wsparcie podczas pobytu w mieszkaniu wspieranycm, w tym przeprowadzaniu treningów.WYMAGANIA: wyksztalcenie min.średnie, kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów tj.opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej (szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 80 godzinne szkolenie z zakresu reazlizowanej usługi opiekuńczej), doświadczenie w realizacji usłyug opiekuńczychw tym zawodowe, wolontariacki lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.KONTAKT: j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów Salonu Optycznego
SALON OPTYCZNY - ŚWIAT OKULARÓW BOŻENA MACIEJEWSKA - 2016-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w opiece i wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym, pomoc przy organizacji imprez okolicznościowych, pomoc przy wykonywaniu dekoracji, gazetek, pomoc przy wydawaniu posiłków, pomoc podczas spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane finanse, rachunkowość; doświadczenie zawodowe mile widziane; skrupulatność, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie dok. do systemu teleinformatycznego; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
kształtowanie umiejętności wspomaganie w życiu codziennym osoby niepełnosprawnej, motywowanie do aktywności, pomoc w dotarciu na zajecia przewidziane w projekcie
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-10-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
oferta stażu - prowadzenie baz danych, kontakt z klientem , obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wiązowna (mazowieckie)
dobór opraw okularowych, ich sprzedaż, naprawa oraz wymiana elemenów, sprzedaż akcesoriów optycznych, soczewek kontaktowych, rozliczanie utargów
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Odbieranie telefonów, kserowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do prowadzenia spraw
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych,
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Oborniki (wielkopolskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: asystenta koordynatora w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Nadzór nad realizacją projektu. -Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie działań promocyjnych projektu. -Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.-Udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych. -Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Poszukiwanie i sprzedaż ładunków transportowych na terenie Europy
FONOKAJ SP.ZO.O. SP.K. - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc nauczyciela - praca z dziećmi. Praca na cały etat z mozliwoscia pracy na 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 91.
Szkoła Podstawowa Nr 36 - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Sprawdzanie dokumentów przetargowych pod kontem formalnym.2. Kompletowanie dokumentacji ofertowej.3. Pomoc w nadzorowaniu stron przetargowych pod kontem zmian w dokumentacji.4. Pilnowanie terminów, wysyłka dokumentów/ ofert.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciel akl. II, 1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą: osobisty telefoniczny.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie obliczeń konstrukcji budynków w programach Specbud, Robot,czytanie i wykonywanie rysunków w Auto Cad, praca w zespole projektowym
STUDIO ARCHITEKTURY GAMMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Białystok (podlaskie)
Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie, we wskazanym przez sędziego zakresie, orzecznictwa, i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sedziom w danym wydziale.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-03-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jarosław (podkarpackie)
Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej, pomoc kierownikowi przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających, pomoc kierownikowi przy nadzorze nad realizacją grafików ekip sprzątających w tym w języku ukraińskim, pomoc kierownikowi firmy sprzatającej przy rekrutacji pracowników w tym w jęz. ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-04-30 - Przesmyki (mazowieckie)
fakturowanie, obsługa klienta, kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru, kontrola nad wizualizacją obiektu, kontrola list klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Smolna (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Praca z rodziną problemową
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU - 2017-08-31 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną)* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-02-20 - Kornice (śląskie)
jw.
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)