ASYSTENT PROJEKTANTA, KIEROWNIK ROBÓT- OFPR/17/0679 Wilków oferta pracy DAKAD Sp.z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA, KIEROWNIK ROBÓT- OFPR/17/0679
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - projektowanie budynków mieszkalnych, hal, silosów- robienie zestawień materiałów na budowę
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Wilków (opolskie)
Pracodawca: DAKAD Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 18, 46-113 Wilków, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- projektowanie budynków mieszkalnych, hal, silosów- robienie zestawień materiałów na budowę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT PROJEKTANTA, KIEROWNIK ROBÓT- OFPR/17/0679
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wilków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: DAKAD Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Andrzej Dąbkiewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,organizowanie wypoczynku dzieci,utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, opieka nad dziećmi w klasie.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Ostrowite (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę z klientami i kontrahentami z Nepalu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynacja wysyłek i dostaw do klientów; fakturowanie; administracja sprzedaży i raportowanie; bieżąca aktualizacja bazy danych produktów i opakowań.Praca w godz.7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Słupsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, montaż specjalistycznych urządzeń do pomiaru ciśnienia, przepływu wody, gazu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Projektowanie obiektów architektonicznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Zamość (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Opracowanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej (w biurze oraz w terenie).Umowa na czas określony na 6 miesięcy
AKTYN SP. Z O. O. - 2018-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Transport posiłków pomiędzy stołówkami na terene zakładu, obsługa klienta.
EVER CATERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-22 - Belsk Duży (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-09-25 - Bytom (śląskie)
przygotowanie stanowiska pracy, organizacja pracy gabinetu, czynna asysta przy fotelu stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Dokonywanie analiz akt sprawy we wskazanym przez sędziego zakresie; kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących; sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń, uzasadnień; sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi. Więcej informacji o ogłoszonym konkursie na stronie internetowej www.pila.sr.gov.pl w zakładce oferty pracy: ogłoszenie o konkursie A-114-3/18.
SĄD REJONOWY W PILE - 2018-10-02 - Piła (wielkopolskie)
Pakowanie leków
PHARMA INNOVATIONS SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Kobyłka (mazowieckie)
pomoc w pracy architekta
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Puławy (lubelskie)
obsługa petentów ze znajomością prawa
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-04-26 - Cieszyn (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów pod względem formalnym imerytorycznym, wprowadzanie dokumentów do systemówksięgowych, pozostałe prace administracyjne.
Kancelaria Podatkowa Expert Izabela Ołowiany - 2017-11-06 - Opole (opolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla dzieci, prowadzenie dokumentacji.
Przedszkole Montessori Bambini 3 - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z deficytami oraz dokumentacjiz tym związanej, opieka nad dziećmi w czasie nauki, zabawy, spacerów; prace porządkowe;
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami w systemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymanie właściwej ekspozycji produktów , w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i procedurami firmy.
TESCO /POLSKA/ Sp.z.o.o Hipermarket Jelenia Góra - 2016-01-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola pomaga nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych. pomaga dzieciom w spożywaniu posiłków pomaga dzieciom w czynnościach higienicznychpomaga dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu sięopiekuje się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuczycach - 2018-07-26 - Łuczyce (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie ksiąg rachunkowych podmiotów powiązanych z PMI, w sposób rzetelny, drobiazgowy, czasowy, zgodnym ze wszelkimi regulacjami US GAAP, statutowymi przepisami o rachunkowości, jak również procedurami i legislacją PMI, -wykonywanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych zamknięć ksiąg rachunkowych GAAP dla przypisanych spółek PMI zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w SLA-OLA, wyszczególnionych w kalendarzu rozliczeń okresowych, -przygotowywanie ksiąg rachunkowych US GAAP, jak również raportów finansowych dla podmiotów powiązanych z PMI, w zakresie uzgodnionym w SOLA- OLA. -dostarczanie analiz uzyskanych wyników dla organów zarządczych, poprzez tworzenie miesięcznych, kwartalnych, a także rocznych raportów finansowych, -przygotowywanie deklaracji/ kalkulacji podatkowych (dotyczącychpodatków dochodowych, a także podatków od dochodów kapitałowych) wypełnianych dla krajowych podmiotów prawnych, -zaspokajanie potrzeb wynikłych ze zmian w procedurach księgowania. -uczestnictwo w programach udoskonalania procedur.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kraków (małopolskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żukowo (pomorskie)
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
ORGANIZACJA DNIA ZGODNIE Z PLANEM PRZEŁOŻONEGO. OBSŁUGA BIURA, OBSŁUGA INTERESANTA OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMPUTERA POZYSKIWANIE ZLECEŃ WYSZUKIWANIE OFERT NIERUCHOMOŚCI PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO SPRZEDAŻY PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Karwieńskie Błoto Pierwsze (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)