ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Jasło oferta pracy Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier energetyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość autocad
Nazwa pracodawcy: Biuro Projektów "NAFTA-GAZ" SP. ZO.O JASŁO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Józefa Ducala 11, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: W dni robocze, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Józefa Ducala
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier energetyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.08.2019
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 03.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0816476cb46f1939805f262d0416166e
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: poznanie specyfikacji działu kadr i płac, nauka programu kadrowego, nauka naliczania wynagrodzeń, nauka systemu Płatnik, zakładanie akt pracowniczych, zapoznanie się z przepisami dot. wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (AWARIE, REMONTY) NIERUCHOMOŚCI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA - 2017-02-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
ZApoznanie z przepisami BHP i PPOŻ na stanowisku pracy, przyjmowanie dokumentów wpływajacych do biura, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych;wprowadzanie okumentów do programu księgowego CDV,OPTIMA;sprawdzanie rejestrw zakupu, sprzedazy oraz nanoszenie numerów ksiegowych, obsługa urzadzeń biurowych;prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biura;dostarczenie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Utrzymanie porządku w przedszkolu, pomoc nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu zajęć.
Przedszkole Niepubliczne ,,Omnibusek" w SuwałkachHanna Grażyna Żebrowska - 2018-11-23 - Suwałki (podlaskie)
- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć- przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć- udzielanie pomocy dziecku autystycznemu, pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych- zapoznanie się z dokumentami regulującymi funkcjonowanie ucznia autystycznego w szkole- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dziecku autystycznemu na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych- opiekowanie się dzieckiem autystycznym podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek- ułatwianie dziecku autystycznemu funkcjonowanie w grupie rówieśniczej-organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i chrony ppoż- opieka nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Klęczany (małopolskie)
POMOC W PROWADZENIU PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, KONTROLA OTRZYMYWANYCH DOKUMENTÓW OD KANDYDATÓW, WPROWADZANIE DANYCH I OBSŁUGA SYSTEMU, BUDOWANIE BAZY DANYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, J.ANGIELSKI W STOPNIU DOBRYM
RPR SEBASTIAN MOLTU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace ogólnobudowlane
PHU DOM BUD - 2016-09-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
Obsługa pacjentów gabinetu, rejestracja wizyt. Badanie słuchu (po szkoleniu). Sprzedaż aparatów słuchowych, akcesoriów i baterii. Miejsce wykonywania pracy: Wołów.
Magdalena Sowizdraniuk Centrum Dobrego Słuchu Aparaty Słuchowe - 2017-01-24 - Wołów (dolnośląskie)
Remont budynków komunalnych, malowanie elewacji, remont klatki schodowej, wymiana rynien i rur spustowych, układanie parkingu z polbruku
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa sekretariatu i klientów kancelarii
Kancelaria Adwokacka JHC Adwokaci s.c. KAROLINA JABŁKOWSKA GRZEGORZ ĆWIEK MARCIN RAKOCZY - 2019-04-25 - Opole (opolskie)
- powadzenie terminarza,- przyjmowanie i segregowanie korespondencji,- przyjmowanie rozmów telefonicznych, wiadomości tekstowych i e-maili,- organizowanie stanowisk pracy i dbanie o czystość,- układanie spersonalizowanych jadłospisów,- przygotowywanie dokumentów księgowych,- prowadzenie dokumentacji żywieniowej
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Umawianie wizyt pacjentów, odbieranie telefonów, przygotowywanie gabinetu do pracy, czyszczenie i sterylizacja narzędzi, asystowanie podczas zabiegów.
Gabinet Stomatologiczny lek. stom. Renata Syguda - 2019-03-11 - Kłobuck (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olkusz (małopolskie)
Roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie delegacji, archiwizacja dokumentów, inne bieżace prace na zajmowanym stanowisku oraz prace zlecane przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Płock (mazowieckie)
obsługa niwelatora,odbiornika GPS,tachimetru
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-PEŁNIENIE FUNKCI ASYSTENTA KOORDYNATORA W PROJEKCIE EFS-PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ I REKRUTACJA UCZESTNIKÓW DO PROJEKTU-PROWADZENIE BIURA PROJEKTU-NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA-STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI-OBSŁUGA ADMINISTARCYJNA I LOGISTYCZNA-SPORZĄDZANIE UMÓW, FORMULARZY, ZESTAWIEŃ, DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ-ORGANIZACJA FORM WSPARCIA W PROJEKCIE: DORADZTWO, SZKOLENIA, STAŻE, POŚREDNICTWO PRACY, PRZYZNAWANIE DOTACJI
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w tym w oparciu o AutoCad i Corel. Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej realizowanych projektantów.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pełnienie opieki nad dziećmi różnych narodowości (w tym ukraińskiej), realizowanie zadań wskazanych przez nauczyciela, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i higienicznych przy dzieciach
KRAJOWE CENTRUM ROZWOJU DZIECKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Dobór oraz sprzedaż aparatów słuchowych, rejestracja pacjentów.
ACS Słuchmed Spółka z o.o. - 2017-01-16 - Nowa Dęba (podkarpackie)
techniczna pomoc przy konstrukcji prototypów sukienek wieczorowych,umiejętność przyszycia nowego modelu odzieży,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc w czynnościach samoobsługowych na terenie przedszkola w łazience, szatni przedszkolnej podczas ubierania i rozbierania się i poza nim podczas spacerów, wycieczek, zabaw na świeżym powietrzu. Pomoc nauczycielom w zapewnieniu bezpieczeństwa dzieciom. Pomoc nauczycielowiw organizacji i przebiegu zajęć i zabaw. Organizowanie zabaw, gier i zajęć dowolnych w kącikach zaimteresowań dla dzieci. Przygoptowanie pomocy dydaktycznych do zajęć i zabaw, dekoracji pomieszczeń związanych z realizacją zadań przedszkola.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bystra (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie zarządu w realizacji bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)
!
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Głoska (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Sierpc (mazowieckie)
pomoc w księgowaniu faktur przychodowych i kosztowych oraz innych dokumentów księgowych, pomoc w bieżącej obsłudze działu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kwidzyn (pomorskie)
1. Obsługa klienta.2. Aktualizacja ofert na stronach internetowych.3. Przygotowywanie dokumentów do umowy.4. Wprowadzanie ofert do bazy.5. Asystowanie przy podpisywaniu umów pośrednictwa.6. Wyjazdy w teren z doradcą celem pozyskania lub prezentacji nieruchomości.7. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Tarnów (małopolskie)
Fakturowanie, prace biurowe, rozdzielanie poczty, sporządzanie prostych analiz zysków i strat, obsługa urzadzeń biurowych
LAMBDA LOGISTICS Dominik Grzelak - 2017-12-14 - Leszno (wielkopolskie)