ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Jarosław oferta pracy ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA


Największy wybór odzieży Poleasingowe używane laptopy.

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Konsultacja trasy przebiegu sieci elektrycznej z właścielami gruntów.Praca w terenie i zdalnie przy komputerze.Zdalna i na terenie powiatów jarosławskiego i przeworskiego.Nieregulowany czas pracy.Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon i laptop.Mile widziana umiejętność obsłudi AutoCAD.Rozmowa kwalifikacyjna w Jarosławiu. Po umówieniu terminu telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.

Data publikacji: 2020-09-02

Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)

Pracodawca: ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Konsultacja trasy przebiegu sieci elektrycznej z właścielami gruntów.Praca w terenie i zdalnie przy komputerze.Zdalna i na terenie powiatów jarosławskiego i przeworskiego.Nieregulowany czas pracy.Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon i laptop.Mile widziana umiejętność obsłudi AutoCAD.Rozmowa kwalifikacyjna w Jarosławiu. Po umówieniu terminu telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2020

Data zakończenia pracy: 16.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (MS OFFICE), Internet

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, elektryczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Nazwa pracodawcy: ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA

danePracodawcy_nip: 9223029732

danePracodawcy_regon: 06071548800000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Adres pracodawcy:
Zagłoby 3A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Zamość

danePracodawcy_kodPowiatu: 0664

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Zamość

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510

Ulica pracodawcy: Zagłoby

Numer budynku pracodawcy: 3A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 02.09.2020

Oferta pracy ważna do: 16.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b44b4e995540afbfac1b00f4a6611e36

Podobne oferty pracy

STOLARZ - od 2 500 PLN

wykształcenie zawodowedoświadczenie w stolarce meblowejumiejętność obsługi maszyn stolarskich
Zakład Stolarski Kostrzewski Paweł - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENTKA /POMOC STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

asystowanie przy pracy lekarza stomatologa, rejestracja pacjentów, sterylizacja narzędzie, dbanie o porządek w gabinecie i jego otoczeniu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kłecko (wielkopolskie)

KSIĘGOWY/A - 2 500 - 3 500 PLN

KSIĘGOWY/A-PEŁNA KSIEGOWOŚĆ SP. Z O. O.
ERG-CHEMICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)

SPAWACZ - od 3 000 PLN

prace cięcia i spawania elementów stalowych
REW-TON Sp z ooSp Komandytowa - 2019-11-12 - Wólka Smolana (mazowieckie)

PRACOWNIK USŁUG SPRZĄTANIA - od 1 000 PLN

20 godz tygodniowo; 13 zł/godz
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE - 2016-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

tworzenie dokumentacji tech. oraz jej uaktualnianie, zamawianie narzędzi i oprzyrządowania oraz kontakt z dostawcami ww rzeczy
T&R Technology&Renwal sp.z o.o. - 2017-06-09 - Teresin (mazowieckie)

ASYSTENT DS. STNDARDÓW SKLEPOWYCH 1/2 ETATU - od 1 085 PLN

Dbanie o standardy sklepu, wykładanie towaru, praca na kasie. Praca na 1/2 etatu, dwuzmianowa w godz. pomiędzy 6.00 a 23.00 od poniedziałku do niedzieli, w Czechowicach-Dziedzicach (grafik do ustalenia).
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 224 PLN

pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej, zapewnienie bezpieczeństwa dzieci, dbanie o ład i porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu
Gminny Zespół Szkół w SKARBIMIERZU - 2018-01-19 - Skarbimierz (opolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji księgowych
Sylwia Kaczmarek Biuro Rachunkowe "JULEX" - 2017-04-10 - Chabielice-Kolonia (łódzkie)

ELEKTROMONTER,MONTER ROZDZIELNIC STEROWANIA - 3 500 - 4 000 PLN

CV,skierowanie do pracodawcy
ESTEG Marek Glaza - 2018-06-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Stojadła (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY FŚW - od 2 250 PLN

prowadzenie i analiza ksiąg rachunkowych (pełna księgowość, PKPiR), utrzymanie kontaktów z instytucjami współpracującymi (Banki, Urzędy, Kontrahenci), kontrola i ustalanie sald kont księgowych, obsługa spraw bieżących, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie spraw kadrowo-płacowychwynagrodzenie: do uzgodnienia
Grajewscy Sp. Jawna - 2019-08-06 - Świebodzice (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 1 033,7 PLN

a) Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby dyrektora. b) Organizowanie spotkań i konferencji. c) Sporządzanie projektów pism i korespondencji. d) Organizowanie pracy biura dyrektora, zaopatrzenie w artykułu spożywcze, biurowe. e) Przyjmowanie rozmów i wiadomości. f) Prowadzenie terminarza i organizowanie pracy dyrektora.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Pakowanie paczek
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Strzelno (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Dąbrówka Zabłotnia (mazowieckie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI CUDZOZIEMCÓW(NR 0353) - od 2 800 PLN

- tworzenie ofert pracy na podstawie opisów stanowiska w języku ukraińskim i rosyjskim,- selekcja i rekrutacja pracowników,- kontakt telefoniczny z kandydatami i pracownikami,- współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wołów (dolnośląskie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 30 PLN

Praca w terenie z osobą niepełnosprawną, pomoc w wyjściu z domu i powrotem do domu. Praca na umowe zlecenie do końca 2020r. Praca na jedną zmianę 30 godzin w miesiącu w godzinach 7:00-22:00. Miejsce wykonaywania pracy teren Gminy Mierzęcice
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-02-27 - Mierzęcice (śląskie)

TOKARZ / FREZER - od 3 500 PLN

Praca na maszynach konwencjonalnych.
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-24 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

pomoc księgowej w prowadzeniu dokumentacji firmyobsługa programów komputerowych
RYMAX Chorobik Wojtycza Spółka Jawna - 2016-06-17 - Dobczyce (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 100 PLN

Monitorowanie i kontrola transportu. Nadzór nad dokumentacją transportową. Praca na giełdach transportowych. Kontakt z klientami, kontakt z kierowcami.
Daf-Trans Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Sopot (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 300 PLN

1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie - 2019-01-15 - Jabłonna (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

Wprowadzanie faktur do systemu, obsługa systemu obiegu faktur, archiwizowanie dokumentów. Bieżące wsparcie działu księgowości w codziennych obowiązkach, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oraz pomoc w rozliczaniu kontraktów. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.
MBC AUTOMATYKA I WENTYLACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 500 PLN

1. wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki,2. obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,3. przyjmowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej,4. sporządzanie wybranych sprawozdań do GUS,5. organizacja imprez okolicznościowych w przedsiębiorstwie,6. dbanie o właściwy wizerunek firmy.Wynagrodzenie 2500+premia
Comfort S.A. - 2016-08-12 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU -CD - od 2 300 PLN

Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych, Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, Koordynacja wizyt Gości,Opracowywanie prezentacji i raportów, przygotowywanie materiałów na spotkania biznesowe, Przygotowywanie tłumaczeń pol- ang, ang- pol, w tym prezentacji oraz tekstów na potrzeby przełożonych, Zarządzanie i nadzór nad obiegiem dokumentów.Oferta obejmuje:Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, atrakcyjny model premiowania
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT BHP - od 2 600 PLN

wykonywanie pomiarów ciśnienia węży, naprawa, konserwacja, legalizacja gaśnic, prowadzenie kontroli BHP, prowadzenie szkoleń BHP, PPOŻ
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Żuromin (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 3 000 - 4 200 PLN

analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw odroczonych lub zawieszonych, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie dokumentów, sporządzanie odpowiedzi na pisma nieprocesowe, gromadzenie orzecznictwa i literatury
SĄD REJONOWY W KWIDZYNIE - 2019-03-26 - Kwidzyn (pomorskie)


Wybierz powiat