ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Jarosław oferta pracy ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA
Poleasingowe używane laptopy.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Konsultacja trasy przebiegu sieci elektrycznej z właścielami gruntów.Praca w terenie i zdalnie przy komputerze.Zdalna i na terenie powiatów jarosławskiego i przeworskiego.Nieregulowany czas pracy.Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon i laptop.Mile widziana umiejętność obsłudi AutoCAD.Rozmowa kwalifikacyjna w Jarosławiu. Po umówieniu terminu telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konsultacja trasy przebiegu sieci elektrycznej z właścielami gruntów.Praca w terenie i zdalnie przy komputerze.Zdalna i na terenie powiatów jarosławskiego i przeworskiego.Nieregulowany czas pracy.Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon i laptop.Mile widziana umiejętność obsłudi AutoCAD.Rozmowa kwalifikacyjna w Jarosławiu. Po umówieniu terminu telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2020
Data zakończenia pracy: 16.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (MS OFFICE), Internet
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, elektryczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: ELTEL K.M. JAROSZ SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 9223029732
danePracodawcy_regon: 06071548800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Zagłoby 3A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Zagłoby
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 16.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b44b4e995540afbfac1b00f4a6611e36
Podobne oferty pracy
wykształcenie zawodowedoświadczenie w stolarce meblowejumiejętność obsługi maszyn stolarskich
Zakład Stolarski Kostrzewski Paweł - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
asystowanie przy pracy lekarza stomatologa, rejestracja pacjentów, sterylizacja narzędzie, dbanie o porządek w gabinecie i jego otoczeniu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kłecko (wielkopolskie)
KSIĘGOWY/A-PEŁNA KSIEGOWOŚĆ SP. Z O. O.
ERG-CHEMICAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
prace cięcia i spawania elementów stalowych
REW-TON Sp z ooSp Komandytowa - 2019-11-12 - Wólka Smolana (mazowieckie)
20 godz tygodniowo; 13 zł/godz
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE - 2016-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
tworzenie dokumentacji tech. oraz jej uaktualnianie, zamawianie narzędzi i oprzyrządowania oraz kontakt z dostawcami ww rzeczy
T&R Technology&Renwal sp.z o.o. - 2017-06-09 - Teresin (mazowieckie)
Dbanie o standardy sklepu, wykładanie towaru, praca na kasie. Praca na 1/2 etatu, dwuzmianowa w godz. pomiędzy 6.00 a 23.00 od poniedziałku do niedzieli, w Czechowicach-Dziedzicach (grafik do ustalenia).
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej, zapewnienie bezpieczeństwa dzieci, dbanie o ład i porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu
Gminny Zespół Szkół w SKARBIMIERZU - 2018-01-19 - Skarbimierz (opolskie)
prowadzenie ewidencji księgowych
Sylwia Kaczmarek Biuro Rachunkowe "JULEX" - 2017-04-10 - Chabielice-Kolonia (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CV,skierowanie do pracodawcy
ESTEG Marek Glaza - 2018-06-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Stojadła (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie i analiza ksiąg rachunkowych (pełna księgowość, PKPiR), utrzymanie kontaktów z instytucjami współpracującymi (Banki, Urzędy, Kontrahenci), kontrola i ustalanie sald kont księgowych, obsługa spraw bieżących, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie spraw kadrowo-płacowychwynagrodzenie: do uzgodnienia
Grajewscy Sp. Jawna - 2019-08-06 - Świebodzice (dolnośląskie)
a) Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby dyrektora. b) Organizowanie spotkań i konferencji. c) Sporządzanie projektów pism i korespondencji. d) Organizowanie pracy biura dyrektora, zaopatrzenie w artykułu spożywcze, biurowe. e) Przyjmowanie rozmów i wiadomości. f) Prowadzenie terminarza i organizowanie pracy dyrektora.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie paczek
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Strzelno (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Dąbrówka Zabłotnia (mazowieckie)
- tworzenie ofert pracy na podstawie opisów stanowiska w języku ukraińskim i rosyjskim,- selekcja i rekrutacja pracowników,- kontakt telefoniczny z kandydatami i pracownikami,- współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wołów (dolnośląskie)
Praca w terenie z osobą niepełnosprawną, pomoc w wyjściu z domu i powrotem do domu. Praca na umowe zlecenie do końca 2020r. Praca na jedną zmianę 30 godzin w miesiącu w godzinach 7:00-22:00. Miejsce wykonaywania pracy teren Gminy Mierzęcice
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-02-27 - Mierzęcice (śląskie)
Praca na maszynach konwencjonalnych.
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc księgowej w prowadzeniu dokumentacji firmyobsługa programów komputerowych
RYMAX Chorobik Wojtycza Spółka Jawna - 2016-06-17 - Dobczyce (małopolskie)
Monitorowanie i kontrola transportu. Nadzór nad dokumentacją transportową. Praca na giełdach transportowych. Kontakt z klientami, kontakt z kierowcami.
Daf-Trans Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Sopot (pomorskie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonnie - 2019-01-15 - Jabłonna (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur do systemu, obsługa systemu obiegu faktur, archiwizowanie dokumentów. Bieżące wsparcie działu księgowości w codziennych obowiązkach, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników oraz pomoc w rozliczaniu kontraktów. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.
MBC AUTOMATYKA I WENTYLACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
1. wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki,2. obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,3. przyjmowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej,4. sporządzanie wybranych sprawozdań do GUS,5. organizacja imprez okolicznościowych w przedsiębiorstwie,6. dbanie o właściwy wizerunek firmy.Wynagrodzenie 2500+premia
Comfort S.A. - 2016-08-12 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych, Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, Koordynacja wizyt Gości,Opracowywanie prezentacji i raportów, przygotowywanie materiałów na spotkania biznesowe, Przygotowywanie tłumaczeń pol- ang, ang- pol, w tym prezentacji oraz tekstów na potrzeby przełożonych, Zarządzanie i nadzór nad obiegiem dokumentów.Oferta obejmuje:Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, atrakcyjny model premiowania
PG Silesia Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wykonywanie pomiarów ciśnienia węży, naprawa, konserwacja, legalizacja gaśnic, prowadzenie kontroli BHP, prowadzenie szkoleń BHP, PPOŻ
kontakt przez PUP - 2020-07-17 - Żuromin (mazowieckie)
analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw odroczonych lub zawieszonych, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie dokumentów, sporządzanie odpowiedzi na pisma nieprocesowe, gromadzenie orzecznictwa i literatury
SĄD REJONOWY W KWIDZYNIE - 2019-03-26 - Kwidzyn (pomorskie)