ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ Zamość oferta pracy ZDI sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za koordynację i nadzór nad powierzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie branży drogowej, w tym: opiniowanie dokumentacji projektowej, wykonywanie przedmiarów robót budowlanych,- pomoc przy nadzorze Inspektorowi Nadzoru branży drogowej nad realizacją robót drogowych, pełnienie obowiązków Asystenta Inspektora Nadzoru,- koordynowanie działań (udział w spotkaniach koordynacyjnych) oraz kontrola prawidłowości przebiegu procesu wykonawczego w realizowanych projektach,- pomoc przy dokonywaniu odbiorów robót dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,- pomoc przy pozyskiwaniu koniecznych decyzji administracyjnych,- raportowanie statusu realizowanych projektów w oparciu o ustalony harmonogram szczegółowy oraz postanowienia umów zawartych z wykonawcami,- obsługa zadań remontowych w zakresie branży drogowej,- uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,- udział w sporządzaniu dokumentów potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót w tym: obmiarów, rachunków ilościowych, przejściowych świadectw płatności, protokołów odbiorów robót w celu wystawiania dokumentów rozliczeniowych,
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: ZDI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za koordynację i nadzór nad powierzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie branży drogowej, w tym: opiniowanie dokumentacji projektowej, wykonywanie przedmiarów robót budowlanych,- pomoc przy nadzorze Inspektorowi Nadzoru branży drogowej nad realizacją robót drogowych, pełnienie obowiązków Asystenta Inspektora Nadzoru,- koordynowanie działań (udział w spotkaniach koordynacyjnych) oraz kontrola prawidłowości przebiegu procesu wykonawczego w realizowanych projektach,- pomoc przy dokonywaniu odbiorów robót dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,- pomoc przy pozyskiwaniu koniecznych decyzji administracyjnych,- raportowanie statusu realizowanych projektów w oparciu o ustalony harmonogram szczegółowy oraz postanowienia umów zawartych z wykonawcami,- obsługa zadań remontowych w zakresie branży drogowej,- uczestnictwo w naradach roboczych na budowie,- udział w sporządzaniu dokumentów potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót w tym: obmiarów, rachunków ilościowych, przejściowych świadectw płatności, protokołów odbiorów robót w celu wystawiania dokumentów rozliczeniowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: branża drogowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: ZDI sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 9221002143
danePracodawcy_regon: 950188927
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Jana Kiepury
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214207
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 07.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?349fd6d7f2a519d3081557dd682e2235
Podobne oferty pracy
praca w terenie
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
Wydawanie towarów na półki sklepowe, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2019-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Otmuchów (opolskie)
asystowanie lekarzowi - stomatologowi przy leczeniu, rejestracja, mycie narzędzi, sterylizacja, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Mysłowice (śląskie)
czynności związane z obsługą sekretariatu i pracy Zarządu; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-14) oraz e-mailowy.
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w dziale księgowości
"LEDPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LUCJAN KUŁECZKO - 2020-02-14 - Annopol (lubelskie)
Prowadzenie szkiców z pomiaru, wbijanie i opisywanie palików przy tyczeniach. Praca przy pomiarach i tyczeniach geodezyjnych.
GEO Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Legnica (dolnośląskie)
- obsługa dokumentacji serwisu- informowanie klienta o przebiegu prac- bieżące wsparcie w procesach biurowych- podstawowe czynności wspierające dział ksiegowy- obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
- Pomoc w codziennym wsparciu i obsłudze klientów, w tym aktywna współpraca z zespołem,- Identyfikacja i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,- Rejestracja zgłaszanych problemów,- Sporządzanie raportów z pracy zespołu,- Utrzymanie doskonałych relacji z klientami,- Zarządzanie dokumentacją IT.
PREBYTES Bartosz Kwitkowski - 2016-07-08 - Leżajsk (podkarpackie)
- sporządzanie umów- organizowanie spotkań z kontrahentami- przygotowywanie ofert sponsoringu- prowadzenie korespondencji- prowadzenie biuram-ce pracy: Glinki 79 Bydgoszcz+teren kraju
Bydgoski Klub Sportowy "Chemik" w Bydgoszczy - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Szkocja (podlaskie)
obsługa biura, umawianie oględzin, opisy operatów szacunkowych, oględziny nieruchomości, inne prace związane z wyceną nieruchomości.
MEGAN Aleksandra Mizera-Pioskowik - 2019-02-26 - Pszczyna (śląskie)
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent kierownika budowy - przygotowywanie budowy (rozliczenia, zamawianie materiałów). Praca na terenie kraju.
ENDOSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w organizacji pracy kierowców. Kontakty z klientami, praca w zespole.
WITRANS IZAK WENERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Kłudno Stare (mazowieckie)
j.w.
CENTRUM ROZWOJU DZIECKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
skierowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Trzcianka (wielkopolskie)
- uczestnictwo w pracach zespołu projektowego- wykonywania pod nadzorem opracowań technicznych z zakresu instalacji sanitarnych
Pracownia Budownictwa Inżynieryjnego PROKAN Piotr Siekierkowski - 2019-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim;KONKURS PRZEPROWADZONY ZOSTANIE 30.01.2019 , GODZ 09:00, w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie WIelkopolskim, ul. Sądowa 2, sala nr. 27. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2018, poz. 23 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 10 stycznia 2019 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-12/18) na adres:Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2018-12-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- montaz mebli - prace załadunkowe i rozladunkowe
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Jarosław (podkarpackie)
sprawdzanie dokumentó prawnych, sporządzanie draftów/zworó operatów / nabór staż POWER/
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Pabianice (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI , KONTAKT Z PRZEWOŻNIKAMI ITP. ITD
DTA SP. Z O.O - 2019-11-07 - Świecko (lubuskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Jacentów (świętokrzyskie)
jw.
INSTYTUT BADAŃ RYNKU, KONSUMPCJI I KONIUNKTUR - 2017-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży.Obsługa klienta, opracowywanie i realizacja zamówień, ofertowanie, obsługa wysyłek kurierskich, szerokie prace biurowe Aktywna współpraca z odbiorcami i dostawcami, realizacja zakupów towarów,dbałość o dobre relacje z klientem ,aktywna praca sprzedażowa i promowanie produktów
CNC LAND s.c. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)
Asystowanie w gabinecie podczas zabiegów stomatologicznych, prace porządkowe, sterylizacja. Praca na zmiany, do godz. 20:00. Aplikacje przesyłać e-mailem kontakt (at) dentica24.pl.
DENTICA 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Rybnik (śląskie)
Administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
umawianie wizyt dla przedstawiciela, wysyłka ofert w systemie elektronicznym, obsługa sprzedażowa, rozmowy telefoniczne z klientami, przygotowywanie towaru do wysyłki, reklamacje.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Pruszków (mazowieckie)