ASYSTENT PRAWNY ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU Lubicz Górny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU
Wynagrodzenie: od 185 PLN
Zakres obowiązków: wg załącznika
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubicz Górny, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg załącznika
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 185 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubicz Górny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 185 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa klienta zgodna ze standardem PKN Orlen S.A.
MAR-URB Urban Marcin - 2016-06-15 - Występa (świętokrzyskie)
obsługa sekretariatu i interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja spotkań
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż bielizny w galerii Olimpia (Triumph)
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Bełchatów (łódzkie)
Dbałość o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo podopiecznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Staszów (świętokrzyskie)
Nauczanie dzieci w wieku 6-9 lat w szkole podstawowej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 58 80, e-mail: spsiechnice (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2015-12-17 - Siechnice (dolnośląskie)
Przeprowadzanie serwisu pojazdów, zakupu i wymian opon, dbanie o dostępność i sprawność floty, nadzór nad kartami paliwowymi, obsługa administracyjna zwiana z kontrolą wydatków dotyczących floty, prowadzenie dokumentacji zdawczo odbiorczej pojazdów, raportowanie na potrzeby Zarządu, realizowanie w urzędach czynności związanych z flotą samochodową
COLIAN Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Opatówek (wielkopolskie)
Dbanie o stanowisko pracy. Prace fryzjerskie.
ASzE Eryk Szczęsny - 2017-03-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH / PRACOWNIK SEKRETARIATUDo Twoich obowiązków będzie należało: - dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji w firmie;- archiwizacja dokumentów; - kontakty telefoniczne i mailowe z partnerami biznesowymi i instytucjami współpracującymi; - prowadzenie wszelkich ewidencji, raportowanie;- przygotowanie dokumentów dla księgowości zewnętrznej;- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej, obsługa spotkań i podejmowanie gości; - przygotowywanie danych na potrzeby pracowników firmy; - pozyskiwanie ogólnodostępnych danych; - pomoc współpracownikom w zakresie ich bieżących działań administracyjnych; - dbanie o czystość w biurze;- działania marketingowe zlecone przez przełożonego,- inne czynności związane z kompleksową obsługa biura.Kontakt e-mail: emilia.dabrowska.hr (at) gmail.com.
PBW Inżynieria - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)
Ksiegowanie dokumentów, dekratacja dokumentów ksiegowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, oferowaie produktów firmy, wprowadzanie danych do systemu, umawianie pacjentów na wizyty
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Opiekunka dziecięca, organizacja zajęć dla dzieci w światlicy
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kampinos (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Smołdzino (pomorskie)
Praca z pacjentami starszymi i niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
kontakt, negocjacje z klientem obcojęzycznym m (Rosja, Anglia, Francja)
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lipno (wielkopolskie)
Organizowanie pracy zapewniającej osiągnięcie wymaganej jakości; zarządzanie terminarzem; planowanie i organizacja spotkań oraz podróży służbowych dla kadry kierowniczej; koordynacja kontaktów ze współpracownikami oraz relacji biznesowych z kontrahentami (w tym międzynarodowymi); tłumaczenie dokumentów / konwersacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji przedsiębiorstwa; inne prace w celu wykonania zadań służbowych zlecone przez przełożonych; prace administracyjne; prace biurowe
KazCoal Poland Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bestwina (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprawdzanie merytoryczne dokumentów, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, redagowanie pism urzędowych przygotowywanie korespondencji, zestawień, raportów, organizacja spotkań, wizyt, w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-10-18 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw z klientami z Nepalu zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspoltworzenie programów rehabilitacji i pomocy osobie niepełnosprawnej, doradzanie w zakresie usług medycznych, rehabilitacyjnych, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa i nadzór nad gniazdem produkcyjnym, wyposażonym w maszyny sterowane numerycznie, obróbka tarcz hamulcowych, kontrola jakościowa wykonanych detali zgodnie z dokumentacją techniczną , wykowywanie pomiarów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej, uczestnictwo w projektach doskonalących jakośś produkcji.
BREMBO POLAND SP Z O O - 2018-03-07 - Niepołomice (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Nowy Targ (małopolskie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Michałowice (mazowieckie)
w/g potrzeb
Biuro Rachunkowe SŁAWIŃSCY Agata Sławińska - 2017-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)