ASYSTENT PRAWNY Złotoryja oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie pism
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Złotoryja (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sporządzanie pism
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotoryja
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2018
Data zakończenia pracy: 09.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie wyższe, rok stażu pracy, prawo jazdy kat B.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2018
Data dodania oferty pracy: 06.09.2018
Oferta pracy ważna do: 08.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- administracyjno-organizacyjne wspieranie bieżących spraw operacyjnych;- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, w tym obiegu dokumentów oraz współpraca z innymi działami;- redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, zestawień, sprawozdań i raportów;- organizowanie i nadzór nad kalendarzem spotkań i podróżami służbowymi;- współpraca z Urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług;- opieka nad sprzętem biurowym;- inne czynności administracyjno-biurowe
MAKARONY POLSKIE S. A. - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe"LYOVIT"J.Godek Daleszyce, - 2017-04-28 - Daleszyce (świętokrzyskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji oraz obsługi technicznej (awarie,remonty) nieruchomosci we wspólnotach mieszkaniowych
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA - 2017-05-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
szlifowanie przedmiotów toczonych w szlifierkach bębnowych oraz przedmiotów o złożonych kształtach na szlifierkach szczotkowych, matowanie
Firma Produkcujno-handlowo-usługowa Jacek Rogacki - 2017-10-16 - Deszczno (lubuskie)
1) Utrzymanie czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych, 2) Pomoc przy przygotowywaniu dań. Równoważny czas pracy - miesięcznie 160 godzin.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Budowanie bazy klientów poprzez aktywność terenową, wsparcie przedstawiciela handlowego, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)
POMOC W PRACACH ADMINISTRACYJNYCH I KADROWYCH, PROWADZENIE WSTĘPNEJ SELEKCJI KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW, UMAWIANIE KANDYDATÓW NA SPOTKANIA ORAZ PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 6 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Pruszków (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Asystent księgowości (prowadzenie rozliczeń ksiegowych kontrahentów oraz pracowników firmy).
Wojciech Baranowski "ELEKTRO-SILVER" - 2016-06-02 - Konarzyce (podlaskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa linii technologicznej do przygotowania sypkich mas i zapraw.Obsługa dozowników wagowych.Kontrola naważania i dozowania dodatków.
GRUPACON Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Ropczyce (podkarpackie)
Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.Wsparcie przy rozwoju i realizacji nowego produktu (przygotowanie dokumentacji, wsparcie kontaktów z dostawcami).
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
✔ prowadzenie dokumentacji biurowej,✔ wstępna obsługa klientów (telefoniczna i mailowa),✔ współpraca z biurem księgowym oraz dekretowanie dokumentów,✔ koordynacja zaopatrzenia biura,✔ wsparcie administracyjne innych działów (przygotowanie dokumentacji, zarządzanie obiegiem dokumentów, redagowanie/pisanie tekstów na strony www)
ANSTA - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad produkcją konstrukcji stalowych, kontrola jakości oraz prowadzenie dokumentacji związanej z produkcją.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
DO GŁÓWNEGO OBOWIĄZKU ASYSTENTA RODZINY NALEŻEĆ BĘDZIE WSPARCIE I AKTYWIZACJA RODZIN ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM ORAZ KIEROWANIE PROCESEM ZMIANY POSTAW ŻYCIOWYCH CZŁONKÓW RODZINY, OPRACOWANIE I REALIZACJA PLANU PRACY Z RODZINĄ WE WSPÓŁPRACY Z CZŁONKAMI RODZINY I W KONSULTACJI Z PRACOWNIKIEM SOCJALNYM; UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W POPRAWIE ICH SYTUACJI ŻYCIOWEJ, W TYM W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI PRAWIDŁOWEGO PROWADZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO; UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SOCJALNYCH;UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW PSYCHOLOGICZNYCH; UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW WYCHOWAWCZYCH Z DZIEĆMI ITP. (ART. 15 USTAWY O WSPIERANIU RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ)
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2016-05-09 - Błażowa (podkarpackie)
monter urządzeń sanitarnych i grzewczych, kanalizacjaMiejsce pracy: teren całego kraju
P.P.H.U. ,,WENTAR" Jakub Tarka - 2016-08-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-organizacja zabaw, zajęć plastycznych, muzycznych-obsługa kasy fiskalnej z monitoringiem -udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Niepołomice (małopolskie)
wg programu stazu RPO (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Końskie (świętokrzyskie)
Sporządzanie i prowadzanie korespondencji biurowej, obsługa dokumentacji klientów zagranicznych - w szczególności rynki wschodnie i dokumentacja pracowników krótkoterminowych z Ukrainy, obsługa sprzętu biurowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z projektantem przy realizacji projektów (place zabaw)WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub studiujący)obsługa programów AutoCad, ArchiCAD, znajomość przepisów budowlanych.Kontakt z pracodawcą: Bartłomiej Łuc 665609600
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jarosław (podkarpackie)
Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI - 2016-01-21 - Kielce (świętokrzyskie)
POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2016-12-27 - Polkowice (dolnośląskie)
prace biurowe, obsługa i zarządzanie sklepem internetowym, wystawianie aukcji
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2017-06-22 - Skarszewy (pomorskie)
praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)