ASYSTENT PRAWNY-STAŻ ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH POWER DLA OSÓB DO 30-GO ROKU ŻYCIA Łowicz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY-STAŻ ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH POWER DLA OSÓB DO 30-GO ROKU ŻYCIA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT PRAWNY-STAŻ ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH POWER DLA OSÓB DO 30-GO ROKU ŻYCIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Stanisława Stanisławskiego 28, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Łowicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łowicz
Ulica pracodawcy: Stanisława Stanisławskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, prowadzenie reklamy i promocji spółki w województwie; umowa o pracę na 2 lata.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Pabianice (łódzkie)
rozwożenie i sprzedaż pieczywa po województwie świętokrzyskim
PIEKARNIA Marek Jóźwik - 2016-11-22 - Mirzec Stary (świętokrzyskie)
sporządzanie dokumentacji magazynowej, rozliczanie zleceń dokumentem RW i ZW, przyjmowanie rejestru kwalifikowanych dostawców, rozliczanie transportu, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Kierownika
Joppol Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie rysunków w programie Autocad w zakresie branży sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oprowadzanie po wystawach, wykonywanie prac związanych z montażem i demontażem wystaw, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji, współudział przy projektach edukacyjnych upowszechniających wiedzę o sztuce.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik hali - kasjer
Transgourmet Polska Sp. z o.o./ SELGROS Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedażi obsluga klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu Partnera Kancelarii Prawnej, prowadzenie kalendarza spotkań, sporządzanie projektów pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii, CV na adres: biuro (at) mgs-group.pl
MGS GROUP Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Oborniki (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, 12-20; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Stomatologiczna Iwona Mackiewicz - 2018-02-09 - Słupsk (pomorskie)
Szkolenie BHP i PPOŻ. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, programem handlowym, z programem do przygotowania kosztorysów napraw pojazdów. Analiza techniczna, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Płock (mazowieckie)
-
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Alina i Andrzej Piewscy - 2018-01-25 - Kościan (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Słupia (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie danych do programów księgowo-płacowych, dekretacja i księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie procesu spawania o najwyższej jakości, kompleksowa obsługa urządzeń spawalniczych, sprawdzanie jakości wykonywanych prac spawalniczych, bieżącakonserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędzi i urządzeń spawalniczych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad dzićmi w wieku przedszkolnym
Niepubliczne Przedszkole "Promyczek" im Ojca Pio - 2018-07-12 - Jastarnia (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 13-16
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-29 - Janki (mazowieckie)
ekspozycja towaru na sklepie; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EURO ROBERT MIKOŁAJCZYK - 2016-10-04 - Gubin (lubuskie)
Asystent operatora dronów - zadania asystenta: do obserwacji otoczenia oraz drona podczas wykonywania lotów i informowania o aktualnej sytuacji/warunkach wymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, po kilku miesiącach pracy oczekiwania i wymagania pracodawcy będą rosły.
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-26 - Białystok (podlaskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pabianice (łódzkie)
wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Bangladeszu, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowanie przy pracy dentysty, dezynfekcja narzędzi i sprzetu stomatologicznego, rejestracja pacjentów, utrzymanie porzadku w obrębie gabinetu stomatologicznego. Godziny pracy: wt. czw. pt. 9.30-14.00 i 15.30-20.30 oraz co druga sobota w godzinach 9.00-15.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PRYWATNA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA PAWEŁ LORENC - 2018-07-19 - Śrem (wielkopolskie)
- STAŁA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY ROZLICZANIU CZASU PRACY EKIP SPRZĄTAJĄCYCH;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY NADZORZE NAD REALIZACJĄ GRAFIKÓW MIESIĘCZNYCH EKIP SPRZĄJĄCYCH (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY PROWADZENIU REKRUTACJI ORAZ SZKOŁEŃ NOWYCH PRACOWNIKÓW (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- KONTAKT Z KLIENTAMI TELEFONICZNIE I DROGĄ MAILOWĄ (W TYM Z KLIENTAMI Z ZAGRANICY W JĘZYKU ROSYJSKIM).
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wyszków (mazowieckie)
przygotowanie gabinetu do pracy, prowadzenie recepcji, kontakt z pacjentem, pierwszy miesiąc umowa zlecenie, praca w godzinach 9.00-20.00 (cztery godziny dziennie)
GABINET STOMATOLOGICZNY MARIA ŁOBOS-MAJ - 2016-10-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
planowanie produkcji rpwerów w oparciu o zamówienia klientów, prognozy sprzedaży i inne zapotrzebowania, generowanie, modyfikowanie, akceptacja zleceń produkcyjnych w systemie ERP, współpraca z działem zaopatrzenia odnośnie dostaw komponentów oraz z innymi działami firmy w sprawach związanych z planem produkcji, sprawdzanie gotowości zamówień produkcyjnych, monitorowanie terminowości wykonania zleceń
Ideal Europe Sp. zo.o. Kutno - 2018-08-16 - Kutno (łódzkie)
-zarządzanie globalnymi inicjatywami związanymi ze strategicznym rozwojem oddziału w ramach globalnych planów rozwoju i operacyjnego funkcjonowania biznesu;-zarządzenie kontaktem z kluczowym klientem w odniesieniu do dużych projektów biznesowych, określania standardów współpracy oraz kwestii finansowych;-nadzór nad projektami globalnymi nieprzypisanymi do żadnej jednostki organizacyjnej;-proponowanie i realizacja usprawnień struktury operacyjnej oddziału;-przeprowadzanie analiz i działań zmierzających do optymalizacji struktury organizacyjnej oddziału;-kompleksowy nadzór nad procesem dostarczania usług oraz realizacji projektów dla klientów kluczowych;-nadzorowanie procesów rozwoju oprogramowania (spojrzenie całościowe) proponowanie ulepszeń i ukierunkowanie ich na polepszenie efektywności finansowej oraz zwiększenie satysfakcji klienta;-współpraca z pozostałymi członkami wyższej kadry kierowniczej w zakresie wdrażania projektów rozwojowych
EPAM Systems Poland - 2018-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
Praca związane z obsługą sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kunów (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Lublin (lubelskie)