ASYSTENT PRAWNY Jarosław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe.
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek+skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: lubaczowski
Gmina pracodawcy: Lubaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubaczów
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Działalność prawnicza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75bd1b622b53071b8aa6225e56b34956
Podobne oferty pracy
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu pracy opiekuńczo- wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
W/g zawodu.
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Zbiór aronii
kontakt przez OHP - 2016-08-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta na głównej linii kas.
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Przemyśl (podkarpackie)
- Zapewnienie wsparcia w wykonywaniu pracy wychowawcy w opiece nad dziećmi, prowadzeniem domu, pomoc dzieciom w nauce, organizowanie podopiecznym czasu wolnego
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2017-03-03 - Biłgoraj (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
asysta i pomoc lekarzowi weterynarii, obsługa sklepu zoologicznego, strzyżenie i pielęgnowanie psów i kotów
MIKOŁAJCZAK MAŁGORZATA GABINET WETERYNARYJNY ELZA - 2019-03-25 - Świdnik (lubelskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; komunikatywność, umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, kontakt z klientem, obieg dokumentów, prowadzenie ewidencji pocztowej, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie nieskomplikowanych analiz prawnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa polegająvca na tłumaczeniu dokumentów patentowych, korespondencja z Urzędami w Ukrainie, Rosji oraz Białorusi, korespondencja z klientami z Ukrainy, Rosji, Białorusi, prowadzenie spraw patentowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Międzychód (wielkopolskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w wieku od 3 do 6 lat; pomoc w organizacji dnia; dbanie o czystość na terenie przedszkola; pomoc w ubieraniu dzieci; pomoc przy wydawaniu posiłków; pomoc w organizacji imprez przedszkolnych oraz dnia przedszkolnego.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielom grup w opiece nad dziećmi, pomoc dzieciom w ich codziennych czynnościach,
kontakt przez PUP - 2020-05-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Rozwożenie materiałów budowlanych na tereny budowy na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 17,00 zł brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Praca tynkarza polegać będzie na nakładaniu warstw tynkarskich ( wapiennych, cementowych, żywicznych, alabastrowych ) oraz tynków suchych (np. Płyt gipsowych) na ściany i stropy budowli.
VJ FLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Duchnice (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów do księgowania, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowycm; dekretacja dokumentów; wprowadzanie dokumentów do programu księgowego; prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów; prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; opracowanie analiz finansowych oraz wstępnych sprawozdań
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Mikołów (śląskie)
Asystowanie radcy prawnemu. Kontakt z klientami, prowadzenie obsługi kancelarii prawnej. Kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
DARIUSZ KORYTOWSKI - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie działań marketingowych,- działania na rzecz pozyskiwania nowych klientów,- prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami,- sporządzanie dokumentacji w tym umów i kalkulacji,- przyjmowanie i zarządzanie rezerwacjami,- współpraca przy organizacji wystaw, imprez, koncertów.Staż odbywać się będzie w gminie Dąbrowa Chełmińska
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie wg zleceń w godzinach 9-17
J.D. MERCURY Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy sporządzaniu ofert, wycen, kosztorysów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
– Kontrola jakości surowców i opakowań, półproduktu oraz wyrobu gotowego.– Zapewnienie prawidłowego pobierania prób i oznakowania materiałów próbkowanych.– Prowadzenie archiwum prób surowców oraz dokumentacji.– Gromadzenie prób przechowalniczych. Prowadzenie archiwum wyrobu gotowego, oraz dokumentacji związanej z tym procesem.– Nadzór i kontrola okresowa stanu higieny, pomieszczeń, urządzeń, personelu.
Efferta Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2017-03-24 - Czosnów (mazowieckie)
realizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia przygotowywanie raportów / statystykprowadzenie korespondencjiwykonywanie innych czynności biurowych
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Świdnica (dolnośląskie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kluczbork (opolskie)
Praca biurowa, naukowa, przy opracowywaniu zbiorów.
GALERIA im. Sleńdzińskich - 2019-02-12 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie, kompletowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych, wyjazdy w teren, spotkania z klientami na miejscu budowy, załatwianie formalności w urzędach, wypisywanie i składanie wniosków, obbiór decyzji
TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Konin (wielkopolskie)
prace związane z murowaniem
F.U.H. "BUDO-LUX" Turczyk Łukasz - 2016-07-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca biurowa, praca 8 godz. w przedziale 7:00 -17:00
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-19 - Bonikowo (wielkopolskie)