ASYSTENT POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI Jasło oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze oraz w terenie związana ze sprzedażą i kupnem nieruchomości
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Praca w biurze oraz w terenie związana ze sprzedażą i kupnem nieruchomości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017
Data zakończenia pracy: 09.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Rynek 18, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy:
Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dostaw, testowanie podzespołów elektronicznych, praca ze skanerem, inwentaryzacja. Miejsce pracy: Iwiny ul. Buforowa Kontakt kandydatów z pracodawcą: marcin.chalupka (at) wp.pl
Willdo Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Głogów (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier środowiska, specjalizacja: wodociągi i kanalizacja, prawo jazdy kat. B, doświadczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2016-09-27 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
KANCELARIA PODATKOWO-RACHUNKOWA "FIRMA" IRENEUSZ MAJCHRZAK - 2018-01-09 - Czersk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie korespondecnji tradycyjnej i elektronicznej w j. polskim i angielskimprzyjmowanie, nadawanie, rejestrowanie korespondencji i przesyłekprzyjmowanie i obsługa interesantów oraz udzielanie im informacjiprzygotowanie i obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdynia (pomorskie)
1. Sporządzanie rysunków w programie AutoCad pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane.2. Sporządzanie opisów technicznych, opisów planowanych przedsięwzięć.3. Sporządzanie szczegółowych specyfikacji technicznych.4. Składanie i kompletowanie projektów.5. Załatwianie spraw urzędowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Banino (pomorskie)
-aktywizacja osób niepełnosprawnych-pomoc w pokonywaniu barier-aktywizacja zawodowa-wspomaganie w edukacji-wspieranie procesu leczenia-pomoc w komunikowaniu z otoczeniem-pomoc prowadzenia gospodarstwa domowegoOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony do 31.12.2019r.Miejsce wykonywania pracy: Praca w terenie miasta Łaziska GórnePraca w dniach i godzinach: pn-pt 7.30-15.30
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łaziskach Górnych - 2018-01-29 - Łaziska Górne (śląskie)
- Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych,- sporządzanie raportów, - utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie, w tym komunikowanie się w piśmie i w mowie w języku angielskim,- przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów,- wystawianie faktur sprzedażowych,- rozliczanie delegacji, - weryfikacja faktur towarowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym i wprowadzenie do systemu księgowego.
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)
Asystent kierownika projektu- wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok stażu pracy przy realizacji projektów szkoleniowych lub prozatrudnieniowych, pr.j. kat. b, obsługa komputera. Odpowiedzialnosć za prawidłowy proces realizacji projektu, rekrutacja uczestników projektu oraz pracodawców.
SYSTEMA Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
szycie towarów dla domu i ogrodu, obsługa maszyn szwalniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Turek (wielkopolskie)
Opracowywanie projektow instalacji elektrycznej. Kontakt osobisty z pracodawcą w godzinach 07.00-07.30. Praca na terenie polski a w szczególności teren województwa mazowieckiego.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzeniu biura, asystowanie szefowi i agentom biura w przeprowadzaniu czynności dochodzeniowych, sporządzaniu protokołów, notatek urzędowych; prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, nadzorowanie pracowników. Praca wykonywana w biurze i w terenie (sądach, prokuraturze, urzędach).
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-04-14 - Sady (wielkopolskie)
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Brzeg (opolskie)
ułatwienie dostępu do udziału w projekcie, umiejętność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych oraz w zakresie pełnego funkcjonowania.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Pomoc przy obsłudze księgowej przedsiębiorców w zakresie podatku dochodowego i VAT.Wykształcenie wyższe. Znajomość przepisow PDOF, VAT. Umiejętność prowadzenia PKPIR, rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie badań osobopoznawczych, opracowywania indywidualnych programów oddziaływań wobec osadzonych, rozwiazywanie sytuacji konfliktowych pomiędzy osadzonymi
Zakład Karny w Głogowie - 2018-01-09 - Głogów (dolnośląskie)
Znajomość problematyki związanej z samorządową administracją w zakresie oprogramowania budżetu i finansów, podatków i opłat lokalnych, kadr i płac. Wdrażanie i serwisowanie oprogramowania aplikacyjnego z Pakietu Dla Administracji. Prowadzenie pomocy zdalnej dla użytkowników komputerów z systemem operacyjnym Windows i serwisowanego oprogramowania.
GBM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nauka/Pomoc w:-przyjmowaniu i realizacji zleceń spedycyjnych-prowadzeniu dokumentacji operacyjnej-utrzymywaniu i rozwój współpracy z klientami i podwykow\nawcami
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
praca przy produkcji części do piszczałek metalowych, części organowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
obsługa programów z zakresie MS OFFICE, obsłga klienta, organizacja pracy biura, kompletowanie dokumentów, przygotowanie ofert handlowych, wystawianie faktur, wykonywanie czynności administracyjno biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wolica (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA KANCELARII, KONTAKT Z KLIENTAMI, URZĘDAMI I ORGANAMI, KORESPONDENCJA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI BIURA (SPRZĘTÓW BIUROWYCH), DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kancelaria (at) gkl-kancelaria.pl
GOZDEK ŁYSAKOWSKI ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż konstrukcji drewnianych domów modułowych, montaż elementów gotowych, współpraca z pozostałymi członkami zespołu produkcyjnego
REBEL MODULE ECO sp. z o.o. - 2016-11-03 - Kaliska (pomorskie)
asystent produkcji roślinnej
Gospodarstwo Rolne Michał Szadkowski - Szarek - 2017-11-07 - Szarek (warmińsko-mazurskie)
j.w
TUKAN Wojciech Osówniak (Przedszkole Integracyjne) - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)