ASYSTENT POCZTOWY Piekary Śląskie oferta pracy DIWA Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT POCZTOWY

Wynagrodzenie: do 925 PLN

Zakres obowiązków: obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER

Data publikacji: 2016-05-12

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: DIWA Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Miarki 13B, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 925 PLN

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT POCZTOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 925 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (znajomość procedury od przyjęcia listu do wysłania go).

Nazwa pracodawcy: DIWA Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Miarki 13B, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty u kierownika sklepu, telefoniczny lub mailowy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

Ulica pracodawcy: Miarki

Numer budynku pracodawcy: 13B

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

Data dodania oferty pracy: 12.05.2016

Oferta pracy ważna do: 10.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT D/S RACHUNKOWOŚCI I UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

archiwizacja dokumnetów księgowych, wprowadzanie dokumnetów do systemów księgowych, dekretowanie dokumnetów księgowych, sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie not korygujących, obsługa klienta w biurze, wykonywanie kalkulacji sładek ubezpieczeniowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gilowice (śląskie)

ASYSTENT/KA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prace administarcyjno- biurowem , bieżąca obsługa zamówień i kontrola prawidłowej realizacji zamówień, prowadzenie i tworzenie bazy Klintów, przygotowywanie ofert handlowych, akcji promocyjnych, współpraca z innymi działami firmy
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Błonie (dolnośląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - O.KDR. 110-9/18 - od 2 100 PLN

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy. Podania należy składać w terminie do dnia 1.08.2018 r.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2018-06-29 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT - ASYSTENTKA - SEKRETARKA BIURA ZARZĄDU - od 3 000 PLN

Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie sprawnego obiegu informacji, prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, organizowanie spotkań, zebrań i konferencji, sporządzanie statystyk, dbałość o wizerunek firmy, prowadzenie harmonogramu spotkań.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENTKA KANCELARII - od 1 900 PLN

Obsługa sekretariatu, rejestracja poczty, sporządzanie wniosków, obsługa interesantów, prowadzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. PRAWNYCH - od 2 000 PLN

- Pomoc w obsłudze prawnej senatora- Organizowanie spotkań, dyżurów- Prowadzenie sekretariatu- Obsługa interesantów biura- Obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ANALITYKA FINANSOWEGO - od 4 500 PLN

zarządzanie skrzynką mailową zespołu finansowego, bieżące wsparcie zespołu finansowego - fakturowanie, kontrola nalezności, windykacja, analiza cenowa, sporzadzenie zestawień, raportów, analiz na potrzeby zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT - do 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji firmy i nadzoru nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i obsługa posprzedażna w Punkcie Plus.
PUNKT PLUS GSM Wysokie Mazowieckie - 2017-01-17 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

• bieżąca obsługa technologiczna zleceń produkcyjnych, • przygotowanie dokumentów produkcyjnych,• zamawianie towaru do bieżącej produkcji • współpraca z innymi działami Firmy.
APBUILDING SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Czempiń (wielkopolskie)

CZYŚCICIEL WAGONÓW TRAMWAJOWYCH(NR 4943) - od 2 500 PLN

codzienne mycie i sprzątanie wewnątrz wagonów tramwajowych
INVENTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - od 2 000 PLN

obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne, udzielanie informacji o ofertach, usługach oraz przyjmowanie-załatwianie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

SALOWA - od 2 000 PLN

SPRZĄTANIE POWIERZONEGO MIENIA, POMOC PRZY PACJENCIE;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITANO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY W GODZINACH 07.00-19.00
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA ODDZIAŁU - do 2 200 PLN

Wykształcenie min. średnie, spec. administracja; doświadczenie zawodowe mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; komunikatywność, sumienność, umiejętność: pracy w zespole, samodzielnej pracy pod presją czasu; obsługi urządzeń biurowych, asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, redagowania pism, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, obsługa komputera, terminowość; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji doadresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Reprezentowanie firmy, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów,przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu, wsparcie przełożonego, prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefa, pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura, zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze (kawa,herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)

WYDOBYWCA KRUSZYWA - od 2 000 PLN

wykonywanie prac przygotowawczych do urobienia kruszywa, piasku, żwiru
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Przeworsk (podkarpackie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 000 PLN

Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówieńopracowywanie ofert.
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2017-02-08 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

- wsparcie w trakcie procesów z obszaru rekrutacji i selekcji- udział w projektach rozwojowych dla kandydatów- monitorowanie i analizowanie zewnętrznego rynku pracy- realizacja projektów z zakresu Employer Branding- aktualizowanie bazy kandydatów- prace asystenckie i biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT MONTERA - od 2 100 PLN

• Pomoc montera w wykonywaniu prac remontowo- montażowych i spawalniczych remontowanych/montowanych urządzeń• Realizacja prac zleconych przez kierownika lub brygadzistkę• Prowadzenie samochodu służbowego Spółki (w przypadkach koniecznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Oświęcim (małopolskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- Zbieranie informacji o potencjalnych rynkach zbytu, - Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o budowanie i utzymanie więzi z istniejącymi klientami i firmami,- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-04 - Ropczyce (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 200 PLN

Obsługiwanie maszyn i urządzeń do produkcji okien z tworzyw sztucznych, montaż okien.
OKNOPLAST Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Ochmanów (małopolskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - 2 417 - 3 317 PLN

Nauczanie matematyki w klasach IV-VIII.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 81 - 2018-08-03 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - 1 017,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz: 8:00 do 16:00.1.Sporządzanie zgłoszeń prac geodezyjnych.2.Kompletowanie operatów technicznych.3.Obsługa instrumentów geodezyjnych.4.Obsługa oprogramowania geodezyjnego.5.Opracowywanie wyników pomiarów terenowych.6.Przygotowanie danych do wytyczenia obiektów w terenie.7.Zapoznanie się z obsługą maszyn i urządzeń biurowych.8.Utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne ( rachunkowość), obsługa komputera mile widziana znajomość programu Płatnik, Optima. Doswiadczenie zawodowe 0,6 miesiąca.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

- Praca z dziecmi, pomaganie nauczycielowi prowadzącemu zajęcia we wszystkich czynnościach dydaktycznych opiekuńczych, wychowawczych,- Pomoc dzieciom w czynnościach codziennych: wyjście na spacer, plac zabaw, wyjazdy na basen,
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Krostoszowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY DO SKŁADANIA WORKÓW - od 1 850 PLN

pakowanie worka foliowego w worek papierowy, klejenie
BART-PACK Tomasz Bartoszuk - 2016-03-22 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)

ARCHIWISTA ZAKŁADOWY - 997,4 PLN

prowadzenie archiwum
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)