ASYSTENTKA DYREKTORA ODDZIAŁU Gliwice oferta pracy INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA ODDZIAŁU
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie, spec. administracja; doświadczenie zawodowe mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; komunikatywność, sumienność, umiejętność: pracy w zespole, samodzielnej pracy pod presją czasu; obsługi urządzeń biurowych, asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, redagowania pism, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, obsługa komputera, terminowość; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji doadresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Reprezentowanie firmy, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów,przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu, wsparcie przełożonego, prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefa, pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura, zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze (kawa,herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toszecka 99, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie, spec. administracja; doświadczenie zawodowe mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; komunikatywność, sumienność, umiejętność: pracy w zespole, samodzielnej pracy pod presją czasu; obsługi urządzeń biurowych, asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych, redagowania pism, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, obsługa komputera, terminowość; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji doadresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Reprezentowanie firmy, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów,przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu, wsparcie przełożonego, prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, umawianie spotkań przełożonego, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla szefa, pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura, zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze (kawa,herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA ODDZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji, planowanie tras, kontakt z klientem w kraju i zagranicą. Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące.
ATM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-13 - Dolaszewo (wielkopolskie)
prowadzenie uproszczonej księgowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Pszczyna (śląskie)
Projektowanie obiektów architektonicznych
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Zamość (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ruchna (mazowieckie)
prace admnistracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
podlewanie roślin, pielenie roślin, sadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Barlewice (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów,- dokonywanie analizy ioceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenie z pomocy społęcznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,- prowadzenie pracy socjalnej jako działalności zawodowej mającej na celu udzielanie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku,- przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goszczynie - 2018-03-29 - Goszczyn (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, obsługa osób niedosłyszących, oferowanie produktów firmy, godz. pracy 8.00-16.00
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stauz
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej budowlanej
Grzegorz Gordziejowski Pracownia Projektowa Konstrukcji Budowlanych PRO-CAD - 2016-06-29 - Tarnów (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraczewice Prywatne (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; uprawnienia: oligofrenopedagogika, przygotowanie pedagogiczne, fizjoterapia, uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej; zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z dziećmi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wsparcie operacyjne dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań, wsparcie realizacji sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomoc nauczycielowi w codziennych zadaniach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Legionowo (mazowieckie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Słowik (śląskie)
•AKTYWNY UDZIAŁ W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ,•ANALIZOWANIE I PLANOWANIE PRAC,•KONTROLA I MONITOROWANIE POSTĘPÓW REALIZACJI ZADAŃ ,•RAPORTOWANIE STATUSU PRAC ORAZ TWORZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTU.
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystowanielekarzowi dentyście;Przygotowywanie instrumentów do pracy;Przygotowywanie stanowiska pracy;Porządkowanie narzędzi i stanowiska pracy;Rejestrowanie pacjentów.3-miesięczy okres próbnyPraca w przedziale czasowym 7.00-20.00 (8 godzin)Miejsce pracy: Wroclaw, ul. Pomarańczowa 8Kontakt kandydatów z pracodawcą: małgorzata (at) drbaziuk.pl tel: 603 138 788sala C
ESDENT Małgorzata Baziuk - 2016-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzyywanie kontaktów z kontahentami m.in. z Wietnamu, częste wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów, śledzenie zmian w prawie, koordynowania bloga, pisanie prostych pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
praca w magazynie,przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych;rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą;prawidłowe oznakowanie składowanych towarów;przestrzeganie terminów ważności i trwałości towarów oraz terminów zwrotu opakowań;utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, przejezdności dróg transportowych, eksploatacyjnych i pożarowych: przestrzeganie zasad bezpieczeństwa ppoż.;prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych lub metodami tradycyjnymi;czynny udział w inwentaryzacjach, doraźnych, ciągłych, zdawczo-odbiorczych; wyjaśnianie przyczyn powstawania różnic w stanie ilościowym towarów;uczestnictwo w czynnościach reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych lub braków/ nadwyżek ilościowych;ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mu towary i środki;nadzór nad pracą osób zatrudnionych w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
wsparcie pracowników działu eksportu w obszarze przygotowania ofert, katalogów oraz dokumentacji handlowej.monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów firmyudział w międzynarodowych targach meblowychwyjazdy do klientów na terenie krajuStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Rynkowo
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej koordynacja branżowa współprowadzenie projektów w kontakcie z inwestorem
Rebel Module Global Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
podstawowa umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera Word,Excel,Windows
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
P.U.H. LANG S.C. - 2015-12-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
Ewidencja dokumentów księgowego
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2018-07-10 - Czersk (pomorskie)