ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Terespol oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Terespolu
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 25 PLN
Zakres obowiązków: asystowanie osobie niepełnosprawnej w funkcjonowaniu w środowisku, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, pomoc w korzystaniu z dóbr kultury itp.
Data publikacji: 2020-09-24
Lokalizacja: Terespol (lubelskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Terespolu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 21-550 Terespol, powiat: bialski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystowanie osobie niepełnosprawnej w funkcjonowaniu w środowisku, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, pomoc w korzystaniu z dóbr kultury itp.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /godz.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Terespol
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0601
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Terespol
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent osoby niepełnosprawnej*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagany dyplom potwierdzający posiadanie uzyskanych kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Terespolu
danePracodawcy_nip: 5371921961
danePracodawcy_regon: 030209610
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 47, 21-550 Terespol, powiat: bialski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: bialski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0601
Gmina pracodawcy: Terespol
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Terespol
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922343
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|341201
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.09.2020
Data dodania oferty pracy: 24.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf38be51dbb6ee8422bf052a3b807115
Podobne oferty pracy
- koordynacja obiegu dokumentów- skanowanie dokumentów- przygotowywanie raportów zastawień- koordynowanie pracy biura- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych- współpraca z innymi oddziałami firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Umiejętność obsługi kosy spalinowej, praca polegająca na wykaszaniu traw na terenie powiatu strzelińskiego
GLOBISTIC Rajmund Czernik - Pęcz - 2016-07-22 - Pęcz (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szaflary (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Brzeg (opolskie)
wypełnianie deklaracji, pomoc agentowi celnemu, kontakt z urzędem celnym
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Pass (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji (kontrole spawania, malowanie, dok. jakościowa prowadzonych prac). Nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewn., karty procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów - dokumentacja techniczna i komercyjna oraz korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców. Wymagana b. dobra znajomość jęz. ang. w mowie i piśmie.
INTOP Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Rychtal (wielkopolskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w dziale kas, obsługa klienta
Castorama Polska Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Leszno (wielkopolskie)
Rozdawanie materiałów promocyjnych
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Augustów (podlaskie)
Pracownik obsługi McCafe, obsługa kasy, przygotowywanie kaw, deserów, napoi.
POLBAR Paweł Piotr Kurka - 2019-08-29 - Sitno (zachodniopomorskie)
1.Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.2.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; Wspieranie aktywności społecznej rodzin; Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci; Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społeczej w Purdzie - 2017-08-16 - Purda (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wstępna kontrola uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego w sprawach podlegających nadzorowi Izby,- monitorowanie stanu budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- kontrola sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego,- udział w opracowywaniu analiz, opinii, raportów i sprawozdań,- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów elektronicznych,- doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów w bieżącej gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ - 2020-09-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw
CIRCUS AGATA PIETROW - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyzsze lub w trakcie studiówdoświadczenie mile widzianewymagana min. podstawowa znajomość programu SolidWorksprojektowania podzespołów maszyn oraz linii produkcyjnych w programie SolidWorkstworzenie dokumantacji projektowej - wykonawczej i podwykonawczejsporządzanie instrukcji obsługiaktualizowanie dokumantacji powykonawczej1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3500 zł brutto
ManpowerGroup Sp.zo.o. - 2018-01-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym, przygotowanie towarów do sprzedaży i ich poukładanie na półkach, informowanie nabywcy o walorach sprzedażowych tpowarów, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, realizacja zamówień składanych przez nabywców, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, zawieranie transakcji sprzedaży, sporządzanie faktur za towary, przyjmowanie zamówień na towary, prowadzenie rozliczeń ekonomiczno-finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gostynin (mazowieckie)
asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- obsługa komputera w zakresie: word, excel i innych przypisanych do urządzeń w gabinecie;- obsługa klienta,- koordynacja wizyt,- utrzymywanie w czystości pomieszczeń gabinetu,
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Łódź (łódzkie)
Art 175 ustawy z dnia 28.01.2016 -Prawo o prokuraturze ( Dz. U z 2017., poz.1767 ze zm). Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego 76/78Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl lub tel: 71 33-06-800Najpierw umowa na 6 miesięcy, potem na czas nieokreslony.Prokurator Regionalny we Wrocławiu, na podstawie art. 180 § 1 i 3 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1767), § 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz. U. z 2016 r. poz. 1838) ogłasza konkurs na dwa stanowiska asystenta prokuratora w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska asystenta - określone w art. 176 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze - spełnia ten, kto: 1)posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, a także nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;2)jest nieskazitelnego charakteru;3)ukończył wyższe studia w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce;4)ukończył 24 lata.Konkurs składa się z trzech etapów:1)wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;2)testu obejmującego 36 pytań jednokrotnego wyboru z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego oraz prawa konstytucyjnego wraz z zagadnieniami ustroju sądów i prokuratury, a także pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego, wybrany przez kandydata; praca pisemna może polegać na rozwiązaniu kazusu procesowego;3)rozmowy kwalifikacyjnej.Informacje dotyczące przebiegu konkursuNazwa i adres prokuratury: Prokuratura Regionalna we Wrocławiu, 50-020 Wrocław, ul. Piłsudskiego 76/78. Oznaczenie konkursu: RP IV WO 1111.1.2019 Określenie liczby wolnych stanowisk asystenta prokuratora: 2.(możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej) Miejsce pracy: Wrocław Termin składania zgłoszeń 1 marca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) 8 marca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz na stronie internetowej tejże prokuratury www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu, wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu jest dostępna przez okres 3 miesięcy, od dnia opublikowania. Wymagane dokumenty:1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta prokuratora;2) życiorys i informacje o przebiegu kariery zawodowej; 3) kwestionariusz osobowy;4) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych lub zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej;5) oświadczenie, o którym mowa w art. 180 § 6 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. - Prawo o prokuraturze;6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej i korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich;7) aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych;8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca kandydata, uzyskana nie później niż 3 miesiące przed dniem przeprowadzenia I etapu konkursu. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia, w szczególności potwierdzające złożenie egzaminu prokuratorskiego lub sędziowskiego.Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu www.wroclaw.pr.gov.pl Kandydaci na stanowisko asystenta prokuratora winni złożyć zgłoszenie do konkursu zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 1 marca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury tj. od. 7.30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora). Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, podejmujący po raz pierwszy pracę asystenta prokuratora, odbywają staż asystencki, który trwa 6 miesięcy. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.Z obowiązku odbycia stażu zwolnione są osoby, które zdały egzamin prokuratorski lub sędziowski. Prawa i obowiązki asystentów regulowane są przez ustawę z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1767 ze zm.) - art. 175 i następne. Szczegółowe zasady przeprowadzania konkursu reguluje rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz. U. z 2016 r. poz. 1838).Oferta w sali: E
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi, zabawa z dziećmi, komunikacja w języku angielskimpraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Dostawa posiłków z restauracji, przewóz osób;
Lin's International Management Group Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji z klientami w języku polskim i niemieckim, komunikacja/koordynacja prac z pozostałymi lokalizacjami kancelarii w języku polskim i niemieckim, sporządzanie raportów rozliczeniowych do faktur, wystawianie faktur, prowadzenie terminarza spotkań.
Riediger Legal Denis Riediger - 2016-11-21 - Lubań (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca przy maszynach produkcyjnych zgodnie z umiejętnościami, wizualna kontrola jakościowa produkowanych detali na stanowisku pracy oraz kontrola za pomocą dostępnych narzędzi pomiarowych; samodzielne wykrywanie niezgodności w produkowanych detalach; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Tychy (śląskie)
j.w
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe-czystościowe. Praca w godz. 5-13, 13-21.
"IPT Akromar" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-09-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa klientów, koordynowanie realizacji zamówień, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów.
ATLAS Sp. zo.o. - 2017-08-17 - Leszcze (świętokrzyskie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji (kontrole spawania, malowanie, dok. jakościowa prowadzonych prac). Nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewn., karty procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów - dokumentacja techniczna i komercyjna oraz korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców. Wymagana b. dobra znajomość jęz. ang. w mowie i piśmie. Wymagane posiadanie Certyfikatu Auditiora Wewnętrznego ISZ ISO 9001.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Rychtal (wielkopolskie)