ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY. Leszcze oferta pracy ATLAS Sp. zo.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY.
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, koordynowanie realizacji zamówień, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Leszcze (świętokrzyskie)
Pracodawca: ATLAS Sp. zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 15, 28-400 Leszcze, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, koordynowanie realizacji zamówień, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godz. od 7.00 do 18.00Na początku okres próbny: 3 miesiące.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pińczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pińczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży, umiejętność obsługi MS OFFICE, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego - średni poziom.Praca w godz. od 7.00 do 18.00Na początku okres próbny: 3 miesiące.
Nazwa pracodawcy: ATLAS Sp. zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Adres pracodawcy:
Św. Teresy 105, 91-220 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Św. Teresy
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Węgrów (mazowieckie)
wspieranie nauczyciela w grupie przedszkolnej, kontakt pok. nr. 9 tut. PUP
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ostaszewo (pomorskie)
WSPARCIE ZARZĄDU W ZAPEWNIENIU SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE PRAWIDŁOWEJ ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SPÓŁKI, W TYM KREOWANIE I NADZÓR NAD WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, REAGOWANIE NA ZMIANY PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI; PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE KRS, KRK; NADZÓR NAD OBSŁUGĄ KANCELARYJNĄ, W TYM KONTROLA I NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW; OBSŁUGA ORGANÓW SPÓŁKI, W TYM WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW DOKUMENTÓW, ICH KOMPLETOWANIE, PROWADZENIE REJESTRÓW I EWIDENCJI; PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ SPÓŁKI REGULUJĄCEJ JEJ FUNKCJONOWANIE, W TYM REGULAMINY, INSTRUKCJE, ZARZĄDZENIA, ITP., AKTUALIZACJA TEJ DOKUMENTACJI ORAZ KONTROLA NAD JEJ PRZESTRZEGANIEM; ORGANIZACJA I PROWADZENIE ARCHIWUM SPÓŁKI; ZASTĘPSTWO NA STANOWISKU DS. SEKRETARIATU
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Nauka/pomoc w:- rejestr poczty przychodzącei i wychodzącej -Opis i rejestracja dokumentów wewnętrznych i faktur- przekazanie faktur do opisu merytorycznego
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Gdynia (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Krzyżanowo (wielkopolskie)
- wsparcie komunikacji z klientami hurtowymi oraz indywidualnymi, - wprowadzanie danych do CRM, - przygotowywanie baz nowych klientów, - przesyłanie klientom materiałów marketingowych - filmików, zdjęć, katalogów, - udział w wydarzeniach branżowych w Polsce, ale również za granicą.
BOCHENEK JAKUB TUBAN - 2017-06-30 - Węgrzce (małopolskie)
Prawidłowe i terminowe prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów przy użyciu techniki komputerowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprawdzanie dokumentów dostarczanych przez klientów biura rachunkowego pod względem formalnym i rachunkowym. Dokonywanie bieżących zapisów w ewidencji księgowej, prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług. Sporządzanie zestawień, bilansów, rejestrów zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Częstochowa (śląskie)
ksiegowanie, kontrola rachunkowa i merytoryczna dokumentacji ksiegowej, kontakt z klientem
Teresa Odias Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe - 2018-03-14 - Bukowno (małopolskie)
-Sprzedaż bielizny damskiej i męskiej,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty: Tczew, ul. Żwirki 42, Manhattan, Hala nr 2 Box 44.
HANDEL ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI ELŻBIETA JARKOWICZ - 2016-08-24 - Tczew (pomorskie)
Sprzatanie i mycie hal produkcyjnych.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2017-04-21 - Bargły (śląskie)
WSPÓŁPRACA Z NAUCZYCIELEM W PROWADZENIU LEKCJI, UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH, PROWADZENIE OBSERWACJI OPIEKA NAD DZIEĆMI, POMOC W PLANOWANIU ZAJĘĆ WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI ORAZ INNE CZYNNOŚCI DNIA CODZIENNEGO
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE M. MONTESSORI RADOSNA BUZIA - 2017-09-15 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w pracy nauczyciela , asystowanie w czasie lekcji
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2017-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nauczyciel wspomagający dla ucznia z autyzmem
Zespół Szkół nr 2 w Robakowie - 2017-08-17 - Robakowo (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz życia zawodowego właściciela firmy, fakturowanie, prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, redagowanie pism związanych z pracą biura i firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pomlewo (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych
Asmir 2 s.c. Kraków - 2018-03-22 - Miechów (małopolskie)
pomoc przy wykonywaniu instalaji wodociągowych, kanalizacyjnych i grzewcych
Firma Usługowo-Handlowa Stanisław Bąk - 2017-06-07 - Lubań (dolnośląskie)
wg syanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ząbki (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych oraz prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
ICE TELUS Sp. zo.o - 2017-04-20 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
zadania:sporządzanie projektów pism procesowychprzygotowanie projektów wnioskÓw o egzekucjęwezwań do zapŁaty wnioskÓw w postępowaniu nieprocesowymsporządzanie projektów umów i opinii prawnychzapewnienie kontaktu z klientemanaliza akt prowadzonych sprawbadanie stanu ksiąg wieczystrychprowadzenie sekretariatuoferta stażowa realizowana w ranach RP
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Pławce (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
staż w Dziale Kontroli Jakości
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości hotelowych
Czar Roztocza Ruszczycki Daniel - 2016-04-01 - Zwierzyniec (lubelskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentów do odprawy i ich weryfikacja, wypełnianie dokumentów CMR, EUR1, świadectw pochodzenia, archiwizacja dokumentacji.
VECTOR FINANCE S.C. Barbara Oberda-Pyź Marek Nowak - 2018-08-30 - Hrebenne (lubelskie)
Asystent nauczyciela w szkole podstawowej w klasie II. Praca na 1/2 etatu,kontakt kandydatów z pracodawcą: 717986846,Sala C
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-04-30 - Przesmyki (mazowieckie)
Oferta stażuCzynności związane z pracami działu księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, przyjmowanie zamówień, rozliczanie dostawców, wystawianie faktur. Godziny pracy: 7-15 (1 tydzień), 10-18 (2 tydzień)
Krystyna Banasiak - Cukiernia TROJANKA - 2016-01-05 - Trojany (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gdynia (pomorskie)